Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

A feminizmusról

2013.02.11. 12:00 Csendesebben, a gyerek alszik

Van pár olyan téma, amit jobb, ha az ember a saját érdekében nem piszkál. Volt már ilyen előzőleg, elég megosztóak ezek a posztok, de főleg abban osztják meg a közvéleményt, hogy a blogger vajon egy gonosz, kegyetlen seggfej, vagy inkább hülye pöcs. Mégis, nem szabad a némaságba burkolni a problémáinkat. Valakinek fel kell tennie a kérdéseket akkor is, ha ezért megkövezik. Mi értelme tehát a feminizmusnak?

És komolyan: Magyarországon, Európában milyen atrocitások érnek egy nőt, ami miatt szükség van a feminista mozgalomra a mai napig? Mennyire vannak elnyomva a nők? Kinek kell kiállnia a jogaiért? Először is az a szomorú helyzet, hogy a viszonylag liberális felfogású európai közvélemény azt tartja, hogy igenis a férfi elnyomja a nőt, és ez irgumburgum. De hogyan? Mármint képzeljük el, ahogy a dolgozó ember hazamegy, otthon várja a feleség és a gyerek. Leül ebédelni, kinyújtózik a széken, és nagyot sóhajt. Igen, ebben a békésnek tűnő életképben valójában nők vannak elnyomva, lenézve és megalázva. Senkit nem érdekel szegény feleség, aki csak arra jó, hogy mossa a szaros gatyákat? Milyen igazságtalanság ez, és az a kegyetlen benne, hogy természetes, és ez nem mehet így tovább, lázadjatok nők! Bla bla. Első ránézésre még igaz is lehetne ez a kamuduma, de egy pici odafigyelést kérek.

Először is a fő probléma: A nőket lenézik a férfiak, nem tartják őket egyenrangúnak, és ezen változtatni kell.

Ez a mondat egy nagy lapátnyi melodramatikus tehénszar. A nők tényleg nem egyenlők a férfiakkal, még jó baszki, különben nem is léteznének nemek, és olyanok lennénk, mint a kibaszott giliszták. Fogadjátok már el, hogy a nők mások, mint a férfiak, és soha de soha nem is lesznek ugyanolyanok (hálisten).  Ez nem degradálás, egyszerűen tény. Nem jobbak, meg rosszabbak vannak, hanem ilyenek, meg olyanok. Ennek a mondatnak a tökéletes megfelelője az, hogy: A piros autók jobbak, mint a kék autók, ezért a piros autók vezetőinek lassabban kell hajtania, hogy kiegyenlítsék az esélyeket a belvárosi közlekedésben. Nonszensz.

Persze épp a női jogi aktivisták ökölrázásának hatására nem tudja az ember, hogy mit kellene pontosan csinálnia. Ez olyan, mint a négerekkel. Ha nem ad neki munkát a munkaadó, akkor hátrányosan megkülönbözteti faji hovatartozása miatt, ezért rasszista geci, ha pedig pont ettől tartva inkább neki ad munkát, és nem egy fehér formának, akkor előnyben részesíti faji hovatartozása miatt, ezért rasszista geci. Ebből kiindulva sajnos sok dolog következik a feminista problémakörben is. Ha az ember kinyitja a nőnek az ajtót, akkor hímsoviniszta pöcs, mert azt feltételezi, hogy a nő rászorul az ő segítségére, ergo lenézi. Ha nem nyit neki ajtót, akkor bunkó. Tehát ha az ember előnyt ad a nőnek, az nem kedvesség, hanem valójában lenézés, és sértés, mert nem tekinti a nőt egyenrangúnak. De ha ez a logika igaz lenne, és nem csak egy köcsögölés a jóindulatú emberekkel, akkor mindenki, aki segít a másiknak leereszkedő, fölényeskedő, szánalmas, egoista fasz kellene, hogy legyen.

Menjünk bele egy kicsit, hogy miért van az, ami van. Nem is kell sokat magyarázni, egyszerű a képlet: Mivel más a fizikai és mentális állóképessége, terhelhetősége, tűréshatára a két nemnek, ezért funkcionálisan különböző feladatokhoz alkalmasabb. Nem azért alakult ki a mai társadalmi berendezkedésünk, mert valaki a hasára csapott, és így rendelte el, hanem azért, mert így a leghatékonyabb. Azért van a nő a gyerekkel, azért ő főz otthon, mert erre a férfi kevésbé alkalmas, a fizikai adottságait pedig nem tudná kihasználni. Ennyi. Biológia. Más feladataink vannak. A férfi, ha csillagporos vért szarik sem tud majd gyereket szülni, cserébe fel tud emelni egy gerendát (ideális esetben), meg nem fakad sírva a munkahelyi stresszben. Inkább gyomorfekélyt kap öregkorára, meg szívbajt. Van olyan munka, amire akármilyen okos nő az illető, nem fogják felvenni. És nem azért mert nő, hanem azért mert nő, és ez azt jelenti, hogy mások a tulajdonságai, mint egy férfinak. A férfiak között is válogatnak, hogy melyik alkalmasabb a pozícióra, nem azért kap valaki munkát, mert férfi.

Persze van az éremnek másik oldala is. Miért keresnek a nők kevesebbet ugyanolyan beosztásban, mint a férfiak? Visszakérdés: Minden férfi ugyan annyit keres ugyan abban a beosztásban, mint a többi? Nem. Akinek van vér a pucájában, és odaáll követelni, amit meg akar keresni, az fogja csak megkapni. Nem osztogatják a munkaadók sem a pénzt, ha nem muszáj. Azért kapnak a férfiak általában többet ugyan azért a munkáért, mert sokkal erőszakosabban kiállnak magukért, mert a férfi ilyen. A nő nem ilyen. Nem a munkaadó nézi le a nőt, és fizet neki direkt kevesebbet. A munkaadó mindenkinek direkt kevesebbet akar fizetni.

Régen volt olyan probléma, hogy a nők nem tudtak iskolába menni, nem tudtak tanulni, nem volt esélyük munkát találni, ez már rég mögöttünk van. Igen, létezik olyan része a világnak, ahol ez még a jelen, sőt sokkal rosszabb dolgok is történnek a nőkkel bizonyos tájakon, de az ne adjon már jogi alapot arra, hogy itthon is kiakadjunk a mi nőink helyzetén! Itthon nincsenek elnyomva a nők. Mindenki tanulhat, jobb jegyeik is vannak általában, mint a fiúknak, mehetnek munkába, nem kell gyereket vállalniuk, pasizhatnak nyugodtan, senki nem kövezi meg őket, azt csinálnak, amit akarnak, és ha ügyesek, sokkal többre vihetik, mint a férfiak. Nekem egy nő ismerősöm se mondja azt, hogy ő márpedig el van nyomva, mert ez csak a dráma. Persze a nők jobban szeretnek drámázni, mint a férfiak.

Ja igen, volt még valami: Az egyik ismerősöm érve volt az, hogy miért van az, ha a nők tényleg nincsenek elnyomva, hogy a nemi erőszak  kilencven százaléka nőkre irányul? Már hogy ne lennének elnyomva a nők, ha ilyen statisztikai adatok vannak? Namármost. Kicsit jó lenne néha gondolkozni. Kik azok, akik megerőszakolják a nőket? Bűnözők. Mi kell ahhoz, hogy megerőszakolj valakit? Fizikai erő. Ezt a kettőt add össze. Valószínűsítem, hogy ezek után nem egy miniszoknyás kiscsaj lebeg a szemed előtt, hanem egy kopasz kigyúrt vadállat, vagy egy megtermett kancigány. Mennyi esélyt láthatunk arra, hogy ez a fazon férfiakat akarjon szexuálisan megerőszakolni? A férfiakat nem megerőszakolják az utcán, a férfiakat megkéselik. Most akkor melyik jobb? Na ja, pont ugyan az, mint a kék autó piros autó. 

A családon belüli erőszak már egy komolyabb kérdés. Az egész konkrétan bűnözés, amiből a gyengébb fél nem tud kimenekülni, mert oda menekülne alapból, ahonnan futnia kellene. Nem mer a rendőrökhöz menni, nem mer szólni, tagad. Kevés dolgot tartok annyira megvetendőnek, mint megütni egy nőt. Ezeket az embereket komoly megaláztatásnak kellene kitenni, mondjuk  levágni a pöcsüket, és kirakni őket a terekre kalodában, a nyakukba akasztva egy táblát a bűneikről. Azokat a nőket pedig meg kell menteni, akik ilyen helyzetben kényszerülnek élni, és ez tényleg rendszerint nőkkel történik, de ez nem a feminizmussal kapcsolatos kérdés, ez szimplán rendőrségi ügy. Ugyan ez a probléma lép föl, ha a faluban a jól elkülöníthető rasszból származó szomszédok fenyegetni kezdik a parasztembert. Ha a rendőrségre megy a szerencsétlen, felgyújtják a házát, ha nem megy, erőszakoskodnak vele, kirabolják, megalázzák. Ez is nagy gonoszság, ugyan azon az elven működik mint a családon belüli erőszak. Nem a feministák kellenek, hogy megoldják, hanem börtönrácsok.

Szóval csak ismételni tudom magam ezek után: A feminizmusra nincs szükség, és a nők nincsenek elnyomva, legtöbbször előnyben vannak részesítve, mert igenis mások, mint a férfiak, és ez így tök jó. A nő nem csak szexuális tárgy a férfinak sem, pont annyira az, mint a nőnek a férfi, ez biológia. Van, aki inkább tárgyiasítja a másikat, van aki inkább idolizálja. Egyébként a feminista mozgalomnak elég fasza irodalma van, érdemes olvasni, nagyon sok okos gondolatot lehet találni. Sőt, van olyan, amit kötelező olvasmánnyá tennék középiskolában. Meg vagyok győződve arról, hogy a feminizmus nagyon fontos volt a történelemben, alakító tényezőnek mondanám, de ez mára elmúlt. Egyáltalán nem vagyok ellene egy elméletnek sem, ami a nőt helyezi a társadalom középpontjába, véleményem szerint egyértelműen fontosabb a nő az emberi faj fennmaradása érdekében (mondjuk az szerintem nem jó, hogyha egy nő nem szeretne gyereket, persze joga van eldönteni, de nem szép dolog. Végül is a nemzet jövője múlik a gyerekszülésen ugye...), mint a férfi, és a szociális szerepe (már csak a jelenlétével is) meghatározóbb. De most nem is a fontossági sorrendekről beszéltem, hanem arról a retardált elképzelésről, hogy a nőkért ma ki kell állni Magyarországon. Régen ki kellett, de már jogilag egyenrangúak, a munka be lett fejezve.

Inkább látok egy a nyomorékok esetében is kifejtett tudatalatti folyamatot megtestesülni ebben az értelmetlen törekvésben: Valamiért harcolnia kell ezeknek az embereknek (mármint a feministáknak), és annyira nem volt fantáziájuk, hogy a feminizmust választották.


143 komment · 1 trackback

Címkék: szex mélyvíz állatvilág együttélés

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr755073252

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Hamu és Feltámadás blog a Feminizmusról 2013.02.13. 02:50:25

Foenix kolléga remek bejegyzése a felesleges feminizmusról. Nagyon fontos gondolatok, érdemes elolvasni őket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alterra 2013.02.12. 09:01:37

@-JzK-: A nők nagyon örülnének, ha 6 órás és/vagy távmunkát vállalhatnának. Néhány férfi kollégám is. Az IT forradalom után ez ma csakis presztizs és bizalmi kérdés a főnököknek és ezeket a falakat itthon nagyon nehéz ledönteni.
Nekem szerencsém volt, benne voltam az 5%-ban, évekig így dolgozhattam és sokkal jobb volt, mint "csak" gyesen lenni.
Vannak férfiak, akik szintén boldogan otthon maradnának legalább 1-2 évig, fontos h ezért őket se bélyegezzék se papucsnak, se buzinak. (Akik megtették és akikkel beszéltem általában úgy jellemezték ezt, hogy "életem legjobb időszaka volt". Nyilván azért is, mert a férfiak nem maradtak úgy magukra az otthoni feladataikkal, ahogy sokszor egy nő magára marad. )
És ugye azon férfiak szájából, akik kiállnak a családi értékek mellett, soha nem hangzik el az"én keresem a pénzt" kifejezés, a beruházásokat közösen megbeszélik és nem feltétlenül előzi be a legújabb plazmatévé a mosogatógépet.

Alterra 2013.02.12. 09:02:30

@Gukker: nem megtorlás, önvédelem. Vagy a családtag védelme.

mildi 2013.02.12. 09:03:08

"A nők tényleg nem egyenlők a férfiakkal, " wtf?! biztos ezt akartad írni? a nők nem olyanok/mások mint a férfiak. ez igaz. de régen rossz, ha nem tartják őket egyenlőnek (=egyenrangúnak).
olvasom tovább...

Alterra 2013.02.12. 09:03:50

abban nagyon igaza van a posztírónak, h ezt nem feminista kérdésnek kell kezelni, ezt bűncselekménynek. Ahol figyelembe kell venni a bűncselekmény sajátosságait, mindenekelőtt az összezártságot és a bántalmazás folyamatos és erősődő voltát.

mildi 2013.02.12. 09:05:20

@mildi: oké, nem ezt akartad írni, csak így sikerült.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 09:16:09

akkor ha legközelebb valakik felhánytorgatják, hogy őket történelmi távlatokban és szisztematikusan elnyomják a társadalmban, majd én is azt mondjam nekik, hogy "lófaszt"? esetleg nem ilyen bonyolultan.

a csapból is ez a reakciós genny folyik, komolyan mondom elképesztő lenne, ha nem határoztam volna el úgy 10 éve hogy nem, semmin sem lepődök meg. ahogy azt is, hogy társadalmi egyenlőségre továbbra is nagyobb szükség van, mint kb bármi másra.

"vitatkozni" viszont nem vagyok hajlandó, egyrészt kurva unalmas olyan alapkérdéseken civakodni, mint ez; másrészt ugyanolyan, mint pl a roma holokausztról vitatkozni egy nácival: fölösleges.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 09:16:17

A normális emberek (nők és férfiak egyaránt) szerintem csak annyit kérnek, hogy ne az ivarunk, hanem szigorúan csak a képességeink alapján minősítsük egymást. Ez nem feminizmus, mert mindkét irányban működnie kell. Valami olyasmi, hogy a férfi nem jelenti ki, hogy "a férfiak nem szeretnek mosogatni" (legfeljebb azt, hogy ő személy szerint nem szeret, amivel kapcsolatban annyit jegyeznék meg, hogy nem nagyon ismerek senkit, akinek ez lenne a hobbija...), a nők meg nem óbégatnak, hogy a férfiak miatt nem jutnak egyről a kettőre, hanem mindenki teszi a dolgát és ott igyekszik segíteni a másikat, ahol az rászorul.
Egyetértek azzal a hozzászólóval, aki azt tanácsolja a posztolónak, hogy egyszer látogasson el vidékre. Annyit tennék hozzá, hogy ellátogathat pl. a közúti forgalomba is, és megszámolhatja, hányszor hangzik el egy nap, hogy "hülye nő" , illetve ennek férfi-férfi relációban érvényes megfelelője, a "hülye buzi" (: Sajnos a férfiak EGY RÉSZE kizárólag atavisztikus (értsd: szőrös majom) eredetű hierarchikus vonatkozásokban képes gondolkodni (nőstényeket és gyengébb hímeket megmarjuk, megdobáljuk ürülékkel, stb.), és mivel ők jóval hangosabbak az átlagnál, a nők hajlamosak őket a férfi népesség egészével azonosítani. (Még csak azt sem mondom, hogy az ilyen férfiakra nincs szükség, hogyne lenne, bizonyos helyzeteket csak az ellentmondást nem tűrő erőszakik tudnak sikerrel kezelni). Hasonlóképp szőrös majom mentalitású a nők egy része is, akik a problémákat hangos huhogással és mindenféle túlkompenzációs magatartásformával próbálják megoldani ahelyett, hogy nekilátnának, és megoldanák őket (: (: (:

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 09:23:46

@Kovácsné: "csak annyit kérnek, hogy ne az ivarunk, hanem szigorúan csak a képességeink alapján minősítsük egymást. Ez nem feminizmus" - de, röviden pontosan ez a feminizmus, bár a képességeink helyett én inkább viselkedést írnék.
viszont amire azt mondjuk, hogy azaza szőröslábúfeminista túlságosanis gyűlölősködő izébizé, azt a sztereotípiát alapvetően egy "backlash" nevű jelenség generálja, ami lényegében ellenpropaganda.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.12. 09:27:59

Teljesen igazad van. A feminizmus manapság a fasizmus egyik új megjelenési formája: ember- és emberellenes ideológia.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.12. 09:29:34

@Kis ember:

Én már egyszer betefonáltam a műsorba, s el is beszélgettek velem. Persze semmiben nem értettünk egyet, de az mindenesere pozitív volt, hogy szót adtak nekem.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 09:31:00

@-JzK-: A gond ott van, mikor szülni a "társadalom" miatt kell. Lófaszt, már elnézést. Szülni akkor "kell", amikor biológiai késztetést érez rá valaki ÉS rendelkezésre állnak a megfelelő (de minimum elégséges) feltételek. A nőknek két dolog tud az agyára menni: mikor a harmincfős rokonság a feladatot ügyesen szétosztva ötpercenként rátelefonál, hogy "na, gyön már az onoka?" és amikor aszexuális karrierista csírának titulálják, mert 20 éves korában még nem akar szülni. Egy nő akkor fog szívesen szülni és értelmes embereket nevelni, ha 1. jól érzi magát 2. szeretetben nevelték. Egy férfi ugyanilyen körülmények mellett lesz szívesen apa. A kettőből akkor lesz funkcionális pár. Slussz. Nincs az a feminista/hímsoviniszta, aki ezen ki tudna fogni. A nő természetesen akkor is szülni fog, ha a környezete ezt az egyetlen értelmet rendeli az életéhez, de ezzel kizárólag az ostoba, elb-szott életű, frusztrált emberek tömegei szaporíthatók (mint azt egyébként a mellékelt ábra mutatja (: ).

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 09:33:34

@manókomment: Ja, igen, persze, csak minden "izmus" valamiféle gyanús címkézés (: Mi lenne, ha humanizmusnak neveznénk, ezt az izmust csak nem érzi kirekesztőnek senki... (: (: (:

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 09:39:20

@Kovácsné: (: ha minden ilyen egyszerűen menne... sajnos a "humanizmus" a gyakorlatban sokszor szexista,
ahogy sajnos a feminizmust gyakran gondolják női hatalomátvételnek (sajnos néha még a hirdetői is).
szerintem egy valódi humanista (igen, én annak tekintem magamat) nem hagyhatja figyelmen kívül a feminizmus elveit és gyakorlatát, bárhogy is szeresse nevezni.
szvsz tökmindegy, minek nevezünk valamit, ha a Zemberek nem képesek (illletve nem hajlandóak) értelmezni és használni azt a valamit.

Laesan 2013.02.12. 09:53:59

Az "akár milyen" pl. egy szó, csak úgy mondom...

eastern sugar 2013.02.12. 10:04:24

sírok bazmeg. kívánom nektek, hogy olvassátok el betlen anna egy-két esettanulmányát. kérdezzetek meg kisgyerekes anyákat. kérdezzétek meg a kormányt, hogy miért tekinti az ország női lkosságát szülőgépnek, miért hangoztat ilyen szólamokat, hogy a nemzet fennmaradása, és utána hagyja az anyákat totálisan magára, és nem segíti vissza dolgozni, de se intézményrendszer, se rendes gyes, ellenben bűntudatkeltés, mert az viszont ingyen van. vagy az rendben van, hogy hát a férfiak olyanok, hogy nem szeretnek mosogatni meg takarítani, hát istenem, a feleségemnek napi több óra túlmunka, de én majd baszogatom a fotelből, mert úgyis ilyen vagyok. vagy nem is tudom, vegyük inkább az emberkereskedelmet? ja, vagy pintér úrnak volt igaza, gyerekprostitúció magyarországon nem létezik, és ammi igen, az önkéntes, állítsuk tehát pellengérre a felkínálkozó tizenkét éves kislányokat, mert köztéren árulták magukat. és aki azt mondja ezekre, hogy szerinte ez nincs teljesen rendben, azt biztos nem dugják rendesen, hát nők úgyis csak pótcselekvésből foglalkoznak társadalmi kérdésekkel, mert ha jól megdugják őket és szülhetnek pár gyereket, akkor vannak a helyükön, akkor nem jutnak eszükbe ilyen hülyeségek. most közlöm, hogy nem szőrös a lábam, ám ennek ellenére, szerintem ez nincs rendben. na jó hagyjuk is, mert tényleg fölösleges. én nem akarok fröcsögni /sajnos most sikerült/, de hihetetlen, hogy ugyanezek a dumák hónapról hónapra megjelennek, és mindenki jól meglapogatja egymás vállát. mint valami végtelen imamalom, komolyan.

szellemkor 2013.02.12. 10:18:02

Bla-bla-bla. A feminizmus ma már kutyát sem érdekel. Elfeledett, meghaladott, marginalizálódott ideológia, mint oly sok minden más. Persze lehet blogokon késhegyre menő kommentvadász vitákat folytatni, de őszintén, valakit is érdekel az utcán?

Miért nem úgy tesszük fel a kérdést, hogy egyáltalán van-e ma általános érvénnyel ható korszellem, tömegek döntését és viselkedését befolyásolni képes eszmerendszer a nyugati társadalmakban?

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 10:31:11

@szellemkor: talán azért nem így tesszük fel a kérdést, mert már feltettük rég, és meg is válaszoltuk rég.
egy másik igen nyomós ok az, hogy soha nem volt általános érvénnyel ható korszellem, de ezt gondolom te is tudod.

Bicepsz Elek77 2013.02.12. 10:43:46

Regi vita. Sokmindenben igaza van a posztolonak. Bar igazandibol a feminizmus egy meglehetosen szerteagazo eszmerendszer az egyenlo jogokat koveteloktol a tudatosn leszbikussa valok csoportjaig(az USA-ban leteznek ilyenek). Az EU-ban azert allando tema, mert erre lehet penzeket kapni, es rengeteg a megelhetesi feminista (pl. Levai Katalin)-masok pl. az antirasszista kurzusokat lovagoltak meg hasonlo modon.
A skandinav sikerekrol annyit, hogy a sved nok inkabb ferfias fekakkal meg arabokkal dugnak, mintsem elnoiesedett svedekkel (azok meg vagy elhomokozodnak vagy Kelet-Europaban keresnek not, bar videken kisse mas a helyzet).
Ami nem feminista kerdes:

Egyenlo munkaert egyenlo bert:
-ez megvan szinte mindenhol. Ahol nincs ott piaci okok vannak: pl. olyan szaktudas, ami miatt tobbet kap x/y.
Gyerekkel otthagyott nok: a gyerekcsinalas/hazassag normalis esetben nem szerelem, hanem racionalitas kerdese kell legyen. Persze a tarsadalom/media/fimek atmossa az emberek agyat mar jo 100 eve.
Nemi eroszak: sokkal ritkabb a tarsadalomban(a zart intezmenyeket kiveve), mint gondolnank. 90% nok ellen iranyul? Mert 10% a homoszexualisok aranya(egy magyarazat). A tortenelem soran mas-mas ok miatt buntettek (regebben magantulajdon elleni vetseg volt, most emberjogi). Ez is inkabb buntetojogi kategoria.
Emberkereskedelem(prostitucio): meghatarozott retegek csinaljak. Egesz csaladok. Szinten nem noi-ferfi ellentet, hanem buntetojogi kategoria.

Sima prostitucio: uzleti alapon mukodik. Felesleges buntetni

csaladon beluli eroszak: primitiv tarsadalmi retegek jellemzoje. Ha nem tetszik ki kell lepni.

Az oktatast piacositani kell!!! Enelkul csak diploma-gyar lesz. Mondjuk az elsportot is felesleges tultamogatni a tomegsport helyett.

A feminizmus a 19. szazadban erett meg, amikor a varosiasodott tarsadalmak kialakultak(a varosokban mindig mas volt a nok helyzete, mint videken). A technologiai forradalmak szuksegtelenne tettek a nagyobb fizikai erot(a gyarakban mar akkor is majdnem 50-50% ban dolgoztak ferfiak es nok). 1960 utan elterjedt Nyugaton az irodista kultura(egyre tobb lett az irodai alkalmazott), ami meg jobban feminizalta a tarsadalmat. Ez egy termeszetes folyamat. Az mas kerdes, hogy primitivebb nepek atveszik majd a demografiai uralmat emiatt, de ez majd 20-50 ev mulva lesz erezheto.

szellemkor 2013.02.12. 10:44:35

Ha lehántjuk a tudományos bullshitet, a nők mindig is picsigtak, hogy milyen lusta disznók a férfiak, aztán vagy tényleg azok a konkrét személyek, vagy sem. De eddig egyetlen olyan őről sem tudok aki ezért elvált volna, már azok közül akik rendesen meg voltak dugva esténként! :-)

Ja, és az emberek általában ovis-iskolás kor után már kinőnek a szerepjátékokból, szép is lenne úgy kezdeni a napot, hogy
- Te, Maris, oszt nem gondolod-e hogy nem a társadalmi szerepednek való elvárásoknak igyekszel megfelelni?
- He?
:-) (lehetne napirajz is!)

MEDVE1978 2013.02.12. 10:44:50

Sok rétegű kérdés. Van a kulturális örökségi női szerep- férfi szerep, rögződések témakör. Ezzel foglalkoznak a legtöbben. Van az egésznek egy nagyon fontos gazdasági vonulata is, amely persze külön nem értelmezhető, de nagyon nagy mértékben befolyásol.

A nőknek van egy olyan meghatározottsága az életben, ami a férfiaknak bizony nincsen, gyereket tudnak szülni és ezzel fenntartani a saját vérvonalat és a közösséget is. Ennek a nő munkaügyi életútjára (keresetére, érvényesülésére stb.) nagyon nagy hatása van. A gyerekszülés és a nevelés is kiszakítja a munkahelyéről. Kérdés az, hogy milyen feltételekkel "nem fáj" ez a nőnek. Egyértelmű, hogy ilyen feltétel lenne a kiesetthez hasonló anyagi jólét megtérítése, valamint a hasonlóan előnyös helyzetbe visszatérés. Sajnos ezt ma sem a társadalom, sem pedig a férfi partnerek nem tudják biztosítani. Egyszerűen túl kevés az erőforrás ahhoz, hogy jelen társadalmi berendezkedésben a nők ilyen fokozott juttatásokat kapjanak. Amíg viszont ez az elvárás nem teljesül, a nők mindig elnyomottnak és hátrányosan megkülönböztetettnek fogják tartani magukat.

koborvadász 2013.02.12. 10:48:20

Szeretem, tisztelem, becsülöm a Nőket!
Sajnos a mai világban , mint sok minden másban ebben is átesünk a ló túloldalára.
Ugyan úgy szajkózzuk és szajkózni fogjuk, hogy a Nők el vannak nyomva mint ahogy a Holokausztot is hallgatjuk a mai napig és fogjuk is, jó sokáig.

Eljutottunk odáig, hogy nagyon sok Nő szemében a férfi csak eszköz a saját céljai és vágyai eléréséhez.
S ezt büszkén hangoztatják is!

Sajnos a mai legfőbb tulajdonsága az emberiségnek az önzés! Ez igaz mindkét nemre.

Párkapcsolatban mármint hagyományos Nő+Férfi egyik félnek sincs joga megütni, bántalmazni a másikat!
Ez előfordul minkét nem sérelmére!
Sajnos!

Persze igazatok van, ha levelemből a csalódottságot vélitek kihallani! Így van!
Nem adom fel! Remélem találok egy normálisan gondolkodó Nőt! Újra!

Szép napot!

céerem 2013.02.12. 10:48:31

Nőként mondom, nekem nagyon hiányoznak a klasszikus értelemben vett FÉRFIAK, akik udvariasak, kinyitják az ajtót, dolgoznak az egzisztenciájukon, mernek felelősséget válallni és nem cseszegetik a nőt, ha mindezt elvárja (és a kalsszik női dolgokkal viszonozza). Csak az ilyen férfiak mellett lehet nőként viselkedni.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 10:51:09

@MEDVE1978: hogy ne lenne elegendő erőforrás, az legalábbis vitatható. (hogyne lenne?!) az újraelosztás rendszerét át szokás alakítani igények szerint - legalábbis ez a hivatalos álláspont, hogy ti. a szavazókat képviselik.

koborvadász 2013.02.12. 10:55:19

@céerem:

Nem személyeskedni akarok! De merre vagy??? :-))
Ritkán gondolkodnak így a mai Nők!
S elrontják a férfiakat! Akik nem nyitják ki az ajtót, nem visznek virágot stb.

Ez sajnos a mai hülye világ hozadéka!

Míg régen egy kis településen mindenki köszönt mindenkinek, ma már a szomszédok se köszönnek egymásnak!

szellemkor 2013.02.12. 11:01:11

@céerem: Csókolom, itt vagyunk! :-)

céerem 2013.02.12. 11:01:23

@koborvadász: :-)))) Pedig ez szerintem így van, akár a fővárosban, akár vidéken tartózkodom, a véleményem változatlan :-)!
A nem nőiesen viselkedő nők mellett frusztráltak lesznek a férfiak is. Csak erre mindkét nemnek rá kellene végre jönnie...

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 11:07:04

@szellemkor: Hihi, ha nagyon kötekedni akarnék, azt mondanám, hogy még a nyelv is soviniszta, állandó érv a "jól megdugott" nő, de mi a fenét lehet erre mondani válaszul? "Minden férfi picsog, hogy a felesége egy házsártos sárkány, de eddig egyetlen olyan férfiról sem tudok, aki ezért elvált volna, már azok közül akik rendesen meg vannak... ööö... meg vannak... le vannak szopva" ? (: (: (:
Kissé komolyabbra fordítva a szót: amíg a nőkről a közvélekedés azt tartja, hogy ha jól meg vannak baszva, akkor boldogok, addig bizonyos problémák nem fognak megszűnni. Ez olyasmi hülyeség, mint ha azt mondanánk, hogy férfiembör számára nincs nagyobb boldogság, mint kurvákhoz járni. Erre most nyilván egy rakás férfiembör azonnal lelkesen rá fog bólintani (: (: (: de ilyenkor szokott az történni, hogy a bólogató hím egyed múltját megkapargatva elég ronda dolgokra bukkanunk, amik lehetetlenné teszik, hogy nyugodt, boldog szellemi és testi életet éljen az illető.

koborvadász 2013.02.12. 11:08:31

@céerem: Ezt írtam én is.
Mindkét nem felelős a kialakult helyzetért.
Ja! Én meg itt vagyok! :-)

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 11:09:30

@céerem: Csak akkor mondja már meg valaki, hogy
1. mitől nőies egy nő
2. mitől érzi magát az illető valaki feljogosítva arra, hogy megmondja, mitől nőies egy nő (: (: (:
A nők is különbözőek meg a férfiak is, és ezen különböző egyedeknek az a dolga, hogy olyan partnert találjanak maguknak, aki passzol hozzájuk, nem pedig az, hogy az emberiség maradék 99,99%-át a saját képükre formálják (:

szellemkor 2013.02.12. 11:13:38

@Kovácsné: Jól teccik mondani! :-)
Oda-vissza nem vagyunk angyalok, de ettől még nem fogunk petíciót benyújtani az Országgyűlésnek, elvégre nem érünk rá ilyen hülyeségekre. Kipuffogjuk magunkat, nők a nőknek, férfiak a férfiaknak, azután fontosabb dolgokkal foglalkozunk.
És igaza van, kölcsönös: ha jó szex van, minden van, akkor akármilyen prüszkölés is megy, a kapcsolat működik. Ha nem, akkor kár társadalmi kérdést koholni belőle.

céerem 2013.02.12. 11:13:51

@Kovácsné: Tényleg nem tudod/érzed ezekre a kérdésekre a válaszokat?

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 11:15:52

@céerem: itt az a kérdés, hogy honnan veszed, hogy te érzed az egyedüli jó válaszokat.

Medgar 2013.02.12. 11:19:48

@Androsz: Nincs igazad. Az, hogy vannak női vadászpilóták, kommandósok, bányászok csak a szabályt erősítő kivétel kategória. A nők többségének nincs affinitása a "férfi" szakmákhoz, de ez fordítva is igaz. A feminizmus új jelszava:
Le a diszkriminációval! Kivéve, ha nekünk kedvez.

Kowalski, helyzetjelentést! 2013.02.12. 11:21:51

"Kancigány", b+? Idióta jobbágyszármazék vagy.

a_fater 2013.02.12. 11:37:09

Maximálisan egyetértek a poszttal! Problémának meg ugyanazt látom, tudniillik hogy a családon belüli erőszak jelen törvényi szabályozása nem megfelelő, bár a mostani parlamenti szándék az, hogy súlyosabb büntetés járjon egy családon belüli bántalmazásért, mintha idegennel tennéd ugyanezt – ez jogos, hiszen az otthon folytatott terror az egész családot megmérgezi.

Érdekes dolog amit írtál, hogy mit kéne csinálni nőket bántalmazó férfiakkal. A liberálisok által lenézett Iránban pont ezt csinálják, tudtommal utoljára ott akasztottak nemi erőszakért.

a_fater 2013.02.12. 11:39:27

@BéLóg: pontos statisztikát nem tudok, de azt hallottam, hogy a leges legtöbbet bántalmazottak a gyerekek, utána jönnek a feleségek. Nagyon rossz, hogy ilyen van, én nem így nőttem fel, sajnálok mindenkit, aki ilyen családban él :(

kisszántó · http://senzibile.blogspot.com 2013.02.12. 11:40:13

nekem pont az tűnik ki ebből a posztból, hogy lásd a piros-kék autó példáját, hogy addig amíg az arányokról vekengünk, addig nem hogy nem oldjuk meg ezt a kérdést, hanem mélyítjük és aládolgozunk. Eleve nincs is probléma! Én nem tehetek arról, hogy férfinak születtem más meg arról, hogy nőnek. Okot keresni egy olyan világban ahol még nem is voltunk butaság. (itt értsd úgy, hogy okot keresni ott, ahol még nem születtél meg; születés előtti világban) Ezt az árnyalatot szépen leírta a maga talán vulgáris módján a szerző.

A számokat és a statisztikákat pedig hagyjuk, mert a matematika meglehetősen mereven írja le a világot, ajánlom figyelembe Stanislaw Lem az emberiség egy perce c. tanulmányát, ahol leírja, hogy egy bizonyos kérdésben statisztikákra támaszkodunk, akkor az úgy korrekt ha mindent számokkal írunk le. Viszont egy ilyen világban lehetetlen élni. Ezért nem fontos, hogy ki ver kit és mit mond az excel tábla bizonyos kérdésekben. A fent taglalt kérdéshez NEM tartoznak ezek az adatok. Ez tisztán az ész adottságából következő csökevény, hogy elnyomottnak tudjuk hinni bizonyos helyzetekben magunkat. Ezek olykor mozgalmakba szerveződnek és elnevezik magukat mondjuk feministáknak, vagy leszúrják egymást vagy robbantanak vagy kreatív módon szövegbe foglalják gondolataikat. Ezek olyan reakciók amik különböző hatásfokon adnak érvényt az eszméinknek, semmi több. Ez az ára, hogy eszes lények vagyunk, sokan vagyunk hülyék vagyunk. Nincs probléma.

GERI87 2013.02.12. 12:23:34

@Rigor Mortis:

Nem kell aggódni, a katonanőket nem is osztják be (legalábbis úgy tudom az USA-ban nem) ilyen feladatkörbe.
Mennek szépen a raktárba, logisztikához....stb A háttérbe a fronttól messze, messze...
A hadsereg se hülye.

Hogy az izraeli nőkkel mi van nem tudom.

Ha katona lennék körberöhögnék egy GJ jane-t az biztos, vagy harci helyzetben ha nagyon sipákol otthagynám a fenébe...

A katonának egy példakép kell, egy férfi, egy ágyúvihar közepette higgadtan pipázó McArthur nem egy picsa...vagy egy maszklin leszbikus..

MEDVE1978 2013.02.12. 12:29:27

@manókomment: Akkor finomítva: globális kapitalista rendszerben ez lehetetlen. Lehet, hogy egy egalitariánus illúzióban ez lehetséges.

GERI87 2013.02.12. 12:39:55

@Alter E:

Most sem tiltja senki hogy egy nő képviselő, politikus legyen!
ha nem indul ilyen pályán akkor nem is fogják megválasztani.
jéééé!

Ezért nem is értem a kvóta értelmét.
Azért nincsenek nők nagyobb arányban a parlamentbe mert NEM ilyen pályára léptek...a kvóta csak a bekerülni akaró férfiaktól veszi el a lehetőséget.
Semmi értelme, nagyon káros dolog ez.

A mai feminizmus arról szól hogy az ilyen nők pénzel hatalommal elismeréssel járó munkákat akarnak ELVENNI a férfiaktól, kvótákkal meg hasonlókkal....amihez meg incs keedvük azt rásózzák a férfira, minden más meg legyen közös meló.
A logika a következő:
-ami "alja munka" azt csinálja a férfi (is): "nekünk nőknek is kijár némi kényeztetés, ideje hogy a férfiak is beálljanak a konyhapultba"
-ami jól fizet és hatalommal jár arra "JOGUK" van.
Vagyis a mai feminizmus NEM az egyenlőségről szól.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 13:34:05

@GERI87: Hát, a logika (ha lenne ilyen a világban (: ) az lenne, hogy mindenkinek kijár egy kis kényeztetés, és mindenkinek joga van arra, ami jól fizet és hatalommal jár (: (A férjem pl. néhanap beáll a konyhapultba, ha nekem épp olyan határidőm van, hogy ha megfeszülök se tudok mellé még főzni is). A kvótarendszer egyébként valóban egy baromság, fel is akasztanám magam, ha holnap valaki bekopogna a kapun, hogy na drága Kovácsné, mostantól maga képviseli a Parlamentben az utcánkat, szóval szerezzen már valahol egy kiskosztümöt legyen szíves... (:

GERI87 2013.02.12. 13:38:08

@Kovácsné:

A lényeg: ami jó azért küzdenek, "mert a nő ugyanúgy tudja vagy JOBBAN mint a férfi."
Ami meg nem annyira jó, azt csinálja a férfi, ami meg közömbös azt mindketten.
Vagyis a nő mindenképpen járjon jobban.
Ez a mai feminizmus.

Valahogy azért nem pattognak hogy legyen női WC a bányában:)

(Konyha: a profi szakácsok többsége férfi:) )

eastern sugar 2013.02.12. 13:38:45

@GERI87: "-ami "alja munka" azt csinálja a férfi (is): "nekünk nőknek is kijár némi kényeztetés, ideje hogy a férfiak is beálljanak a konyhapultba
-ami jól fizet és hatalommal jár arra "JOGUK" van."

ha jól megnézed, ez most pont fordítva van. egyetlen normális, a feminizmust támogató ember sem gondolja, hogy pont fordítva kellene lennie. hanem hogy egyenrangúan. az, hogy nőknek is lehessen valamit, az nem jelenti azt, hogy el akarják venni a férfiaktól. a kvótával egyébként én sem értek egyet. ellenben mélységesen álságosnak tartom, hogy a férfiak majdnem kizárólagos előjoga nagyon sok minden, és ha felveti valaki, hogy lehetne egyenlően is, akkor elkezdenek sipákolni, hogy el akarják venni. a legtöbb családban a hobbi és a szabadidő is a férfiak kizárólagos előjoga, főleg az olyanokban, ahol vállat rántanak, hogy férfiból vagyok, nem takarítok, de hát ez ilyen. attól, hogy egyik vasárnap a férfi takarít ki, a nő meg elmegy a barátnőivel ebédelni, bizonyos értelemben az is a férfiak kizárólagos előjogának elvétele, amiért sűrű elnézéseket kell kérni, csak mondjuk, én nem szeretnék olyan családban élni. más azt csinál amit akar, de pl a szomszéd néni is nekem mondaná, hogy micsoda dolog ez, ha egyszer megcsinálom, nem a férjemnek, aki minden vasárnap. például.
ami meg a prostitúciót illeti, különösen a gyerekekét, komolyan, az az undorító szokásos kör, hogy hát istenem, mindig volt, mindig lesz, az felmenti azt, aki megvett egy tizenéves kislányt használatra, és az a kislány lesz a bűnös?! aki mondjukk tizenhárom éves?! van rá igény, igen. és aki igényli, és van rá pénze, és megveszi, hát istenem, a férfi az ilyen? na ugyan kérem. de azért elolvashatnátok egy-két jó kis tanulmányt arról, hogy hogyan szokás az intézetből az utcasarkon landolni, és mit tesz ezellen a magyar gyámügy, rendőrség, gyerekvédelem: előállítja a kislányt tiltott kéjelgésért.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 13:40:17

@GERI87: Ez a "ha katona lennék" így egy kissé árulkodó jellegű (: Nem vagy katona, ezért fogalmad sincs - nem is lehet - vajon sipákolni kezdenél-e valamelyik lélektani pillanatban, és ha igen, melyik lenne az a pillanat. Mikor a melletted fekvőnek egyszer csak kijönnek a belei? Mikor valami akkorát robban melletted, hogy megsüketülsz és megvakulsz? Jó kérdés. Ez egyáltalán nem ivarfüggő, szedtem már össze az utcán úgy vért okádó elütött nénit, hogy a mögöttem jövő bácsi jobbra-balra ájult. Egyébként meg, ha már itt tartunk, azon is el lehet tűnődni, hogy a háborút melyik nem szokta forszírozni (:

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 13:43:11

@GERI87: Profi szakácsokhoz csak annyit, hogy a profi szakácsok igen ritkán etetik MINDEN NAP a családjukat (:

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.02.12. 13:44:17

@céerem: A saját válaszaimat érzem, de ezeket nem érzem kötelező jellegűnek másokra nézve (:

eastern sugar 2013.02.12. 13:46:54

@Kovácsné: ellenben remekül keresnek, és jó presztízs is jár vele. nem úgy azoknak a nőknek, akik mindennap komolyakat főznek a családnak, mert az teljesen ingyen napi több óra munka.

céerem 2013.02.12. 13:50:52

@Kovácsné: Persze, mindenki azt csinál amit akar, csak vannak alapvető dolgok.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 13:51:28

@céerem: ahán, akkor vagy egyikünk szabatosabban él a másiknál, vagy kénytelenek leszünk értékplurálisan osztani az észt. az Élet az nem nagybetűs? ;)

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 13:52:30

@MEDVE1978: a világon minden illúzió. kérdezd meg a brókered.

GERI87 2013.02.12. 14:18:30

"az, hogy nőknek is lehessen valamit,"

Lehet, minden más csak követelőzés, előjogok és pozitív diszkrimináció, ami elítélendő.

@Kovácsné:

Mennyi tekintélye lehet egy nőnek feszült helyzetben?
Nem sok.
Ezért se értem minek harctérre nő.

"a háborút melyik nem szokta forszírozni (: "

Ha nem lennének háborúk még mindig barlangban élnénk és nektek sokkal rosszabb lenne.
Sőt emberi faj sem lenne már.

"a profi szakácsok igen ritkán etetik MINDEN NAP a családjukat (: "

Persze mert neki a főzés munka, otthon nem dolgozik:)

GERI87 2013.02.12. 14:24:11

@eastern sugar:

Az egy szakma, az otthoni főzés nem és nem is jár ezért presztízs, bár nem tudom ez konkrétan mit akar jelenteni, mert aki jól főz nyilván meg van dicsérve, fizetés nem jár érte, ahogy az otthoni fűnyírásért sem.
Ha a férfi főz otthon azért is ugyanannyi jár.

Legtöbb helyen két fizetésből kell megélni, a nő is dolgozik, utána nyilván főzni kell mert enni is kell.
A nő tud főzni legtöbbször nem a férfi.
Ő addig füvet nyír, bankol, szervizbe hordja a kombit, kereket cserél....takarít.

eastern sugar 2013.02.12. 14:34:17

@GERI87: ha takarít az jó, az egy napi munka, az jó példa. de nem gyakori. nem mondom, szerintem egyre gyakoribb, és én ezt társadalmi fejlődésnek tartom. de a fűnyírás és a kombi szervizbe hordása milyen gyakori szintű munka a napi főzéshez, rendtartáshoz, takarításhoz, mosáshoz, teregetéshez, gyerekek ellátásához képest? mert szerintem súlyos mennyiségi különbség. mondom, én úgy látom, egyre több az olyan család, ahol ezek igazságosan oszlanak meg, de még most is nagyon kevés. a gyerek, ha kicsi, huszonnégy órás munka, mégis azt szokás mondani, hogy a gyesen lévők otthon meresztik a seggüket, "pedig csak annyi lenne a dolguk...". a "csak annyi" egy rohadt komoly munka, és nem pedig seggmeresztés, és nem lehet csak úgy letenni a lantot a következő tíz órára, mint a munkahelyen. ellenben ha ez a sok feladat, általában a saját munkáját kívül /ha nincs gyesen/ a nőnek jut, amit most felsoroltam, akkor ott bizony nem terem szabadidő, se hobbi. a férfiaknak pedig rendszerint azért jut idő pecázni, focizni, tévézni, senki sem rajta kéri számon a vasalt inget, a gyerek edzéscuccát, ellenőrzőjét, az ebédet, a nagyi látogatását stb. még egyszer, nem azt mondom, hogy fordítsuk ezt meg. hanem azt, hogy ez rendszerszintű dolog, és nyugodtan lehetne ennél sokkal egyenlőbb is. apunak IS legyen ideje pecázni, ha azt akar, meg anyunak IS mittudomén, aerobikozni, ha azt akar. azért a női egyenjogúság terén a legritkább kérdés szerintem a felsővezetői állás, jó aki ott tart, de laapvetően ilyen mindennapi, észrevehetetlen dolgokról van szó.
" A nő tud főzni legtöbbször nem a férfi."
na de hogy miért is kellene ennek így lenni? hiszen most beszéltük meg a profi szakácsokat. egy étel elkészítése nem genetikai adottság, hanem egy kétkezi tevékenység, amire a nőket szocializálják kiskoruk óta, nem a fiúkat. pedig az nem olyan biológiai alapvetés, mint a szoptatás, hanem egy tevékenység, amit bárki el tud látni, aki megtanulja. lásd ugye a szakácsokat.

eßemfaßom meg áll 2013.02.12. 14:40:15

Feministák, ti hülyék vagytok, és ezt nem fogom indokolni, rajtatok kívül ezt mindenki látja, ti meg soha nem fogjátok megérteni mert nem láttok tovább a biciklibelsőnél amiben éltek.

GERI87 2013.02.12. 15:05:44

@eastern sugar:

"de nem gyakori. nem mondom, szerintem egyre gyakoribb,"

Szerintem meg gyakori, a házimunka ma már megosztott jobbára azért mert mindkét fél dolgozik, egyiknek sincs ideje, lehetősége csak arra hogy házimunkát végezzen.
A férfi is végez ma már mindent a ház körül, belül kivéve ha erre kifejezetten kérik hogy Ne tegye.
Ez van.
Az ellenkezője meg nem azért van mert kevés a feminizmus.

" A nő tud főzni legtöbbször nem a férfi."
"na de hogy miért is kellene ennek így lenni?"

Igazad van a férfiak is babázhatnának, skandallum!

"a nőket szocializálják kiskoruk óta, nem a fiúkat. "

Ez egy tévedés hogy CSAK a szocializáció miatt vannak nő meg férfi szerepek, tulajdonságok és tevékenységek!
Nagyon nagy részt ez genetika ami nem tudom egyeseknek miért fáj, és miért akarnak ezen változtatni.

GERI87 2013.02.12. 15:09:12

"ahol ezek igazságosan oszlanak meg,"

Az igazságos megoszlás nem azt jelenti hogy fele-fele aránynak kell lennie.
Van amihez a férfinak van jobb érzéke és van amihez a nőnek, ezért vannak női ttendők meg férfi teendők.
Ezen variálni felesleges.
Nem mondom hogy nem tanulhatóak dolgok de mindig kijönne a végén hogy jobb ha az eredeti felállás marad.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2013.02.12. 15:13:09

egyetértek. A Femen-t szokták ált. feministának aposztrofálni, pedig ha jól látok, ők sem úgy általában, minden nőért, hanem a kihasznált és megalázott nemtársaikért állnak ki. Az utolsó mondat pedig nagyon út!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.02.12. 15:40:17

@Medgar: Valóban, ma a vadászpilóták nagy többsége férfi, ezért ha kell, tekinthetjük a női pilótákat kivételnek. A @neoteny: által hozott esetek is csak kivételesek, és nem árulnak el semmit arról, hogy a férfi pilótákkal összehasonlítva ezek mennyire kiugró fajtájúak vagy gyakoriságúak. Nem baj. Azt jól tudjuk, és magukban talán még a legharcosabb feministák is elismerik, hogy a nő és a férfi affinitása, de még inkább a képességei nem azonosak. De most nem azt néztük, hogy a nők milyen arányban vesznek részt a brit légierő bevetésein, azt sem, hogy a képességeik megvannak-e hozzá, hanem csak azt, hogy vannak női vadászpilóták. Tehát fölösleges követelni a jogot, mert az szemlátomást megvan. Sőt, az általam látott esetben az is látható volt, hogy elismerték a pilótanő rátermettségét és felkészültségét, összevetve férfi társaival is.

A jog adott, és ennyi majdnem elég is. Hiszen ezután már csak a képesség kell, az pedig nem követelhető rajtunk, azt nem kiharcolni kell.

Azt tudom és elismerem, de meg is értem, hogy a korábban csak férfiak által művelt, ráadásul a férfias erények és képességek férfitársak között is kiemelkedő mértékeit nemcsak igénylő, hanem bizonyító tevékenységekre a válogatáskor némi hátránnyal indulhat nő. Ez az elbírálók előítéletességét tükrözi, és az előítélet is jog, a gondolkodás szabadságával járó jog. Nem harcolni kellene ellene, mint ahogy a melegek megkedveléséért sem harcolni kellene, hanem egyszerűen tenni. Erőltetni fölösleges, mert nem segít. Megváltozik a szemlélet magától, ha az adott körben uralkodó nem megszokja ellenkező nemű kollégáinak vagy társainak egyenértékűségét. Az emberi társadalomtudat megszületése óta TERMÉSZETES módon, az egyszerűen biológiai okból két nemre osztható élőlények rendszeréből következően kétfelé osztott nemi éntudaton egy-két évtized alatt drasztikus változást elvárni szimpla ostobaság.

És ahogy a rasszizmus sem kizárólag a fehér ember gondolkodásának sajátja – hány mozgalom tüntet manapság a négerek rasszista gondolkodása ellen, hm? –, úgy a nemi előítélet sem az. A nők is sűrűn tesznek általánosító megjegyzéseket a férfiakra. "Ó, ezek a férfiak!", "A férfiak mind csak AZT akarják!", a férfiaknak nincs ízlése, nem ért a gyerekekhez, mindig csak ezt/azt/amazt csinálják, ez a kategorizálás mi más, mint előítéletes általánosítás?

A nők erre könnyen mondhatják, hogy hát persze, mert az tényleg úgy van. Hát, bizony, az előítélet rendszerint sok tapasztalaton alapuló általánosítás. Ha változik a kollektív tapasztalat, márpedig ahhoz sok eset és sok idő szükségeltetik, akkor változik a gondolkodásmód is. Ötven éve talán létezett a karrierista, erőszakos, férfival együtt élni képes, a családalapítást a természetellenességig halogató, esetleg állandóan szexizmust emlegető nő sztereotípiája? Nem, mert akkor ez nem volt jellegzetesen megfigyelhető. Lett elég tapasztalat, lett hozzá sztereotípia, abból eredően pedig előítélet is erre a csoportra. Az előítélet többnyire elhatárolódó, ez a logikájából következik. ha változik a tapasztalat, változik a tipizálás is, ennyit kellene megjegyezni.

eastern sugar 2013.02.12. 16:07:45

@GERI87: honnan tudjuk azt hogy nagyon nagy részben genetika a főzési képesség/tisztaságigény/gyerekkel leckeírás? vagy az autóvezetési készség? most komolyan, csak kérdezem, érdekel, hogy honnan tudjuk, hogy ez egzakt tény.

" Igazad van a férfiak is babázhatnának, skandallum!"
amennyiben nem a szülésre és szoptatásra gondolsz, hát szerintem egy igazi apa tisztába képes tenni a gyerekét, és elaltatni, vagy megfürdetni. már miért is ne? én szeretném, ha az én gyerekem apja a maga dolgának is tekintené ezeket, lévén, hogy két szülője van annak a gyereknek. nyilván ha a nő gyesen van a gyerekkel, ő csinálja többet, mert ő van vele, de mikor nem dolgozik, már miért ne babázhatna a férfi? már úgy értem, ezt is beleveszem a babázásba, nem csak kihordani meg megszülni kell.
" Van amihez a férfinak van jobb érzéke és van amihez a nőnek, ezért vannak női ttendők meg férfi teendők."
szerintem nincsenek, szerintem az a jó, ha az dönti el, hogy az adott kapcsolat szereplői között ki miben jobb, és nem béklyóz az az elvárás, hogy kinek mit kell jobban tudni. nem nevezném mondjuk anyámat nőietlennek attól, hogy mostohaapám jobban főz. magamat se azért, mert jobban vezetek mint a barátom, egyszerűen mert nekem kell mindennap, neki meg csak havonta. szerintem ez csak ilyeneken dől el, mert technikai kérdések. szerintem kevés a genetikus feladatkör, a szülésen-szoptatáson kívül. persze hogy a nő érzi meg jobban, hogy mi kell a csecsmőnek, ezzel egyetértek, mert hiszen ő tölt vele testközelben több időt hónapokig, hiszen hát szoptatja. ez teljesen rendben van. de ezen túl szerintem ezek nem nemi kérdések. de én barátságosan írtam ezt, és nem akarok cinikuskodni, remélem te sem. szerintem más blogon már vitatkoztunk is ilesmiről.

Szaszy G 2013.02.12. 16:14:44

@manókomment: Azért a feminizmust, és a holokausztot nem állítanám egymással szembe példaként, mert még csak össze sem hasonlítható. Ez akkor lenne csak igaz, ha gyilkolnánk a nőket, de nem gyilkoljuk, szóval inkább ne nácizz, ha kérhetem.
Egyébként meg nagyon egyszerű a képlet: Nincsenek nők, nincsenek férfiak! Emberek, egyének vannak! Gyerek szemében meg anya, és apa van. Aztán majd este az ágyban kettyintés közben lesz nő, és férfi, de utána ismételten ember lesz mindkettő.
Csak ezt felfogni, na ahhoz kell az intelligencia...
Szép napot! :-)

eastern sugar 2013.02.12. 16:16:48

@Szaszy G: hoppá. that's it, man :) szerintem ez tök igaz. és sok minden hülyeségre értelmes válasz is.

Szaszy G 2013.02.12. 16:38:03

@eastern sugar: Köszönöm :$
Csak kicsit gondolkodni kellene a hülye nőknek, és a hülye férfiaknak is, és rájöhetnének a titok nyitjára, és nem lenne sem hímsovinizmus, sem feminizmus. De ugye a mai világban luxus a gondolkodás, csak a hülye egoizmus számít. Azért megnézném a nagyhangú feministák, és hímsoviniszták párkapcsolatát, és általában családi életét, hogy ott minden "rendben" van-e :$

Zweig 2013.02.12. 17:02:38

@neoteny:

Termeszetesen en sem ugy gondolom, hogy mindenki szo szerint ugyanannyit keressen. Mindig is voltak, vannak es lesznek is jobban es rosszabbul fizeto allasok, fuggetlenul attol, hogy ki tolti be no vagy ferfi.
En nem is erre gondolok elsosorban amikor az egyenlo megitelesrol beszelek, hanem sokkal inkabb arrol, hogy ugyanazokat a lehetosegeket teremtsek meg a noknek is mint a ferfiaknak, es itt elsosorban azokra gondolok akik vallaljak az anyasagot munka mellett. Egyertelmu, hogy az aki gyereket vallal ( no), onnantol kezdve nem lesz kepes ugyanugy dolgozni mint elotte. Kezdodik a szulesi szabadsaggal, es onnantol kezdve a gyermek 12-14 eves koraig a no az aki otthon marad ha a gyerek beteg, eljar a szuloi ertekezletre, hozza viszi az iskolabol, kulonorakrol stb. A baj ezzel csak az, ha a no nem talall reszmunkaidos allast (ezen a teruleten Magyarorszagnak van hova fejlodnie), vagy nincs sajat vallalkozasa ahol maga osztja be az idejet, akkor ott ferden fognak nezni a kollegak, ha a kollegina mar megint betegszabadsagon van a gyerek miatt, 5 kor kiesik a kezebol a toll mert a bolcsode csak fel 6-ig van nyitva, vagy megy el 3 kor mert le kell vetetni a gyerek fogszabalyzojat. Ezek utan, ha mondjuk eloleptetesre kerul a sor, egyertelmu, hogy a ferfi kollegajat fogjak elonyben reszesiteni, leepiteskor viszont o az elso a sorban.Ez persze ertheto is, de akkor sem helyes vagy igazsagos. Termeszetesen ha a no nem sikeres a munkajaban es ezert nem jut elore valoban elofordulhat, hogy diszkriminaciora hivatkozva kihasznalhatja helyzetet. Ez valoban elitelendo, viszont sokszor szerintem egy no nem a tehetseg hianya vagy lustasaga miatt nem jut elorebb, hanem egyeb tenyezok miatt, lasd fentebb.

Az "egyenloseg" masik oldalarol az a velemenyem, hogy meg jo, hogy a ferfiak a banyaszok, utkaparok, kukasok...stb. hiszen fizikailag alkalmasabbak erre a munkara. Viszont sokkal tobb a nover, apolono, beteg gondozo aki no, es szerintem az is fizikai es szellemi munka, csak masfele.

Felreertes ne essek, en nem vagyok a feminizmus elkotelezett hive. Nagyon sok esetben "tipikus no" vagyok. Beismerem, hogy rosszul parkolok, nagyon rosszul tajekozodom, a matematika es fizika sose ment ( pedig sok oramba es meg tobb penzembe kerult nekem is, szuleimnek is, hogy megis legalabb az erettsegi majd kesobb a szigorlat meglegyen). De ettol meg nem vagyok sem rosszabb vagy kevesebb mint a ferfiak, csak mas.

A baj az sok esetben feminizmussal, hogy nem tudnak az egyforma es az egyenlo kozott kulonbseget tenni. A ferfiak helyzete sem egyszeru manapsag ez teny. Hiszen felborult az a rendszer ami mar hosszu ido ota mukodott.
A valtozas mindig nehez, es nem csak a nok, de a ferfiak is keresik a helyuket ebben az uj helyzetben. Mert ki a csaladfo abban a csaladban ahol a no viszi haza a tobb penzt? Egy ferfi attol kevesebb ha o veszi ki a szulesi szabadsagot? ( a nemeteknel erre egyre tobb peldat latni, ha a no tobbet keres mint a ferfi, vagy felesben veszik ki).
Osszegezve en ugy hiszem, az eredeti cikk, vagy blog iroja sok dologban ratapintott a lenyegre ( nyelvezetet tovabbra sem tartom megfelelonek). Viszont osszekeveri a feminizmust a csaladon beluli es a nok elleni eroszakkal. A ketto, harom valoban osszefugg valahol, de nem abban a kontexusban ahogy blogironk itt kifejtette.

GERI87 2013.02.12. 17:06:27

@eastern sugar:

"honnan tudjuk azt hogy nagyon nagy részben genetika a főzési képesség/tisztaságigény/gyerekkel leckeírás? "

Onnan társadalomban, családban élünkés látjuk hogy mire van képessége és igénye egy férfinak és nőnek, nem férfisoviniszta bunkók tukmálták ezeket rá az emberre. nem a nők kezdtek el vadászni és férfiak gyerekekre vigyázni stb.

"és elaltatni, vagy megfürdetni. már miért is ne?"

Képes, senki nem mondta hogy nem, de alapvetően a nő az anyja nem a férfi.

"és nem béklyóz az az elvárás, hogy kinek mit kell jobban tudni."

Nem kell ehhez béklyó, kialakultak dolgok az emberi társadalom ezen szegmenséhez és ez a normális.

"de ezen túl szerintem ezek nem nemi kérdések."

Az alapfelállás a normális, van aki ettől eltér mert másban jobb, vagy így jön ki a napi dolgai miatt, de automatikásan így is úgyis mindenki törekszik a hagyományos nemi szerepekre a családon belül mert így hatékony és így érzi jól magát mindkét fél, ebbe beleszólnia a feminizmusnak vagy bárkinek hülyeség.

"de én barátságosan írtam ezt, és nem akarok cinikuskodni, remélem te sem. szerintem más blogon már vitatkoztunk is ilesmiről "

Nem tudom, lehet.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 17:36:44

@Szaszy G: a párhuzamom lényege épp nem az volt, hogy szembeállítok két dolgot! két különböző dologhoz fűződő nagyon hasonló hozzáállásra reflektáltam.
a szövegértelmezéshez is kell intelligencia.
hasonló szépeket :-)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.02.12. 18:17:09

@Zweig: "A baj az sok esetben feminizmussal, hogy nem tudnak az egyforma es az egyenlo kozott kulonbseget tenni."

Találó. Sajnos a harcos nők, azok, akiket leginkább magunk elé képzelünk, amikor feminista nőről esik szó, beszűkülten látja a nő–férfi viszonyt. Pedig ha ilyeneket megértenének, ésszerűvé válhatna a törekvésük.

"Viszont sokkal tobb a nover, apolono, beteg gondozo aki no"

Nyilván, hiszen ez anyás szerep. A férfi sokkal szívesebben veszi, ha egy nő gondoskodik róla, ha ő beteg, és nem azért, mert izgatja, hanem mert természetesebb érzés egy anyaszerűen viselkedő nőnek panaszkodni vagy a gondoskodását kérni. A nő gyöngéd, gondoskodó, a férfi "férfias" ez tényleg az őskor előttről származó, roppant egyszerű felállás. Mit mond a férfias apa a fiának, amikor az leüti a térdét és sír? Légy férfi, kisfiam, a fiúk nem sírdogálnak ilyen kicsiség miatt. Most ezen kellene változtatni? Épp eléggé divatba kellett fogadnunk a messzemenően férfiatlan férfiakat, messzemenően. A filmekben pedig a nők hordják a legnagyobb géppuskát, és ütik-vágják a rosszfiúkat, ma már szinte kötelező ez a szintén természettől elrugaszkodó szerep. Épp elég zavart okoz ez az egész önmagában.

Nna, a feleségem az előbb jegyezte meg, hogy ugye elrakom majd a DVD-lejátszó tetejéről az ott levő, pillanatnyilag üres, mintegy 4 mm magas CD-tokot. Nem a bakancsomat vagy egy alkatrészes dobozomat, hanem a CD-tokot a lejátszóról. :-) Lehet szavazni, hogy ez a MEGFIGYELÉSEK szerint kikre jellemző inkább: a) inkább a nőkre; b) inkább a férfiakra; c) egyformán; d) gőzöm sincs, nálunk komornyik van; e) egyéb.

vilagoskek 2013.02.12. 18:48:39

Szerintem ez így nincs teljesen rendben.A feminizmusra valóban nincs szükség.Helyette inkább az egészséges(..kortól,helytől,vallástól,médiától függetlenül kialakult) nemi szerepeket kellene előtérbe helyezni.Háziasszonyképző iskolák kellenének ahol nem a feministák,hanem a valódi NŐk adnák a tapasztalataikat és egészséges értékrendre tanítanák a lányokat.Akik megtanítanák nekik például azt is,hogy mi a különbség a szabadság és a szabadosság közt.Miért nem lehet ma kimondani azt,hogy az a "nő" aki mindenkivel összefekszik egy ótvaros k*rva.Nem értem mit kell jópofizni.Talán,ha ki lennének mondva újra ezek a dolgok akkor kevesebb lenne a kiégett negyvenes vénlány is.Elmondanám,hogy szerintem a természet sem így találta ki a dolgot,ha nagyon firtatni akarjuk a dolgot akkor gondoljunk csak bele,hogy miért is van az,hogy egy nőnek kb. 35 éves koráig ok a szülés,egy férfi viszont akár még 60-70 évesen is tud gyermeket nemzeni.A nők nem kapcarongynak meg feministának vannak teremtve,hanem anyának és a férfi társának,"oldalbordájának".Biztosan vannak olyanok akik rettenetesen agresszívak és bántják a nőket,de ettől függetlenül, szerintem rengeteg olyan is van amikor a "modern,emancipált nő",mintha direkt hergelné a párját mindenféle manipulatív,beteges játszmával,egészen addig amíg el nem csattan az a bizonyos pofon.Így aztán magára vonhatja a többi torz lelkű feminista figyelmét és mindegyikük nagy örömére gyarapíthatja a (nagyrészt szerintem hazugságokon alapuló) statisztikákat,miszerint a férfi az egy vadállat.Egy pszichológus,hölgy mondta,hogy egy férfi sem üti meg a párját amíg az nem akarja átvenni az ő szerepeit.Szomorú,hogy semmibe vesszük az előttünk élő rengeteg ember (férfiak és nők)szellemi örökségét és leírjuk az egész életvitelüket,érzelmeiket annyival,hogy "sötét középkor". Ugyan úgy,mint ma a férfiakat akik ki merik mondani,hogy az egész feminista propaganda egy rettentő beteges dolog amit gyógyítani kellene!Akinek van bátorsága ehhez azt azonnal hímsovonisztának titulálják!A nők pedig ugyanazért a munkáért ugyanannyi pénzt is kapnak,de,ha nem teljesítenek úgy ( vagy annyit),akkor ne is várjanak érte magasabb fizetést.Normális esetben nekik amúgy sem kellene ott lenniük,hiszen a családfenntartás (a vadászat) a férfi dolga.Szomorú,hogy ennyi embert képes manipulálni az a rengeteg beteg reklám,film és idióta újságcikk,ami mind a feminista propaganda szenny része.Körül lehet nézni a mostani filmekben reklámokban,ha valakinek még nem tűnt volna fel,teljesen ki vannak forgatva a nemi szerepek..A "nők" karriert építenek a párjuk meg a gyerekekkel foglalkozik meg a "nőt" pátyolgatja,mert az rinyál,hogy milyen nehéz napja volt ma.Vajon hány férfi van a világon akiknek rengeteg nehéz napot okozott a beteges feminizmus?Hány családot rombolt szét "női emancipáció" címszóval?Hány (99%-ban) férfi vált hajléktalanná és hányan kerültek pszichiátriára ez miatt?Ja,hogy ezt nem említik a gazdasági okokból,feminista érdekeltségű szennylapok?Hát pedig ez is így van..Szerintem az a baj,hogy sokan belemennek ebbe a beteges játszmába, és fullra beszopják a hercegnő mesét ( donna.hu/cikk/Hamupipoke-megette-a-kislanyomat/7799 )A férfiak meg harcolnak,mint a mesében a sok királyfi,ahelyett,hogy összefognánk,és mint természetes állapotunkban,együtt vadásznánk,egy csapatban és nem egymás ellen."Bene Éva Emancipációs bumeráng című könyvének beszámolóiban számos, az ötvenes éveiket taposó, egyedülálló nő vallja be, mennyire megbánta, hogy magára vállalta a „kenyérkereső” szerepet, és most magányosan, férj és gyerekek nélkül kell ülnie a nappaliban."

www.mixcloud.com/badihali/huffnagel-pista-betelefonal-a-tilosba-1/

www.facebook.com/groups/436816349685309/?fref=ts

vilagoskek 2013.02.12. 19:02:56

..legalábbis a barlangrajzokon (ami még az én régi töri könyvemben is benne volt) a férfiak együtt vadászták le a mamutokat,egy csapatként amíg a nők gyűjtögettek és vigyáztak a gyerekekre.Érdekes módon,az aljas feminista propaganda megjelenése óta nem találok ilyen barlangrajzokat a neten,ha valaki igen azt belinkelhetné nekem :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.02.12. 19:08:50

@vilagoskek: "egy férfi viszont akár még 60-70 évesen is tud gyermeket nemzeni"

Szerintem az éppúgy nincs rendben, mint amikor egy nő 40-hez közeledve akar szülni. Az idő férfi génjei ugyanúgy sérülnek, romlanak, azokat továbbadni úgyanúgy a gyerek egészségének kockáztatása. Nagyon régóta mániája a férfiaknak a saját ifjúságuk bizonygatása például azzal, hogy még öregen is nemzenek gyereket. Most már a nők is kezdik ezt a mániát átvenni. Ökörség.

"Egy pszichológus,hölgy mondta,hogy egy férfi sem üti meg a párját amíg az nem akarja átvenni az ő szerepeit."

Sajnos ez viszont nagyon nem igaz. Ez az ok is ott tud lenni a férfi erőszakosságának fellángolása mögött, de sokkal többször van más oka. A férfi a saját dominanciájának érzetét biztosítja magának azzal, hogy a veréssel maga mögé utasítja a rangsorban a nála gyengébbet, és a feleség, gyerek általában a gyengébb. A férfi primitívségének a jele ez, de a primitív emberek a társadalom elég nagy részét alkotják. Az efféle primitívséget elérni a lerészegedéssel is szokás; tudjuk jól, hogy a kocsmai verekedés is a szokásos műsorszámok közé tartozik. A vesztes, frusztrált, sikertelen férfi azért veri az asszonyt, hogy legyen nála gyengébb, az erős meg azért, mert újabb bizonyítékát szerzi az erősségének. Mint amikor a majom megdöngeti a mellét. Ehhez bunkónak kell lenni – ettől még lehet az illető jómódú is –, de bunkóból mi is exportképesek vagyunk.

is 2013.02.12. 19:31:00

@poszt: van a magyar nyelvben két szó: az egyik az egyenjogú, a másik meg az egyenrangú. annyira tök sötét hülye vagy, hogy kevered a kettőt. a feminizmus a nők egyenjogáért küzd, te meg idekevered az egyenrangot. olvasd csak bátran el a saját posztod, röhögj meg sírj, hogy ilyen tökkelütött hülye lehettél.

vilagoskek 2013.02.12. 19:44:19

"A vesztes, frusztrált, sikertelen férfi azért veri az asszonyt, hogy legyen nála gyengébb, az erős meg azért, mert újabb bizonyítékát szerzi az erősségének. "

Hát persze..ezért is mondom,hogy sokan be vannak manipulálva,mert szerintem meg ez nem frankó.Megint a férfiak vannak szarul beállítva,de mondjuk mostanában a csapból is ez folyik.Akinek ilyen előítéletekkel van teletömve a feje,az szerintem jó lenne,ha elbeszélgetne egy olyan emberrel akinél a nő kiprovokálta az akár legjámborabb férfiból is az agressziót.Sajnálom,hogy nem látja be senki,azt,hogy semmi sem történik ok nélkül és bármennyire is furcsa..Nincsenek csillámpónik,nem minden pozitívum a nők számlájára írható és a férfiak (akikkel ti is felnőttetek és akikből ki sem néznétek) sem születnek agresszív állatnak akik szétverik a családjukat.De megtudom érteni azt a férfit akinél kiborul a bili,mert a felesége elhagyja,megcsalja,el akarja venni a gyermekeit,mindezek után még gyerek és asszonytartásért perel,esetlegesen a hajléktalanságba sodor.A legszomorúbb ebben,hogy ma még a törvény is a nő mellé fog állni és a társadalom is a férfit fogja elítélni..

"Kevés dolgot tartok annyira megvetendőnek, mint megütni egy nőt. Ezeket az embereket komoly megaláztatásnak kellene kitenni, mondjuk levágni a pöcsüket, és kirakni őket a terekre kalodában, a nyakukba akasztva egy táblát a bűneikről."

Nem csodálom,ha valaki ilyen kilátásokkal,férfi létére nem szeretne gyereket..meg feleséget,komoly kapcsolatot,hiába a smink,mellnagyobbítás.Aztán meg persze ő a szemét..Valljuk be,hogy ez nevetséges.
Ja és persze még a párválasztás lehetőségétől is megfosztják a férfit,mert az is a nő kiváltsága.Egy ilyen kifordított világban,nem olyan jók egy férfi kilátásai.Ítélkezzen mindenki ahogy akar,de én megtudom érteni a férfiakat akiknél betelik a pohár és abban is biztos vagyok,hogy a családon belüli erőszak elterjedése (,ha igaz) szintén a női "emancipációnak" köszönhető.Azért teszem zárójelbe,mert ez közel sincs az egyenjogúsághoz!Aki ennek ellenére sem érti meg a férfiakat és még mindig elítéli a dolgok az vagy nagyon tapasztalatlan,vagy full érzéketlen.Egyszer azt olvastam,hogy az emancipált nő olyanokat csinál amiért egy férfit is megütnének és ebben van valami,de nem szeretnék általánosítani.Azt mégis úgy gondolom,hogy mindegyik nő,nőiességében kárt okozott ez az újfajta beteges "modern nőideál".Sajnálom azokat akik nem ismerhettek olyan nőket akiket régen igazi szenvedéllyel lehetett szeretni és akiknek olyan sok költő írt verseket.Az önmagát piedesztálra emelő "nő" nyomába sem érhet egy valódi Nőnek.

vilagoskek 2013.02.12. 20:02:40

Ne mondja már nekem egy férfi sem,hogy olyan párt szeretne a gyerekei anyjának akiben már százan megfordultak.El bagatellizálhatjuk azzal,hogy "kurvából lesz a legjobb feleség" és talán így is van,mert az már talán tudja,hogy mi kell egy férfinak,ellentétben a feministával és a "modern nő"-vel!A nyilvános wc-t sem tartom túl megnyerőnek..Sajnos sok nő még azt is elhiszi,hogy az a normális amit a szex és new yorkban csinálnak..sokan még az életvitelükben is megpróbálnak hasonulni hozzájuk,pedig én még egy férfival sem találkoztam aki normálisnak tartana egy ilyen "nőneműt".

Égetett Popcorn 2013.02.12. 20:12:33

Mindazoknak akik ismerik, és mindazoknak akik még nem találkoztak az Égetett Popcornnal érdemes benézniük egy-egy szórakoztató írás és szavazás erejéig a blog facbook oldalára!
Filmkritikák és ajánlók (nem csak) a legújabb produkciókról!

www.facebook.com/EgetettPopcorn

egetettpopcorn.blog.hu/

Szaszy G 2013.02.12. 20:29:41

@manókomment: Jól gondolom, hogy hölgy vagy? Azért valószínűleg téged is zavarna, ha hasonló példával húznék párhuzamot, és a nőket a nácikhoz hasonlítanám, nem gondolod? Vagy csak engem zavar?...

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 20:32:12

@Szaszy G: kösz, cerka rendben! akarsz kardozni is, vagy csak a gatyámba akartál belenyúlni? vagy ez csak engem zavar. barom.

BéLóg 2013.02.12. 20:33:01

@Gukker: Én azt mondom, tévedsz. Amiről én tudok, az pontosan az amit írtam. Két eset közül a családon belül egyet férfi követ el nő ellen, a másikat meg fordítva. Szerintem amiről Te írsz az valami sub-statisztika, azaz egy részhalmaz további bontása.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2013.02.12. 20:40:42

@Szaszy G: mint mondtam, a náciknak a roma holokauszthoz való _hozzáállását_ hasonlítottam a patriarchátust támogató embereknek a feminizmushoz való _hozzáállásához_. menj vissza a suliba, tanulj meg olvasni, ha már jómodorra nem telik, macho man.

Állítsuk meg a ......... 2013.02.12. 20:49:03

Hogy mire van szüksége egy nőnek, azt nem a férfiak fogják eldönteni.
Egy nő tudja, hogy mire van és mire nincs szüksége.
Például nincs szüksége labilis és debil férfira, aki azt hiszi attól lesz férfi, ha okoskodik és megmondja egy nőnek a tutit.

vilagoskek 2013.02.12. 21:07:39

@Salemi boszorkány: Hogy mire van szüksége egy férfinak, azt nem a nők fogják eldönteni.
Egy férfi tudja, hogy mire van és mire nincs szüksége.
Például nincs szüksége labilis és debil feminista nőutánzatokra, aki azt hiszi attól lesz nő, ha okoskodik és megmondja egy férfinak a tutit.

Állítsuk meg a ......... 2013.02.12. 21:11:50

@vilagoskek:
Látom már megjelent az első retard:)

szellemkor 2013.02.12. 21:39:54

@GERI87: "A nő főz, a férfi ételt készít!" ;-)

browning 2013.02.12. 23:35:40

www.youtube.com/watch?v=vSDjNXvbVQk&feature=youtu.be Azért mert egyes feministák túloznak, még nem kéne bagatellizálni a dolgot... egyik sem korrekt.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2013.02.13. 02:24:22

Tesó, gratula a posztért. Ütögessük bele szépen az utolsó szögeket is a hazai feminizmus koporsójába. Trackback!

Tömör Gyönyör 2013.02.13. 09:28:36

Családon belüli erőszakhoz:
nem csak fizikai hanem verbális is lehet, sőt az sokkal gyakoribb és a nők alkalmazzák. Tudjátok, I have the pussy I make the rules. A férfi meg tűr mert tűrni kell mivel férfi és ne nyávogjon már...
Szóval az éremnek itt is lássuk a másik oldalát.

vilagoskek 2013.02.13. 15:24:23

@Salemi boszorkány: Tükörbe néztél házisárkány? :)

vilagoskek 2013.02.13. 15:40:34

Asszem nagy a sikere a posztnak :) Azok akik szintén unják a feminizmust érdekes cikkeket találhatnak a www.ferfihang.hu weboldalon!A facebookon is fent van

vilagoskek 2013.02.13. 15:49:28

"Az egyetemes hazugság korában igazat mondani,forradalmi tett!"

George Orwell

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2013.02.15. 07:18:32

@Gukker: "ööö.... _Magyar_ statisztika kéne, nem USA :)"

Bár több nő, mint férfi hal meg a partnerkapcsolatokon belül elkövetett gyilkosságok áldozataként, a családon belüli erőszak áldozatainak többsége férfi - hangsúlyozta Tamási Erzsébet, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Kriminológiai Tanszékének munkatársa az MTI-nek adott nyilatkozatában.

www.tvarchivum.hu/?id=73509

Sadist 2013.03.25. 09:41:36

@Androsz: "Az idő férfi génjei ugyanúgy sérülnek, romlanak, azokat továbbadni úgyanúgy a gyerek egészségének kockáztatása."

Csapj fel egy biológia könyvet a humán reprodukció fejezetnél és rájössz, hogy nagy butaságot mondtál. Egy ivarérett férfiben másodpercenként kb. 1000 spermium termelődik, egy idős férfiben valószínű, hogy kevesebb, de benne mindig nagyságrendekkel frissebb örökítőanyag lesz, mint egy nőben, akiben magzati kora óta ott van az összes petesejt, ami élete során megérhet.
Szerinted melyik sejt lesz nagyobb eséllyel defektes, amelyik három-négy évtizede ott van a nőben, kitéve a sok mutagén hatásnak (sugárzás, vegyi anyagok), vagy az a spermium, amelyiket legrosszabb esetben egy hete állított elő a szervezet?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.03.25. 14:31:37

@Sadist: Másodpercenként 1000 spermium termelődik. A számot nem ellenőrzöm, valószínűleg helyes, de nem ez a lényeg. Hanem az, hogy termelődik. Egy minta, egy klisé alapján készül. Hát épp ez a baj, ugyanis maga a klisé, amelyet egymásnak adnak át a sejtek, lassan eltorzul. Felhalmozódnak benne a hibák, ahogy a fénymásolt levélről készült fénymásolatban is egyre több a képhiba. A test öregedésének fő okaként ma sokan a klisé folyamatos romlását nevezik meg. Hiszen ha a 70 éves ember DNS-e pontosan megegyezne a 20 éves önmagáéval, akkor pontosan ugyanolyan sejtek születnének és működnének pontosan ugyanúgy, márpedig ez sajna nem igaz. A termelődő ivarsejtek ennek megfelelően éppúgy öregednek, ahogy a csontvelő vagy a mellékvese sejtjei, romlik a hatékonyság, nő a sebezhetőség. Oka kell, hogy legyen annak, hogy a rák sok fajtája idősebb korban jellemző, márpedig a rák hibás program szerint működő sejtekből indul, tudjuk. Ha a program átadása hibátlan lenne, sok éven át, nem állna elő ilyen helyzet.

Ezen az alapon a nő petesejtjei hibátlan minőségűek lehetnének, hiszen akkor készültek, egyszerre, amikor a klisé még a lehető legpontosabb volt, de valóban, ahogy mondod, azok pedig a sok évnyi tárolás alatt roncsolódnak.

Nem idős korban kell gyermeket nemzeni. És tekintsünk el a biológiai problémától, csak vegyünk egy lélektanit: ha egy férfinak ötven éves korában születik gyereke, akkor amikor az kamaszodik, az apja annyi idős, úgy néz ki és úgy viselkedik, gondolkodik, mint más gyereknek a nagyapja. Van különbség. És ennek jó pár kedvezőtlen hatása lehet, van.

Sadist 2013.03.25. 15:31:38

@Androsz: A férfi életkora közel sem befolyásolja annyira a születendő gyerek egészségét, mint a nőé. Egy 70 éves férfi kevesebb és kevésbé mozgékony spermiumokat termel, mint egy 30 éves, viszont a defektes, életképtelen spermiumok nem is fognak eljutni a petesejthez, ezért csökken a nemzőképesség.
Ezt a spermiumgyárat karban lehet tartani egészséges táplálkozással, sportolással, megfelelő életvitellel, viszont egy nő petegyára (vagy inkább áruháza) 45-50 éves korban lehúzza a rolót.
Egy 70 éves egészséges férfi tud gyereket csinálni egy 20 éves nőnek, legfeljebb nem két hónapig, hanem egy évig próbálkoznak, egy 70 éves egészséges nőt viszont a legnagyobb tenyészcsődör sem fog teherbe ejteni.

Kvikveg 2014.02.08. 21:25:56

Ekkora orbitalis baromsagot is regen olvastam.

Csak egy peldat kiemelve:
"Azért kapnak a férfiak általában többet ugyan azért a munkáért, mert sokkal erőszakosabban kiállnak magukért, mert a férfi ilyen. A nő nem ilyen."
Tudod miert nem ilyen? Mert a lanyokat arra neveli az egesz tarsadalom, hogy legyenek aranyosak es alkalmazkodoak. Ha a lany elkezd ervenyt szerezni maganak, akkor o az antiszocialis hisztis picsa es az eroszakoskodo boszorkany. Peldaul ezert.
Es ezert is van a feminizmus, hogy talan ne neveljuk a tarsadalom felet a szakmai sikertelenseg es a kiszolgaltatottsag iranyaba, ha nem muszaj. A masik fele meg ne vegye ezt termeszetesnek, de legalabb tudatosuljon benne es semmikeppen se hasznalja ki.

Nem tudom ki irta, de noi vadaszpilotabol azert sincs sok, mert peldaul a hadsereg nagyon sokaig csak ferfiakat vett fel. Szoval nem meglepo.
süti beállítások módosítása