Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

Problémám van Farkas Jenser Balázzsal

2012.04.06. 09:59 mujure

Amikor megtudtam, hogy Farkas Jenser Balázs nem csak hogy elindult a Megasztárban, hanem még tovább is jutott, igencsak megörültem. Szurkoltam neki, tettem mondjuk ezt úgy, hogy csak a selejtezőbeli produkcióját hallgattam meg, azóta semmit, de most kicsit megsértődtem rá. Farkas Jenser Balázs ugyanis az osztálytársam volt a gimiben.

A bizonyosan roppant szórakoztató Star magazin előző számában (mint kiderült, ez egy hetilap, jelen esetben egész konkrétan a XI. évfolyam 13. számáról beszélünk) ugyanis Farkas Jenser Balázs adott egy interjút, sőt, az újság címlapjára is kikerült, ehhez innen is gratulál a Főnix blog. A két oldalas interjú az újság 22–23. oldalán olvasható, a mi számunkra érdekes rész a 23. oldalon van, hallgassuk most Balázst: „…amint már korábban is említettem, jóval érettebb voltam a korosztályomnál. Mondhatni koravén típus! Amikor már magyar iskolába jártam, meg is kaptam a tudálékos nagyképű jelzőt, mert folyamatosan a fizika érdekességeivel „untattam” az osztálytársaimat, és ezt nagyon rosszul fogadták, pedig csak beszélgetni szerettem volna velük ezekről a témákról. De hiába! Ez azért rányomta a bélyegét a megítélésemre és odáig vezetett, hogy a bátyám társaságával barátkozzam.”

DSCN1037.JPGKezdjük ott, hogy én még Farkas Balázsként ismertem meg, a Jensert (tudtommal az anyja vezetékneve) csak később vette fel, akkor, amikor már nem voltunk osztálytársak, mi amúgy világéletünkben Bulátának szólítottuk, amit (és itt elnézést, ha az emlékezet kicsit téved) talán pont a bátyja után kapott, kezdetben még csak Kisbulátaként funkcionálva, de nekünk már ő volt Buláta, szóval a továbbiakban is így hívnám, ha nem gond. Mondjuk nem túl jó név, ha az ember sztárénekes akar lenni, ezt aláírom.

Menjünk akkor végig! Az, hogy valóban érettebb volt-e a korosztályánál (azaz nálunk) azt én kevésbé tudom megítélni, lévén egyrészt rég volt, másrészt kétségtelenül senkivel sem volt különösebben jóban. Ez lehetett azért, mert ő „érettebb” volt, vagy lehetett azért is, mert egész egyszerűen semmi érdekes nem volt benne. Ha Bulátára gondolok, valahogy mindig el kell röhögnöm magam, azonnal eszembe jut több sztori is róla, Buláta ugyanis kétségtelenül az osztályunk egyik emblematikus alakja volt abban a három évben, amíg oda járt. Ennek pedig az volt az oka, hogy Balázs kurva erős volt. Tényleg, bárkit lecsapott, a szkanderverseny csak annyiból állt, hogy valaki két kézzel le tudja-e nyomni vajon, vagy az is halott ötlet. Az volt. A kedvenc történetem az, amikor négyen-öten kitaláltuk, hogy megfürdetjük a hóban (tudom, ez nagyon gyerekes elgondolás volt 12-13 évesen, igazán gondolkodhattunk volna a húrelméletről is), de amikor ráugrottunk egy elnéző mosollyal kísérve egyszerűen csak felállt és kvázi leporolt minket magáról. Ezzel amúgy mi kiválóan szórakoztunk, de ami fontos, hogy ő is élvezte, sőt, kérkedett az erejével, lépten-nyomon megmutatta, milyen erős. Volt is mit, annyi szent.

Amikor az ember a gimnáziumba lép (jó, mi hat évfolyamos osztály voltunk, tehát hetedikben kezdtük), természetes, hogy megpróbál azonnal beilleszkedni, valamivel elfogadtatni magát, bevágódni a többieknél, stb. Az ilyen korú fiúknál természetes, hogy az első az egymással való verseny. Ráadásul a mi osztályunk ilyen-olyan okokból úgy nézett ki, hogy a fele jó pár évig együtt járt általánosba is, így az újaknak, köztük Bulátának is, még nehezebb dolguk volt. A fiúknak fontos versenyhelyzetekben Balázs jól állt, hiszen erős volt. Focizni, azt nem tudott, ami persze hátrány volt, de nem akkora, hiszen cserébe volt valamije, az ereje.

ScanImage002l.jpgAz újság a 23. oldalon, ahol az idézett rész is szerepel, azt emelte ki, hogy „gondolkodása miatt gúnyolták az iskolában”. Ezt így szó szerint nem mondta Buláta, így inkább az újságnak üzenném (de neki is, ha így gondolja), hogy ez hazugság. Gúnyoltuk? Igen. A gondolkodása miatt? Nem. Akkor mivel? Az erejével. Azzal, amivel elsőre bevágódott.
A fenti idézet sajnos egyértelműen úgy jön le, mintha mi, az osztálytársai buták lettünk volna, nem értettük őt meg, őt, a kurva okos, koravén, idősebbekkel haverkodó művészt. Ezt a vádat felháborítónak tartom és határozottan visszautasítom! Buláta okos gyerek volt, valószínűleg még mindig az, de nem volt koravén. Inkább egy beilleszkedni képtelen mamlaszként emlékszem rá, mint arra a fickóra, aki a „fizika érdekességeivel” próbálta volna csiszolni társai tudását. Keménykedhetnék vele, mondhatnám azt, amit alapvetően többen gondoltunk róla, sőt, abban igaza is volt az interjúban, hogy közte volt a ’nagyképű’ is, de nem azért, mert nem értettük volna meg, hanem azért, mert egyszerűen csak idegesítő volt. Jó szándékú srác volt, nekem sose volt vele semmi közvetlenebb problémám, tény, hogy nem próbálkozott a fizikával nálam, biztos én még gyerekesebb voltam, mint a többiek. Mégis, valahogy vannak emberek, akik képtelenek egy adott közösségbe beilleszkedni. Voltak mások is ilyenek abban az osztályban, ahogy mindenhol vannak ilyenek. Ilyenkor azonban ne a közösségben keressük a hibát, hanem magunkban.

Mindezek ellenére tényleg szurkolok neki, remélem minél messzebb jut, de ez ettől még nem volt szép. Én azt látom, hogy Buláta próbál megfelelni a celebvilág elvárásainak és megpróbál minél több sztorit eladni magáról. A bátyja megmentette az életét (erről szól az interjú első fele), ami tényleg fasza sztori, eladható meg minden, de kellett még valami. Minket, a volt osztálytársait találta meg, akik túl fiatalok és túl buták voltunk neki. Nem biztos, hogy így akarta, de a Főnix blog egy olyan felület, ahol a szerkesztőség bármely tagja azonnal reagál az őt akár „hivatalosan”, bloggerként, akár személyesen is ért tudatos vagy véletlen támadásokra. Balázs, ne csináld ezt! Inkább csak énekelj, mert azt tényleg kurvajól tudsz!


58 komment

Címkék: kult legenda nekrológ együttélés

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr894365963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalamajka49 2012.04.06. 11:33:57

"Ilyenkor azonban ne a közösségben keressük a hibát, hanem magunkban."
Ezt ilyen általános elvként nem merném kijelenteni. Sokszor igenis a közösségben (is) lehet megtalálni a hibát. Az, hogy egy közösség kit rekeszt ki és kit fogad be, sokszor véletleneken múlik, de nagyon könnyen stabilizálódni tud. Úgy tűnik nem nagyon lehettél kirekesztett helyzetben életedben, ha ezt így látod, ahogy írtad. Tudnék mesélni szomorú történeteket, szerencsére nem magamról.

Having said that, a Farkas Balázs, az tényleg egy nagy gyökér volt :)
(egy volt nem-osztály-csak-iskolatársa)

p.nyúl 2012.04.06. 21:04:07

ebből egy poszt?

ezt miért nem emailben írtad meg neki?
vagy ez egy gerillareklám?

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.04.06. 21:09:05

hú micsoda cikk, nyünyőke nem szerette tyütyőkét általános iskolában mert tyütyőke erősebb volt nála tyütyőke viszont nyünyőkét gondolta butának ezért nem barátkozott vele.
ki a faszt érdekel ez a két szerencsétlen, de tényleg???

penelope garcia 2012.04.06. 21:17:31

Most komolyan?
Írtál egy bejegyzést, mert úgy érezted, lebutáztak?
Kisebbségi komplexus befigyel, mi? :)
Egyébként fogalmam sincs, hogy ki ez a figura, és miféle ember, de TE furán viselkedsz, az biztos.

lehuto 2012.04.06. 21:27:58

És miért baj az, ha a posztoló emlékeztet rá egy bizonyítási kényszerben szenvedő khötshöghöt, hogy honnan jött?

venszivar 2012.04.06. 22:11:37

@penelope garcia: most újra kissé hűvösebb lett, de már idén is szakadt rólad a lé, igaz ??? penelolé ?!
isten tartsa meg szokásodat........!

igazságos 2012.04.06. 22:25:21

@penelope garcia: Minek vette magára?

A fizikai érdekesség lehetett az ereje bemutatása is. XD

Sólyom Tomi 2012.04.06. 22:27:49

FJB tényleg nem énekel rosszul, de azért még nem akkora sztár, hogy a hátán felkapaszkodj. Miért nem azt plakátolod inkább ki ide, hogy mondjuk gyerekkorodban róla másolta a matek házit Smicipali, vagy valami hasonló? Egy zsindely-címlapot az is lehozna.

Gatinho 2012.04.06. 22:28:52

Atyaég, ezzel a baromsággal címlapra lehet kerülni? Tényleg ilyen szar a helyzet?

rianna 2012.04.06. 22:45:45

Ez egy értelmetlen, kicsinyes, szánalmas bejegyzés. Mit akartál elérni vele, nem tudom.

TGabi 2012.04.06. 22:53:40

Szerintem a posztíró nemes egyszerűséggel bunkón viselkedik-valószínűleg ő meg a kedves osztálytársak tipikus kis sudribudrik voltak, akik képtelenek begyömöszölni a kis világképükbe olyan embereket, akik néhány paraméterrel eltérnek a szűklátókörű szemléletüktől.

Nekem az jött le, hogy képtelen elfogadni az egykori osztálytárs, hogy az általuk lúzernek titulált csávóból kezd valaki lenni.

Nem vagyok ismerőse, sem rajongója a kritizált kishapsinak-csak elég tipikus ez a jelenség.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.04.06. 23:17:01

Az én időmben a tanárok észre sem vették, ha egy gyereket kivetett magából az osztály és élctáblának használt. Akkoriban még iskola pszichológus sem volt, és a szülőknek sem szóltak, hogy a gyerekkel "gond van". Azért egy 6-8-10 éves gyerek nehezen tudja megvédeni magát a többiek rosszindulatával szemben. Ha pedig a felnőttek magára hagyják a gyereket, akkor pár évvel később az egykor bántalmazott dönthet úgy, hogy bemegy a volt sulijába és halomra lő pár embert, akik nem is lehettek részesei bántalmazásának, de valakiken le akarja vezetni felgyülemlett és elmérgesedett agresszióját. Ami számomra teljesen érthető.
Kétségtelen, hogy egy zárkózott, csendes gyerek vonzó céltáblája a többiek durvaságának. Ezért az a tanácsom, hogy a gyerek ne fogja vissza magát, és még kicsiként kövessen el alattomos tettet a fő piszkáló ellen. Jobb időben megtanulni a konfliktuskezelést és megmutatni az öklünket is mint egy életre elveszíteni a bizalmat a többiekkel szemben.

Doktor Kotász 2012.04.06. 23:42:23

Gyermeki közösségre sokkal jellemzőbb, mint a felnőtteknél egy létező jelenség. Mindegy kit, de valakit kirekeszteni kell. Hofy kit, azt általában a befolyásosabb személyiségek döntik el. Ha erős volt, de egyben intelligens is, akkor lehet, hogy tényleg nem kereste annyira a társaságotokat. Kiközösítve ebben az esetben sem nagyon lehetett, mert gyenge az nem volt. Nem is állította ezt, csak azt, hogy nem voltatok egy hullámhosszon. Nem vádolt senkit, csak kívülálló volt, ami részben az ő döntése volt. Ő így élte meg, és meg is élhette így.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2012.04.06. 23:53:28

Miért hívták a bátyját Bulátának? Folyton extrudált búzapelyhet zabált? Vagy netán ferdehajlamai voltak? Ez fontosch!

Doktor Kotász 2012.04.06. 23:53:54

Egyébként ezzel a bloggal kompéyan elhitetheted az emberekkel, hogy egy tahó vagy.
Nem célom ítélkezni, hogy komplexusos bizonyítási kényszerben szenvedsz vagy sem, de ez elég gáz volt.

kkk666 · http://www.vizvezetekszereles.info/ 2012.04.07. 00:07:57

@Doktor Kotász: gáz az egész, de a lényeg: index címlap megvan!

Doktor Kotász 2012.04.07. 00:12:18

Legalább megvab a vusstajelzés, balról.jobbrül, hgy levonhassa a következtetést. Edyébként ebből a bloggolásból meg lehet élni?

zZz 2012.04.07. 01:21:10

@Gamma Leonis: amikor a gyerek meglengeti az öklét, akkor viszont jön a büntetés. Szóval ha nem vigyáznak rád, nem szolgáltatnak igazságot és te megvéded magad, akkor kapod te is a büntit.
Mondjuk ha úgy nézzük, ez tkp. életre nevelés, hiszen a felnőtt világban is ez megy.

vider 2012.04.07. 01:45:33

Mikor kiközösítetted a gimiben, nem gondoltad volna, hogy ő majd viszi valamire, vagy legalábbis a tv-ben látod viszont, igaz? Te meg közben egy senki maradtál és sértődöttségedben blogolsz.. kispajtás..nem ő a looser, hanem te.. Nem tűnt fel?

Imre! 2012.04.07. 03:39:48

Kedves Danika!
Egyreszt mokas, hogy a kvazi-intellektualitas pocsolyajaban dagonyazva egy Star-cikk recenziojaval orvendeztetsz meg minket, masreszt furcsa, hogy ilyen felkeszultseg mellett sem vagy tisztaban a bulvarmedia alapveto jellegzetessegeivel.

De abban legalabb egyetertunk, hogy enekelni tud.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.04.07. 06:49:34

@zZz: Az a baj, hogy az elszalasztott lehetőség mindig megbosszulja magát. Ha kisgyerekként engedek a természetes agressziónak és elfelejtem azt a baromságot, hogy egy kislánynak illedelmesnek kell lennie mindig, jobban jártam volna és másként alakul az egész életem.

Kivancsi 2012.04.07. 07:02:49

ez igazi hianypotlo alkotas volt szinte mar dokturandusz jarna utana, kemeny ferfi muka volt osszelapotolni azt a sok hulyeseget, semmiseget senkikrol!
gtatula......

belagezabela 2012.04.07. 07:31:52

Jó cikk, még több ilyet kellene írni, ezt a szintet kell követni mindenképpen.
Bulata muhaha, a tízen huszon évesek tényleg ennyire sötétek?

7919nünü 2012.04.07. 07:57:45

@Gamma Leonis: Szinte szó szerint ugyanerre gondoltam. Balázs kezd feltörni, a blogíró meg a fasorban sincs. Savanyú a szőlő, szép magyar szokás szerint ne örüljünk egymás sikereinek, hanem tegyünk egymás alá.
Egyébként aki "újságíró"-ként reagál egy bulvárújságban megjelentekre, az mi, ha nem buta??
Ja, és Balázst megkérdezted előtte, hogy pontosan mit mondott, hogy értette?
És még valami: nem vagyok Balázs rajongó.

Moan 2012.04.07. 08:03:28

Aki bulvárlapokból tájékozódik valakiről, az eleve megérdemli a kamu sztorikat. De, hogy valaki arról írjon cikket, hogy a megasztár ilyen-olyan aktuális kornyikálója tinikorában mamlasz volt, annak pontosan annyi értelme is van...
Ha a cimboráid a suliban ilyenek voltak mint, te, én be sem akartam volna illeszkedni.
Mellesleg "buláta" sem érdekel jobban, de mindig meglepődöm az emberek rosszindulatán.

pic-ard 2012.04.07. 08:18:51

Lehet, hogy a srác "fizikumot" mondott, a gyökér újságíró pedig "fizikának" értette :)

Kelly és a szexi dög 2012.04.07. 08:39:38

Már most kamuzik a megaszar!

Ronald 2012.04.07. 08:41:41

Basszus, ez az írás nem is a Balázs-gyerekről szól - hanem az írás szerzőjéről.
Nem is a Balázsnak vannak most gondjai...hanem az bejegyzés írójának.

De azért jó volt kiírni magadból, mi?
Akarsz még róla beszélni?
.

www80 2012.04.07. 09:26:53

jó nagy fikagép ez a cikkíró..úristen milyen lehet akkor, ha számára fontos dolgokról van szó,ha képes egy ilyen miatt tollat ragadni?? Ez egy öntelt hólyag.:-)

juver 2012.04.07. 09:31:40

Ennyi? Befigyelt a savanyú...

Nincs annál szánalmasabb, mint általános iskolai hülye gyerek cseszegetéseidre büszkének lenni, s még azt hinni, te voltál a fasza gyerek. Most meg itt ilyen baromsággal, a te kisebbségi érzéseidet ecseteled, mert most őt mutatja a tévé, s nem te lettél a sztár ember? És még erről írsz is? Gratula...

tejcsokoládé (törölt) 2012.04.07. 09:42:40

nekem egy dolog tetszik ebben a posztban, hogy az internet lehetőséget ad arra, hogy ha valaki hazudik, akkor az napvilágra kerüljön (nem kell most politikára gondolni). nem láttam eddig ezt a fickót, valószínűleg ezután sem fogom, de úgy látom, épp illik a kis hazai celeb-csűrhébe.
mivel a hazugság a közvélemény előtt hangzott el, miért ne lehetne ott a cáfolat is (ahelyett, hogy levélben kapná meg, amit bontatlanul dobna ki)

LAVÓRVAGÁNY 2012.04.07. 09:43:34

Nem értem, minek nyilvánosan hisztizni. Savanyú a szőlő bazzeg.
Én is írhatnék a Tóth Gabiról meg a Vastag Csabiról olyanokat, hogy soha nem hívnák fellépni egyiket se többet, hogy a Csabi öccséről már ne is beszéljek. Mégsem teszem, mert nem akarok nekik ártani, pont azért, mert nagyon régóta ismerem őket. Gondolkodj, mielőtt megmondod a "tutit".

Pierr Kardán 2012.04.07. 09:44:49

Sosem gondoltam volna, hogy FJB-nek ennyi rajongója van, hogy a riadólánc jelzése alapján zúdulnak ide fikázni a posztolót, mert rosszakat írt a kedvencükről...

A poszt írójának szerintem nincs oka valótlanságot állítani, hogy index címlapra került, az meg nem rajta múlik.

Ronald 2012.04.07. 09:57:26

@Pierr Kardán:
Te félreértesz valamit:
A poszt nem FJB-ről szól - hanem a posztoló frusztráltságáról.
Ez azért nem ugyanaz.
.

É2I 2012.04.07. 10:43:30

Ez is hülye -az is hülye.
De, hogy egy bulvár lap "újságírójának" elhinni valamit...
Annó -1000 éve- velem is készült 1-2 interjú, egy -komolynak hitt megyei lapban-, de egyetlen egy szó sem volt az, igaz, amit kiejtettem a számon. Nem beszélve arról, amikor egy bizonyos szakmában adtam "szakértést" és akkora marhaságokat kreált belőle a firkász, hogy én égtem, hogy hogy mondhattam ilyen f.szságokat. Persze nem küldte el előtte a cikket, hogy mit szólok hozzá.

Ennyit a zújságírásról. (Tisztelet a kivételnek!)

(Amúgy nem tudom ki ez a "jó" énekes, csak a sajtó állapotát kívántam megvilágítani - szigorúan a saját szemszögemből.)

Badó 2012.04.07. 10:52:56

@tejcsokoládé: Ha egy mainstream médiatermékben fellelhető cikk alapján azt állítod, hogy az intejúalany hazudik, akkor nem nagyon gondolsz bele az újságkészítés és a bulvár-újságírás alapszabályaiba. Kérlek, ne feltételezd, hogy olyat nyilatkoznék szándékosan, ami bárkinek rosszul esik. Nem volt cél. Sőt, ha szigorúan nézzük, hogy szóról szóra mi hagyta el a számat, sem degradáló, sem sértő megjegyzés nem érte az osztálytársaimat.
A "celeb-csűrhe" emlegetése előtt nem árt egy kicsit belegondolni ilyesmibe.

exilis 2012.04.07. 11:08:44

Én személyesen is átéltem néhány olyan eseményt amit felkapott a média és hír kerekedett belőle. Egytől egyig eltorzítottan, féligazságokkal vagy éppen egy adag hazugsággal feltupírozva jelent meg. Érdemes így kezelni az összes hírt, bulvárról nem is szólva.

A poszt ettől még szánalmas az írójára nézve (
a fizika meg tényleg lehet hogy fizikum volt eredetileg )

SarahConnor 2012.04.07. 11:12:31

Erre szokták mondani, hogy akinek nem inge...

Kanadai Kókuszmenyét 2012.04.07. 12:33:26

Most mi is a problémád? Hogy koravénnek (vagy szerinted okosabbnak) tartotta magát hozzátok képest? Vagy hogy erősebb volt mint ti és négyen sem tudtátok lenyomni? Lehet, hogy a a hazug, nagyképű bunkót akartad leleplezni, de süt belőled a féltékenység és frusztráció. Ez a gonosz erős fiú, akit nem is a gondolkodása miatt piszkáltunk (vagyis te butázod le) most hülyeségeket beszél...

Balázsnak bejött az élet és zseniális amit csinál. Neked meg annyi annyi jutott, hogy a nevét megemlítve az blogod kikerülhet az Indexre... ez a probléma?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.04.07. 12:40:37

@Pierr Kardán: az a helyzet, hogy azt se tudom, ki ez a Balázs nevű fickó, de a kommentelőknek bizony maximálisan igaza van: ennél szánalmasabb írást ritkán lát az ember. Még ha lett volna valami valóban lelepleznivaló, valami ordas nagy hazugság a háttérben, akkor azt mondom, jogos a fricska. De ezzel csak a posztoló égette magát, nem csak kicsinyes, de tulajdonképpen saját magáról állít ki mindenféle bizonyítványokat. Amiket leírt, abból nagyjából tényleg az vonható le, hogy a "főhős" érettebb lehetett a többi nyomingernél...

Ne keseredj el, kedves posztoló, te is lehetsz még sztár, nézd csak meg a Kiszel Tündit, milyen sokra vitte!

HiphopStar 2012.04.07. 12:53:21

ti ezt a csávót nem bírtátok 4-en megfürdetni? Hát ti jó nagy gyökerek lehettetek...

cassopo 2012.04.07. 13:05:20

te a borsblikket igazítod helyre a blogodon? lollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollol

robian 2012.04.07. 13:20:30

az én idekattintásomat és kommentelésemet kérem törölni, tökéletesen érdektelen szenzációhajhász fos

komissarlajos 2012.04.07. 14:12:03

U. Péter sír az Index miatt.

zsitva 2012.04.07. 15:15:33

Talán ha az osztályok eminensei (nem voltam) szintén a hóbanhempergésben illeszkednének be, kevesebb bajuk lenne velük a plebsnek.

nandras01 2012.04.07. 15:17:13

halvány gőzöm nincs, hogy ki az a farkas jenzer balázs,- ill. a poszt elolvasásáig nem volt- de a posztoló annyira szánalmas, hogy az amúgy tökéletesen érdektelen egykori osztálytársa szinte már szimpatikussá válik :)

flippant 2012.04.07. 15:48:53

A blikkbe vagy valami bulvárba elküldted már a sztorit? Kapnál érte pénzt és egy kólaízű nyalókát

hopptarisznya 2012.04.07. 16:34:48

Én sem tudom ki ez a Farkas gyerek, de hogy valaki egy ilyen beszólást magára vegyen? Szánalmas posztoló. Lebutázták és most megvédi magát. Nem sikerült :-) Egyetlen mentsége lehet, hogy még fiatal, és frissek a középiskolás élmények. De ezt az óvodás írást miért teszik címlapra?

vitaygeorgina 2012.04.07. 17:00:01

Azt is simán el tudom képzelni, hogy FJB ugyanolyan elképedve olvassa otthon a Star magazint, hogy ő állítólag mit is nyilatkozott. A posztoló abból indul ki, hogy az újságíró azt írta le, amit Balázs mondott. Nagy hiba. Ezt a posztot megírni, és címlapra tenni meg két további hiba volt.
Én még csak annyit mondanék, hogy ha a Star magazint olvasnám, akkor is kussolnék róla, hátha attól okosabbnak tűnök.

lutria 2012.04.07. 17:26:51

Az újság valóságtartalmáról annyit hogy néhány éve még apró betűkkel elrejtve benne volt hogy némelyik cikk a fantázia szülötte ezért több pert is megúsztak.
Persze miután a Hernádi Judit meg az Alföldi Róbert jónéhány milliót kiperelt belőlük a valótlan cikkeikért.

RedHotTears 2012.04.07. 17:37:55

Ez a Balázs most se egy kétméteres hústorony, így 12 évesen se lehetett az. Ennek fényében külön vicces, hogy micsoda egyszálbélű tápos bandátok lehetett, ha 4-5-en se tudtátok lezúzni. Sebaj, sose késő elkezdeni kompenzálni.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2012.04.07. 18:36:07

Ezek szerint az írás többi részének van valóságalapja.

Na, ez a rendhagyó.

Egy normál bulvárlap esetén a szerző nem is találkozik az interjúalannyal, a sztori nem történt meg, de lapzárta volt...

Sztem csak mujure akart hencegni egyet. De mivel? Hogy rávetül a híres (ha-ha) ember villanófénye?

szkr 2012.04.08. 00:43:42

@Badó: véletlenül eléggé ismerem a bulvár működését és tudom, hogy nem a legtisztább, pláne nem a legőszintébb világ. viszont ha hagyod, hogy valami olyan jelenjen meg rólad, ami nem igaz, akkor arról te tehetsz. nem mondom, hogy nem igaz amit mondasz, csak azt, hogy ha nem láttad a cikket megjelenés előtt, akkor utólag nem ér "a bulvármédia működésével" jönni:)

fló 2012.04.18. 13:24:39

majdnem nagyobbat nevettem a hozzászólásokon, mint az íráson, pedig azoknak még a felét sem olvastam el :D

Rebus22 2012.04.18. 15:29:32

@Gamma Leonis: Ezen a kommenten nevettem és elborzadtam egyben. A 6-8-10 éves gyerek, vagy megvédi magát egyedül, (tud szólni a kedves tanár néninek, vagy tanár bácsinak) vagy kussol és hagyja magát. Érdekes elképzeléseid vannak itt a dolgokkal kapcsolatban. Lehet, hogy meglepődsz, de én nem tartom érthetőnek azt, hogy egy gyerekkorában csúfolt gyerek később visszamegy a suliba és halomra lövi az embereket. Sőt! Azzal az ötleteddel sem értek egyet, hogy a gyerekek kövessenek el "alattomos" tetteket a társaik ellenek. Álljanak ki magukért normálisan, vagy kussoljanak és tűrjenek!
A cikk jó, mindig imádtam az olyan irományokat, amiben volt osztálytársat szopatnak, annak ellenére, hogy szanaszét szívattak engem is, mert kurva ronda voltam. :)

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.04.18. 19:58:38

@Rebus22: Az emberek sokfélék, nem feketék és fehérek, hogy kussol vagy kiáll magáért. De igazad van, ki kell állnunk magunkért. Azonban egyenlőtlen testi erő esetén a kisebb gyermeknek más módszerekkel kell harcolnia. (Ide le akartam írni egy piszkos megoldást, de inkább kihagytam, mert tényleg alamuszi és kegyetlen.) ... Számodra elborzasztó, de egy sarokba szorított, szétszívatott gyermek szempontjából nézve ilyen a jogos(!) és határozott kiállás, alattomosan keresztbe tesz a másiknak. Nem kell itt játszani az álszentet, hogy na, de kérem, huh, de durvának tetszik lenni kedves Gamma Leonis... Mindannyian tudjuk, hogy az ember egy erőszakos ösztönlény, és gyakrabban használja az öklét mint az eszét.
Akkor most pár gondolat a tömeggyilkosokról.
Általában a becsődölt életű emberek hajlamosak az ámokfutásra, amit ők totál ügyesen megindokolnak maguknak. Tehát egy iskolai lövöldöző, ha csak nem lett öngyilkos a mészárlás után, nehezen fogja megbánás jeleit mutatni. A norvég ámokfutó erre kiváló példa, teljesen hisz a maga igazában. Számára teljesen logikus, hogy önvédelemből ölt tinédzsereket. Minimális az esélye annak, hogy leesik neki, mekkora bűnt követett el.
Ugyanígy az iskolai rosszcsontokban sem tudatosul, hogy csúnya dolog bántani a kisebbet.
Persze egy-két, pár tucat gyermeki csíny semmiség egy tömeggyilkossághoz mérten... az egyik kicsike vétség, a másik bűn. Azonban az áldozat szemszögéből nézve egyik se túl kellemes. No, de ilyen az élet, ilyen az emberi természet. Mindig az sír, aki a farok rossz végére került.
Igazán csodálatos, hogy te kellő derűvel és elfogadással tudod szemlélni ifjúkori éveidet és társaid csínyeit. Én nem.

eTomka 2012.04.29. 02:11:31

Bizony alaposan kilóg a lóláb, mindenkinek szemet szúrt, hogy a régi kis osztálytárs az azóta eltelt évek alatt sem előnyére változott, ordít az irigység a végtelenül kisstílű sorai közt.
Miért kell ennyire lealacsonyodni? Tök mindegy kiről irkálgat a bloggoló, csak magát minősíti ezerrel.
Úgy látszik képtelen elfelejteni, hogy ványadt fizikumával, még többedmagával sem bírt a sráccal.
A végén még álságosan meg is dicséri a szóban forgó srác hangját, micsoda emelkedett lélek!
Ha a többi kiskölyöknek is csak ennyi esze volt, joggal érezhette a srác, hogy nincs az osztályában szellemi partner.
süti beállítások módosítása