Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

Volt szemszögek 2. - Három év után még nem vagy veterán

2013.07.10. 14:36 Főnix blog

A tovább után olvasható élménybeszámolót ironka küldte nekünk, mellékesen ez az a bizonyos vendégposzt, amit mujure és Zadiste írásában előrevetítettünk. Ha szeretnéd a saját élményeidet belenyomni egy különálló posztba, akkor ne fogd vissza magad, hanem írd le, aztán küldd el ide: fonixblog@gmail.com.

Miután végre kipucoltam magam az 5 napos mocsokból, a ruháim is tiszták, és még főtt kaját is találtam a konyhában, jöhet az élménybeszámoló. Nem részleteznék minden napot, kicsit sok lenne az infó, meg nem is igazán emlékszem már, de egy kis összehasonlítás jöhet, mivel már harmadik alkalommal mentem Sopronba egy jó kis feszültség levezető, nyár eleji tombolásra. És most se csalódtam, csak annyit, amennyit mindig.

Összességében a 0. nap kivételével sokkal jobb volt a buli számomra idén, de igazából még akkor is megoldottuk a dolgot (a parkolóban). Ezt a Punnany-s hype-ot amúgy én sem értem, pedig már jártam pár koncertjükön, szívesen eltáncikálok hátul (ahogy ezt teljesen jól meg is lehetett tenni az utolsó napon), de lett volna jópár ötletem, hogy kire érdemes egy egész nyitónapot szánni. Akkor talán nem a parkolóban vodkáztunk volna a koncert helyett…

Ezen kívül még egy rettentően negatív élményem a bejutás volt. Szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy utálok a tűző napon órákig rohadni, egy kis vizet értékeltem volna egy tűzoltókocsiból, akkor talán az a csaj sem ájul el mellettem. Szóval ott egy kis változásnak örülnék, de persze tudom, hogy a jó buliért meg kell szenvedni, meg semmi sem tökéletes és egyéb lózungok.

Viszont csupán ennyi volt negatív a fesztiválban, nekem eléggé eltalálták a zenéket, minden nap csomó koncerten tomboltunk, és általában utána sem volt megállás. Sikerült zseniális társaságot szerezni magam köré (a Quimby-re még David Hasselhoff is elkísért minket), a sátorban pedig egészen reggel negyed tízig aludtunk. Na, ez például újdonság volt.

nori2.jpg

Különösen nagy örömet okozott, mikor a zuhanyzóban rendes mennyiségű vizet találtunk (tavaly ez nem egészen így történt), sőt, az első pár napon ez még meleg is volt! Az persze már más kérdés, hogy a dögmelegben néha hideg vízre vágytunk, de hisztis picsák vagyunk, és ők legalább megpróbálták. Persze itt találkoztunk a felismeréssel is, hogy három év után még bőven meg tudunk lepődni. Megmagyarázná valaki az átlátszó zuhanyfüggöny ötletét?

Külön köszönet a Fornetti baráti árainak és a mellette lévő kávésnak a tökéletes reggelekért, aminek elfogyasztásához a Heti Válasz borfesztivál szintén tökéletes volt, jófej emberekkel és pár jó koncerttel is találkozhattunk itt, és most nem ByeAlexre gondoltam.

Ennél többet nem is fűznék hozzá, mindenkinek megvannak a maga kedvenc pillanatai, én például köszönöm Dub FX-nek, hogy megfoghattam a kezét, de ez csak ilyen zárójeles dolog, rajtam kívül vélhetően senkit nem érdekel.

Szóval én megyek jövőre is. Remélem találkozunk, kurva jó lesz!


Szólj hozzá!

Címkék: zene fesztivál nyár összegzés vendégposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr525399089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása