Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

Dolgozz a Szigeten!

2011.08.13. 09:55 mujure

Sziget, harmadik nap következik. Illetve következne, ha például lettünk volna akár egy koncerten is tegnap, de mivel ezt nem nagyon tudtuk megtenni, ezért egy kis munkatörténeti kitekintőt olvashattok.

A főnök egy furcsa állatfaj, ezt nyilván mindenki tudja, de a Sziget Fesztiválon ugyanezt átélni egyszerűen csak idegesítő. Hárman vannak, két nő és egy férfi, és hát kicsit túllihegik a dolgot. Elöljáróban elmondanám, hogy bárkit leszopunk egy ingyen szigetjegyért és nem az a baj, hogy követelnek dolgokat, hogy rendet akarnak tartani és megkövetelik a rendes munkát, sőt! De amikor az ember a napon üldögél egy célbadobálós játékbodega mellett 4-5 órát, sokszor úgy, hogy 20-30 percig senki nem jön, akkor szerintem például bele lehet olvasni a Nemzeti Sportba. Én ezt tettem, de amit cserébe kaptam, az nem esett jól. Pedig amikor a mellettem lévő bodegánál (ergo NEM az enyémnél) megjelent valaki és elkezdett játszani, azonnal letettem és kedvesen mosolyogtam, hogy hozzám is jöjjenek. Minden kicsi szarért lecsesznek minket, ami csöppet idegesítő. Ez ilyen.
A kedvencem a cigi-probléma. Bakamák és Benjamin is dohányzik, de főnökKata megmondta nekik, hogy a bodegájuknál ne cigizzenek, mert "rontja az összképet" (WTF??), ezért menjenek hátra. Nem szóltunk semmit, mondtuk, hogy oké. Másnap viszont, amikor Benjamin hátul cigizett, odament hozzá ugyanaz az ember és lecseszte, hogy ő mégis mit képzel magáról, hogy munka közben hátrament cigizni. Hiába, sokat változunk már egy nap alatt is...

Úgy vagyok vele, hogyha van egy munka, akkor annak két oldala van: a munkavállaló csinálja lelkiismeretesen a dolgát, teljesítse az értelmetlennek látszó parancsokat is (pl, hogy negyed órányi kipakolás miatt kell egy órával nyitás előtt odamenni), mivel a főnökétől kapja őket. A főnök viszont igyekezzen következetes lenni és ésszerű dolgokat kérjen. Feltaláltam a spanyol viaszt, mi?

Sajnos muszáj volt valami másról írni, mint az élményekről, mivel az tegnap nem nagyon volt. Ennek oka az, hogy muszáj mindhárom műszakot vállalni egyszer, és mi a harmadik napot választottuk az este 6-10 közöttire. Tündérke pedig este 10-re már teljesen vállalhatatlanul részegre itta magát, ami nekünk, akik akkor fejezték csak be a munkát, nagyon fájt. Gyakorlatilag minden rendes koncertről lemaradtunk, de a Nagyszínpadon fellépőket hallottuk, mivel az közel van. A Prodigy nekem még mindig csak zajnak tűnik, de ezzel a véleménnyel egyedül voltam. Az Oi Va Voi meg sajnos kurvamessze (új mértékegység) zenélt, esélytelen volt, hogy akár a végét is elkapjuk. Ez van, valamelyik nap ilyet is kellett, tehát a Sziget harmadik napjára nincs piros pont.

 


Szólj hozzá!

Címkék: munka sziget

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr33150412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása