Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

Golden Shore - Fiatalok az Aranyparton

2011.01.21. 17:23 szkr

 Mostanában kialakult egy olyan, kicsit értelmezhetetlen szokás, hogy bizonyos műsorokat mindenki utál és bár a többség állítja, hogy ő aztán még sohadesoha, valójában mindig tisztában van azzal, hogy éppen kit és miért kell olyan rohadt módon gyűlölni mint senki mást az egész univerzumban. Ez már csak azért is hülyeség, mert valójában igenis érdekel mindenkit, hogy miközben Gigi azt mondja a riportszobában, hogy nem is történt semmi, a csávója utal arra, hogy bizony dugás volt a szállodában. És most nézz a szívedbe és őszintén felelj: tényleg nem tudod, hogy miről van szó? A továbbiakban piroskarikás tartalmak is előfordulnak, szóval ha nem vagy idősebb Szlovákiánál, akkor maradjunk is ennyiben.

Ami engem illet, én nem nézem a tévében a ValóVilág4-et, máig összesen két videót láttam, amik viszont meggyőztek arról, hogy erre én simán rá tudnék punnyadni, ha érdekelne annyira, hogy odakapcsoljak. Ahogy az, mikor anno Győzike megerőszakolta a kultúrát, úgy most a VV4 tizenöt lakója is leköti primitívségével azokat, akik annyira szeretik osztani a műsort minden lehetséges pillanatban. Ma több videót is végignéztem és ezek alapján nyugodtan állíthatom, hogy egyetértek sixx kollegával abban, hogy egy kihagyott ziccer a műsor, viszont szerintem közel sincs probléma a formátummal, nem az a baj, hogy "unalomba fulladnak a villalakók".

Ahogy nézelődtem jobbra-balra, azt kellett látnom, hogy elég komoly rajongótábora van a műsornak (baszki, még egy online élő közvetítést követelő, több mint nyolcezer tagot számláló Facebook-csoport is van), holott az RTL Klub nem kicsit nézte hülyének már többször is a nézőit. De ebben épp ez a jó: egy primitív műsor, primitív emberekkel primitíveknek olyanoknak, akik észlelik ezt a hülyeséget és jól megmondják a tutit róla (lásd pölö én).

Pedig most őszintén, ki az, akit nem érdekel, aki nem nézi kéjes vigyorral az arcán, ahogy Jerzy és Gigi büntetését elemezgeti Olivér és arról faggatózik, hogy most akkor dugtak-e. Nem láttad? Nesze:

Egy ilyen műsor, ahol ilyen gyöngyszemek vannak, őszintén szólva valahol lenyűgöz. Nyilván vannak ijesztő arcok, ettől a jelenettől például állítja egy ismerősöm, hogy napokig nem tudott aludni, de ez kell, mert róluk beszélnek majd az emberek a kocsmákban.

A VV4 elhozta nekünk azt, amire régen vágytunk, ráadásul majdnem tökéletesen adja a prolit, tényleg csak egy kicsi hiányzik. Mert a tökéletes az ez:

 

A Jersey Shore egy úgynevezett trash-reality, a lényege pusztán annyi, hogy néhány tahó seggfej és ostoba kurva mászkál Jersey-ben és kiakasztanak mindenkit, miközben baszogatják egymást. Ennyi. És az van, hogy ez szórakoztató. Persze, sekélyes, olcsó szórakozás, de ha csak egy részt végignézel (mint kiderült, nem mindenki mond véleményt egyetlen mondat alapján), akkor utána, ha őszinte vagy, be kell vallanod: ez bizony lekötött. Sőt.

A VV4-ben szereplő szellemi fogyatékos prolik lenyűgözően jók tahónak, unatkoznak, szóval kreálják a sztorit maguk köré. Őszintén szólva ha egy kicsit bevállalósabb lenne, akkor simán emelkedhetne Jersey Shore-i mélységekbe. Így viszont csak megmarad egy szürke, majdnem tökéletes műsornak.

Remélem az RTL Klub nyáron fog néhány olyan primitív gyökeret, mint amiket ezekben a műsorokban mutogatnak és ledobják őket Siófokon, hogy bulizzanak néhány hónapon keresztül. Már a cím is megvan, eléggé adja magát. Szóval várjuk a novemberi premier dátumát és reménykedünk benne, hogy ez is lesz annyira nyálfröcsögtetően mocskolódó szemét, mint az amerikai bátyó.

 

a Jersey Shore-t angolul például itt, magyarul pedig például itt lehet nézni. jó mulatást


4 komment

Címkék: kult tévé

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr452603220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jojokutya 2011.01.21. 19:14:24

volt már olyan, hogy primitív gyökereket, levittek Siófokra, meg ide oda, és azt se nézte senki, de azért ha mélyen lekotrunk az elménkbe megtaláljuk bajkeverők vivát, vagy nevezhetjük puma black-nek is...

zizio08 2011.01.21. 19:49:12

úúúú kösziiii, nem tudtam mi hiányzik a hétköznap estéimből...:D

mujure 2011.01.22. 12:37:33

értem én amit mondasz meg amit sixx mond, és még akár el is fogadom. az meg, hogy unatkoznak, egészen biztos, borzasztó hosszú ideig tart ez a műsor. a magam részéről összesen fél percet láttam belőle, meg egy-két videót. én csak a facebook miatt tudom ki az az alekosz és a szandika. jerzy (dudek?) és gigi sztoriját nem ismertem, olivérről se hallottam, mindenesetre tanulságos történet:D

természetesen a műsor azoknak a nézőknek készült, akik konkrétan leszarják, hogy átverés-e az egész, vagy sem. viszont én képtelen voltam "kéjes vigyorral az arcomon" végignézni a videót (hozzáteszem, a feléig jutottam), mivel ezektől engem a hideg kiráz, gyakorlatilag én érzem kellemetlenül magam helyettük, miközben pontosan tudom, hogy nem kéne, hiszen nekik ez a munkájuk, és szemmel láthatólag élvezik. ettől még kínosan érzem magam a videókat látva, lepunnyadni elég meg pláne nem tudnék, még ha tökéletes lenne, akkor se. cserébe nem teszek úgy, mintha süket lennék, bizony átjutnak információk hozzám is, hiszen az ember letölti az internetet.

Csendesebben, a gyerek alszik 2011.01.23. 17:35:39

Csatlakoznom kell mujuréhoz. Kellemetlen nézni a videókat. Nem tudom, hogy maguk a tévés adások milyenek, de még ennél is rosszabb lehet. Azért egy dologban bízom még: ennek is vége lesz egyszer.
süti beállítások módosítása