Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

Mi a picsa történt ma? - Március 15.

2012.03.15. 10:23 szkr

Nyilván számtalanszor hallottátok már a szomorú történetet Magyarországról, ahol megpróbálta néhány lelkes fiatal megváltoztatni a történelmet, de aztán szegények elbuktak, mert... Nos, döntse el mindenki maga, hogy miért, van aki szerint egyszerűen mi örökké lúzerek maradunk, mások úgy vannak vele, hogy ha nincs Jelasic, akkor nincs vereség sem, megint mások Kossuthot, de vannak, akik Görgeyt hibáztatják. Szerintem például nem is buktak el. Erről lesz most szó, hogy legközelebb menőzhessetek a haverok előtt, mikor előkerül a Téma, mely szerint a magyarok a Világ Lúzerei.

Először is muszáj elmondanom, hogy kurvára idegesítő az a fajta hozzáállás, amivel ma Magyarországon a nemzeti ünnepeket kezeljük. Komolyan mondom, az a gyászos hangulat, ami egy-egy ilyen alkalommal elkapja a komplett lakosságot, egészen egyszerűen kiakaszt. Tegyük tisztába a dolgokat, mert láthatóan teljesen el van mindenki tévedve ezzel a dologgal kapcsolatban.

Mindenekelőtt az ünneplés szó nem azt jelenti, hogy egy perces néma gyász. Ez például egy tök jó kiindulópont a következő évekre. Gondoljatok bele! 1848. március 15-én valami olyan történt, ami azelőtt soha. A fiatalok fogták magukat és elvették, ami az övék! Úgy voltak vele, hogy ez így már nem fasza, meg éljen a szabadság, meg hasonló lózungok, aztán egy szép napon Petőfi elszavalt egy verset valahol, ami biztos nem a Nemzeti Múzeum lépcsője volt, felolvastak mindenféle követeléseket, sziesztáztak egyet (mert akkor még volt szieszta, amit ők is tiszteletben tartottak), aztán elfoglaltak egy nyomdát, kiszabadítottak egy politikai foglyot és még arra is volt idejük, hogy a végén színházba menjenek.

Fontos lenne megérteni, hogy amit mi egy négynapos hosszú hétvége kezdeteként élünk meg és örülünk neki, hogy végre pihenhetünk egy kicsit, az valójában egyike azoknak a napoknak, amik bizonyítják, hogy van értelme foglalkozni ezzel az országgal. Egyike azoknak a napoknak, amik bizonyítják, hogy a nagy dolgokhoz fiatalok kellenek. Mindig kicsit ingerültebb leszek, mikor egy politikus március 15-ről magyaráz annak a párezer embernek, aki azért van ott, hogy őt hallgassa. Ezek a birkák ott állnak és egy szó nélkül tűrik, hogy elmagyarázzák nekik: március 15. arról szól, hogy faszán meg lehet csinálni a szabadságot, de persze most már nincs erre szükség, hiszen ők már kivívták nekünk. Azt a szabadságharcot leverték, rémlik? Ahogy később az összeset. A forradalmat viszont megnyertük és ennek vajmi kevés köze van a politikusokhoz, valójában egy dadogó, bukaresti papgyerek volt az, aki elindította az egészet. Hallott már valaki Sükei Károlyról? Ő volt az, aki észlelte, hogy a srácok elpofázzák az időt a Pilvaxban, úgyhogy kiment a mai Petőfi utcába, kirakta a falra a 12 pontot és elkezdte magyarázni az embereknek, hogy mi az. Ó igen, azt említettem, hogy dadogott? Ennek ellenére kábé 30 ember meghallgatta és mikor egy titkosrendőr el akarta vinni az elmegyógyba, akkor nem engedték neki. Nem győzöm hangsúlyozni: a csávó dadogott. De nem hülyének nézték, hanem komolyan vették. Ilyen apróságokból verődött össze aztán a tömeg, amelyik megváltoztatta Magyarország történelmét örökre.

Persze, nem lehet elmenni szó nélkül amellett, hogy végül bebuktuk. Nem a forradalmat, hanem a szabadságharcot. Fiatalos lendülettel hirtelen beleszaladtunk valami olyasmibe, amire nem volt senki felkészülve: kiderült, hogy valójában mindenki egyetért a szabadság követelésével. Ha ez nem győzelem, akármi is lett a vége, akkor mi az?

Március 15-nek nincs üzenete. Minden egyes évben azzal jön mindegyik politikus, aki beszédet mond a város valamelyik frekventált terén felállított színpadon, hogy március 15. valamiféle üzenettel szolgál. Hadd oszlassam el a tévhitet: nincs ilyen üzenet, nekik pláne nincs. Ennek az ünnepnek pusztán annyiban van jelentősége, hogy emlékezteti az éppen aktuális fiatal generációt, hogy meg lehet csinálni. Hogy el lehet zavarni a kurva anyjukba azokat, akik meg sem próbálnak segíteni, holott hatalmuk éppen lenne hozzá. Hogy lehet azt mondani, hogy hagyjatok minket békén, majd mi megcsináljuk rendesen. 1848. március 15-én nemcsak együtt lélegzett mindenki, aki a Nagykörúton belül volt, hanem effektíve csináltak is valamit. Bő egy évvel később pedig elkezdték használni a korona nélküli címert, ami máig a Köztársaság jelképe, és amit érthetetlen okokból mi mégsem használunk.

A Szabadság, Egyenlőség, Testvériség mára közhellyé vált triója abszolút megállja a helyét ma is. Nem kell tüntetni menni. Gondolkodni viszont muszáj. A történelmünk során többször is a mi korosztályunk volt az, akik megmutatták, hogy meg lehet csinálni, hogy meg kell csinálni és hogy nekünk kell megcsinálni. És ebbe a "mi"-be beletartozhat 0-400 éves korig bárki, aki márciusi ifjúnak érzi magát (én éppenséggel januári vagyok, de ez a mondanivalón az égvilágon semmit nem változtat).

Nem érdekel, ha fingod sincs, hogy ki, mikor, hol nyert/vesztett. Nem érdekel, ha nem ismered fel Kossuthot vagy Deák Ferencet, sőt, az sem érdekel, ha nem tudod fejből a Nemzeti dalt. Az viszont már-már bűn kategória, ha pont ma felejted el, hogy mekkora felelősséget akasztott a nyakadba pár viszonylag intelligens fiatal. Nem kértük, ez igaz. Viszont ezen már egy kicsit késő idegeskedni, úgyhogy inkább fogadjuk el a tényt, hogy idővel muszáj lesz forradalmat csinálnunk.

Már csak azért is, mert ez amolyan magyar szokás.


208 komment · 11 trackback

Címkék: tavasz történelem ünnep forradalom feltámadás

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr434318060

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: No de mit adtak nekünk a Millások?! 2012.03.16. 08:42:28

  Az összes Milla és Szolidaritás tüntetésnek ez a nagy rákfenéje: nem tudják úgy hazaküldeni az embereket, hogy itt valami történt, hogy van valami terv, valami "fény az éjszakában", "világosság az alagút végén". Ped...

Trackback: No de mit adtak nekünk a Millások?! 2012.03.16. 08:42:24

  Az összes Milla és Szolidaritás tüntetésnek ez a nagy rákfenéje: nem tudják úgy hazaküldeni az embereket, hogy itt valami történt, hogy van valami terv, valami "fény az éjszakában", "világosság az alagút végén". Ped...

Trackback: A diktátor beszéde 2012.03.16. 08:32:06

Kedves Naplóm!Ezt nem bírom tovább. Félek. Hazámban fasiszta diktatúra van. Hiába próbálnak minket felszabadítani Európa demokratái, mert a Vezér és az ő agymosott hívei ezt nem hagyják. Rajtunk már Dani sem segíthet. Úgy érzem, eljött az idő, hogy nap...

Trackback: Magyarország 2012.03.15. 15:55:03

Édesanyám és nagyszüleim emlékére. Nevelhetünk-e valakit hazaszeretetre? Mintha azt mondanám: 'Korbáccsal és szöges ostorral kényszerítlek, hogy szeresd önmagadat.' A haza nemcsak föld és hegy, halott hősök, anyanyelv, őseink csontjai a temetőkben,...

Trackback: A szabadság 2012.03.15. 15:53:22

Akkor egy szónok azt mondta: Beszélj nekünk a Szabadságról. Ő így felelt: A város kapujában és saját tűzhelyetek előtt láttalak benneteket, amint a földre borulva imádtátok saját szabadságotokat, Akárcsak a rabszolgák, kik megalázkodnak a zsarnok e...

Trackback: Politikai marketing: a fizetett taps értelme és ára 2012.03.15. 13:04:12

Mottó: “A fiatal Caesar … valósággal elárasztotta barátait ajándékokkal, vesztegetéssel, kölcsönökkel… Augustusnak a proscriptiók, polgárháborúk idején összeharácsolt vagyona óriási volt, ezenfelül barátaitól 1400 millió sestertiust ö...

Trackback: Hazafiasságból jeles 2012.03.15. 12:42:50

Az új NAT lassan az igazi menzai zöldségleveshez hasonlít: "mindent bele!" Eddig is csak kapkodtuk a fejünket, mire van szüksége a gyermekeinknek (és miről maradtunk mi le): erkölcstanra, hazafiasságra és demokrácianevelésre, a családi életre, méd...

Trackback: Orbán megint behívja az oroszokat? 2012.03.15. 12:07:34

Március 15-re lengyeleket rendelt. Május 1-re török szimpatizánsokat, augusztus 20-ra román szimpatizánsokat hozat, október 23-ára meg visszahívja az oroszokat, hogy ünnepeltesse magát? A ma reggel készült képen a lengyel jobboldali PiS (Prawo i Spr...

Trackback: Kétezer lengyel statiszta-tüntetőt rendelt a kormány március 15-re 2012.03.15. 12:07:04

Az Orbán-kormány Lengyelországból importál kormánypárti tüntetőket a március 15-i állami ünnepségekre. A jelentkezők utaztatását a Gazeta Polska szervezi, felhívásában különvonatról, olcsó szállásról és jelképes összegű költségekről ír, a tüntetések sz...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.03.15. 12:06:04

Orbán szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegmanipuláció trükkjeit is ügyesen alkalmazza, ám mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett. Mihez ért az ELTE-n huszonnégy év...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidékitapló 2012.03.15. 12:11:26

20 centiset szartam.
Komolyan.
Durva, nem?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.03.15. 12:23:12

@vidékitapló:

Adjál neki nevet, és fogadd örökbe.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.03.15. 12:24:53

@van-itt-ész:

Jövőre kit hoztok közpénzen viktorkát éltetni? Észak-koreaiakat? Agymosott narancszombi.

Plumper_ 2012.03.15. 12:38:35

@vidékitapló: én ma még nem, de szerintem te nyertél.

Mária 2012.03.15. 12:43:24

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Jövőre még lesz Viktorkánk?

Zombi lengyeleknek annyira tetszik, talán el is viszik magukkal.

Hagynak helyette egy méteres Szűzmáriaszobrot a készletből, amit magukkal cipeltek a vonulásra.

Dr.Bio74 2012.03.15. 12:47:50

@vidékitapló:
Faragj belőle politikust !

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.03.15. 12:52:04

@Mária: hozod a szintet, látom. sajnálatosan elmerülsz a gréczysedés posványában.

vasziljevics 2012.03.15. 12:54:25

vszonylag gyorsan sikerül azért szétoffolni ahogy látom...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.03.15. 12:55:41

"Bő egy évvel később pedig elkezdték használni a korona nélküli címert," a legnagyobb baklövés volt a trónfosztás, aminek egyenes következménye volt az orosz intervenció. büszke lehetsz rá.

Gáborom 2012.03.15. 13:07:04

Mi a picsa?
Kurvára?
Ez ám a színvonal.

Ja ,tudom, nem értem a mondanivalót.
Hát, az nem is nagyon van a szokásos hisztin kívül.

Komolykodó szösszenet féligazságokkal.

Reggie 2012.03.15. 13:09:02

"Viszont ezen már egy kicsit késő idegeskedni, úgyhogy inkább fogadjuk el a tényt, hogy idővel muszáj lesz forradalmat csinálnunk."

Es ugyan miert kene?

Lasombra 2012.03.15. 13:23:31

"idővel muszáj lesz forradalmat csinálnunk"

két éve csináltunk, nem? egy fülkeforradalom nektek smafu?
és most megint? még ki se pihenték magukat a forradalmárok.

olyat nem lehetne inkább, hogy néma csendben, az emberek heccelése, agymosása és egymásra uszítása nélkül valaki hátul normálisan elkormányozgat?

Lemmiwinks 2012.03.15. 13:29:17

@FILTOL: Ferenc Jóska már a trónfosztás előtt megcsókolta az orosz cár atyuska gyürüjét Varsóban. Nem volt megalkuvás. Ettől függetlenül hülyeség volt a trónfosztás, mert igy a nagyhatalmi segitség végleg ugrott. Az angolok nem helyeselték volna az orosz intervenciót, ha nem a Habsburg Birodalom egybentartása a cél.
Ugye 5 év múlva Anglia és Oroszország már hadban álltak.

OftF 2012.03.15. 13:29:21

@Gáborom: Gáborom, Gáborom, hallgatunk téged!

Frizuravarjú 2012.03.15. 13:34:36

Na, olvasom, hogy a cionisták megint elintézték az emberiség sorsát.
Hamarosan kezdődik a III.Vh, USA megtámadja Iránt, a ruszkik pedig nem fogják hagyni legfőbb szövetségesüket. Beszáll Kína is és leradírozzák az Államokat és izraelt a térképről.
Kár, hogy pármilliárd ember is odavész mindeközben. Vagy nem kár?

magnetize 2012.03.15. 13:35:54

Ó, mi nem forradalmat csinálunk mostanság, hanem randalírozunk. Vagy ti minek neveznétek azt, amikor a hőbörgő tömeg fölgyújtja fél Pestet, székháznak rontanak, macskakövet szednek föl, aztán a rendőröket szidják... ők a munkájukat végezték. Emlékszem, nagy "sláger" volt akkoriban, hogy egy tizenéves srácnak gumilövedékkel kicsapták fél szemét. Banyek, az enyémet miért nem? Aki elmegy kurvának, ne csodálkozzon, ha megbasszák.

Frizuravarjú 2012.03.15. 13:39:50

@magnetize: Szerinted a forradalmat otthonról a fotelből vívják? Debil e vagy e?

bússzékely 2012.03.15. 13:42:29

olvasva a márc. 15 kommentjeit , biztos vagyok benne hogy ha mindenki ilyen faszafiú lett volna az évszázadok során mint ti, ma sem magyarország sem történelme nem lenne

El Visco Stello (törölt) 2012.03.15. 13:49:18

Nem sikerült leplezni a didaktikát. Görcs van a laza, fiatalosnak tűnő nyelvezet mögött.

stim 2012.03.15. 13:54:34

vicces amikor a blogger kijelenti, hogy március 15-ének nincs semmilyen üzenete aztán elkezdi levezetni, hogy a "szabadság, egyenlőség, testvériség" az miről szól.
Faludy György írta, hogy vannak emberek akiket nem kell megcáfolni, megteszik maguk azt két oldallal arrébb. Ez egy bekezdés volt:)

Akkor véleményem szerint a szabadság eszménye miatt törölték a koronát mert nem kellett nekik a Habsburgok elnyomása. Most azért van mert a SAJÁT történelmünkre, múltunkra, eredetünkre emlékeztet. A legtöbb embernek nem szúrja a szemét csak azoknak a rasszistáknak akik a magyar nemzetet rendszeresen ekézik és önazonosságukat módszeresen támadják.

Erről az időszakról (1848-49) egyébként az írek első köztársasági elnöke könyvet is írt az írek számára mint követendő példa Magyarország feltámadása címmel. Aki akar nézzen utána. A könyv hátulján olvasható, hogy nem volt sajtószabadság, korlátozott számban adtak ki cenzúrázott újságokat de először hagyták kinyomtatni és utána cenzúrázták, hogy aki ilyesmibe vág az bukja a nyomdaköltséget is! Nem volt médiaszabadság ezért mentek színházba nem azért mert szórakoztak. A színház és a templom volt a TV előtt a tömegmédia. A Nemzeti Színház a saját média és kultúra gerince volt, rendkívül fontos, a komcsik szedtek rá téglajegyet is; valaki azzal is jól járt, a szüleid meg fizették (vagy Te is) Lehet, hogy ezért voltak erkölcsösebbek az emberek mert templomban szocializálódtak nem pornóoldalakon meg Való Világon ahol a példaképeik abból élnek, hogy nem csináélnak semmit. Mert az a világod amire figyelsz.

A szabadsághoz hozzátartozik, hogy már a középkorban is vagy elfoglaltak egy gyengébb országot vagy megadóztatták miután befenyegették, nem magyarul terrorizálták. Az államadósság létezése a függőség létezése. Ma nem vagyunk szabadok és a szabadság a fejekben kezdődik mert mindig a gondolat az első utána jön a tett.

Egyenlőség. Felejtsük el a pozitív meg egyéb diszkriminációkat. Nincs ingyen ebéd, ingyen tankönyv, ingyen lakás. Nincs olyan, hogy rasszista alapon megkülönböztetünk népcsoportokat és az egyik adózik, a másik meg "ingyen" kap sok mindent. Ha nem állsz úgy anyagilag, ne termeld újra a nyomort az én számlámra. Én sem élősködök senkin. A családot jobb helyeken tervezik nem segélyre apellálnak.
Nincs megélhetési bűnözéssel szembeni tolerancia, mert a magántulajdon szent és az értéke nem relatív.

Egyenlő jogokhoz egyenlő elvárások tartoznak. Egyenlő bánásmód illesse a vallásokat is. Nincs favorizált vallás. Amelyik közösség lélekszámban nagyobb az értelemszerűen több juttatást érdemel; ez így demokratikus. A legtisztességesebb az lenne ha mindenki eltartaná a saját vallását a direkt befizetett adójából. Pont annyi vallás lenne amennyi igény van rá. Csakhát a hitetlenség megléte nem mutatja azt, hogy a hit hiánya jó:)

Testvériség. Ha megértjük, hogy ugyanott élünk és egy a sorsunk mert egymástól függ az életünk akkor megértjük, hogy egy az ország egy a kassza. Aki nem fizet adót az meglopja a szomszédját és ha mindenki meglop mindenkit akkor a becsületesek kiszelektálódnak ami nem lehet cél. Meg kell érteni, hogy akkor működik a rendzser ha valaki bele is rakja amit ki akar venni belőle. Ha mindenki egyaránt dolgozik, tanul, termel és adózik. És ahogy évszázadokon keresztül egymás mellett élünk úgy természetes módon vegyes házasságok és tartalmas kapcsolatok születnek ami így van rendjén és ebből az összezártság vagy szebben mondva egymás mellett élésből testvériség lesz.
Atyafiság mint a Mikszáth novellában a tótokkal.
De csak azok tudnak egymás mellett élni akik kölcsönösen tisztelik egymás a másságuk ellenére. Ez a tisztelet minden kapcsolatnak jót tesz mert a tisztelet alapja a meglévő értékek elismerése és az önuralom. Amikor politikáról beszélünk egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy hisztizzünk. Hiszti az amikor nem logikus módon hanem érzelmi alapon irreális dolgok miatt nem úgy viselkedünk a másik emberrel mint ahogy egyébként tennénk ha normálisak vagyunk.

A nők néha hisztiznek a férfiak gyakran ha politizálnak. Rendes ember uralkodik magán mert tiszteli a másikat. Ez az együtt élés alapszabálya szerintem.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.15. 13:55:05

Szerintem a forradalom nezopont kerdese.

56 is volt forradalom, ellenforradalom, forradalom.

fülesboci 2012.03.15. 13:55:52

@Gáborom: nem tudom mi késztet embereket firkálgatni. pláne ebben a stilusban. de állitólag
bennük a jövö.
egy biztos, a marshallbot a fenekében már benn van.

Reggie 2012.03.15. 14:05:13

@magnetize: Ja a munkajukat vegeztek. Szoval az a munkajuk, hogy 4-en ratamadjanak minden szo nelkul egy egyedul alldogalo emberre es osszeverjek viperaval? Meg tudod mutatni, hogy ez hol van benne a munkakori leirasokban, vagy a rendorsegrol szolo torvenyben?

Anti Anyag (törölt) 2012.03.15. 14:11:54

Most viszont nem kell félni, hogy az ellenzékieket összeverik. Mint annak idején a "demokratikusok".

Az a helyzet, hogy Gyurcsányéknál féltem kimenni a demonstrációkra, soha nem tudhatta az ember, hogy ez az őrült mikor engedi rá a tömegre a rendőreit.

Az utána következők azt is megmutatták, hogy a "jogorvoslat" is kommunista, azaz 2 rendőr tanúvallomása alapján, sőt a módszerek is, jól összevernek a rendőrségen.

Lasombra 2012.03.15. 14:13:19

@bússzékely: állítólag a körülmények teszik forradalmárrá vagy szabadságharcossá az ember. lehet, sokan, akik ma el sem tudnák képzelni, hogy fegyvert ragadjanak vagy bárminek az élére álljanak lennének a legnagyobb hősök. míg a szájkaratésok, meg nagy zászlólobogtatók bújnának, dezertálnának, árulnák el először a hazát.

szóval én óvatosabban jósolgatnék így kommenteken keresztül

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2012.03.15. 14:17:51

@magnetize: "Emlékszem, nagy "sláger" volt akkoriban, hogy egy tizenéves srácnak gumilövedékkel kicsapták fél szemét."

Nem csak akkoriban, hanem azóta is ezt szajkózzák a szerencsétlenek, megakadt a lemez sokaknál.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.15. 14:18:30

@magnetize:
Lerágott csont, de a helyzet nem ilyen egyértelmű.
Az a huligán banda aki tört zúzott, ráadásul Öszöd miatt, ócska csürhe volt, akiknek el kellett kenni a szájukat. Tény.
DE!
Egy forradalomhoz igenis szükség van erőszakra. Ez már csak így megy: a vér nélküli forradalmak sosem eredményesek, ezt már a rómaiak is megmondták.
Ha totál hülyének nézik az embereket és zsarnoki hatalom ül a nyakunkra, azt szép szóval nem lehet elhessegetni. (a szabad választások szabad voltát inkább ne is hozzuk elő, ráadásul ilyen felhozatalból...)
Más kérdés, h az istenadta nép egy rész épp most élteti diktátorát némi támogatásért, vagy ami még rosszabb önként.

A poszt igenis rendben, lehet nem minden részlete 100%-ig helyes, de amit akart mondani az átjött:
Ünnepelni és okulni kellene a múltat ill. a múltból!

Anti Anyag (törölt) 2012.03.15. 14:19:39

@Lasombra: Azért ez nem egészen így van. Az esetek többségében a "forradalmárok" pillanatnyi hatásra lesznek forradalmárok. Holott alapból elképzelhetetlennek tartják, hogy épp ők, a kényelmes karosszékből. 56-ban pld. a többség ilyen volt.

Anti Anyag (törölt) 2012.03.15. 14:21:15

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: Közben kiderült, hogy nem törtek zúztak. Csak miután megtámadták őket a rendőrök. Nem elmesélte valaki, hanem a rendőrségi felvételek tanúsítják. (Amelyet persze Gyurcsányék nem reklamíroztak).

2012.03.15. 14:21:18

"Mi a picsa történt ma? - Március 15."

Ez lenne az "új nemzedék" írásának színvonala?

Remek, csak így tovább, lassan nemhogy beszélni, de írni sem tudtok trágárságok nélkül. Ez adná meg a mondanivaló komolyságát?

Anti Anyag (törölt) 2012.03.15. 14:22:20

@Pitypalatty úrfi: Kínos ugye?

Épp a demokraták alatt. Azért hangoztatják.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.15. 14:26:31

@Anti Anyag:
Mert ugye mind tisztességes, békés, tüntető volt, hm?
És hát ha megtámadnak a rendőrök akkor fogom és felgyújtom a mások kocsiját!
Bocs, de elég gyökér filozófia!

stim 2012.03.15. 14:32:33

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:
Köszönöm, igyekszem figyelni rá, hogy hol van a törölközőm:D!

Anti Anyag (törölt) 2012.03.15. 14:40:50

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: Ugyan már kit érdekel kik voltak, ha egyszer nem támadtak.

Ott dumálgattak, erre a rendőrök parancsot kaptak, hogy támadás. Még csak fel sem szólították őket.

Múlt héten vagy hatszor leadta a HírTV talán nézned kéne néha. És nem HírTV felvétel, hanem rendőrségi.

champagneM 2012.03.15. 14:48:56

Hát te posztoló nagyon buta, vagy legalább agymosott vagy, ha azt hiszed, hogy forradalmat nem Szchenyi, kossuth és Batthyány hozta össze, hanem Petőfi és Táncsics... Ugyanis már a forradalom előtt, márc. 13-án Kossuth felirati javaslattal állt elő Pozonyban, az országgyűlésben. Kossuth az alsóházban, Batthyány a felsőházban fogadtatta azt el (voltaképp egybeett a 12 ponttal). Batthyány küldöttsége a felirati javaslattal már Bécsben volt, és pontosan tudta, hogy az uralkodó alá fogja írni a javaslatot, ugyanis akkorra már lezajlott a bécsi és a párizsi forradalom. Ez így is történt. Legutoljára futott be a pesti forrdalom híre, de akkor az uralkodó már meg volt puhítva, a magyar nemesi elit elvégezte a munka legjavát. Tudod ki akarta, hogy úgy tűnjön, hogy a márciusi ifjak és a pesti forradalom volt a döntő a szabadság kivívásában? Főként a marxista történetírás, nehogy azt kelljen mondnai, hogy az igazi forradalmi erőt a köznemesi és az arisztokrata elit képviselte... Vagyis amikor Petőfi lobogtatta a 12 pontot, az már rég le volt zsírozva..:))) az viszont tény, hogy egyfajta hátvédet jelentettek a haladó szellemű politikusoknak. De nem kulcsfigurái a szabadság kivívásának, ezt szögezzük le!

mehr luft 2012.03.15. 14:52:41

Szabadság, Egyenlőség, Testvériség, mi, te libsi féreg? Baszod a liberálbolsevik, kurva anyádat, aztat!

mehr luft 2012.03.15. 14:53:46

@FF: Barba non facit philosophum!

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.15. 15:00:56

@stim:
Helyes-helyes! Nehéz idők jönnek, kellhet majd a végét szürcsölni:)

champagneM 2012.03.15. 15:03:43

Szabadság, Egyenlőség, Testvériség --- ez egyáltalán nem tartozott hozzá az 1848-as forralaomhoz, ez biztos hogy nem az üzenete! Ez a jakobinus francia forradalomhoz tartozott hozzá, amilyet az akkori Táncsics-blokk akart (volna). Hát nem jött össze nekik a francia típusú. Na miért is? Mert Magyarországon a forradalmi erőt nem az alulképzett hőbörgő balos fiatalok képviselték! Azért! Hanem köznemesek és arisztokraták. Még a polgárság se rúgott itt érdemben labdába, mert többsége német volt, és gyűlölték a forradalmat, panaszkodtak is, hogy az zavarja az üzletüket, akárcsak a zsidók, akik ellen a polgárok épp a forradalom időszakában rendeztek nyíltszíni hőbörgéseket.

champagneM 2012.03.15. 15:06:54

Amúgy azt látom, hogy a tudomány megállt 1989-nél. Emberek, azóta is írnak ám történelemkönyveket, amikben tisztul a kép. Nem kell ám a még 1989 előtti szemléléletet képviselő, sokszor tört.hamisító történelemkönyveknél leragadni. Mégpedig a többség azon nevelkedett. Még az 1990-es évek végén is volt olyan tankönyv, amit javítás nélkül nyomtak újra.

Martian (törölt) 2012.03.15. 15:07:03

@FILTOL: a trónfosztás kimondása gyakorlatilag aktiválta a Szent Szövetséget, ami egyfajta royalista NATO volt akkortájt.

Cang 2012.03.15. 15:08:16

@magnetize:
Akinek annak idején kilőtték a szemét, az nem tizenéves kiccsávó volt, hanem kb. 40 éves magyar ember. Több tiszteletet neki, ő áldozatot hozott valamiért.

dr. Trebitsch 2012.03.15. 15:11:01

Érdekes lett a komment. De azért szebb napokat látott ez az ország valamikor. Lehetett az embernek joga arra, hogy véleménye legyen, esetleg nagyon negatív mind a két oldalról. Ha én elmondom ma valahol azt a véleményem, hogy a maszopos szadeszos vezetés korrupt, az erőszakszervezettel visszaélő, hazudozó és határzatlan volt, hogy a 2006-os tüntetések leverésében az egész indoklása aljas és a tényeket elnagyoló volt, mert a TV székház ostromára hivatkoznak, és tényleg azt gondolják, hogy egy szeptember végi randalírozás után jogos október végén bosszút állni egy vétlen tömegen. Vagyis elismerik, hogy ők és a nép egymás ellenségei, hiszen a népet verték össze akkor.
Mégis, a fidesz fanok szerint én egy gyucsányista bérenc vagyok, mert szerintem ajelenlegi kormány meg nem tudja hozzáértően kezelni a helyzetet, ugyanúgy ellenséggé teszi a világ leghatalmasabb erőit, mint a magyar jobboldal régebben is, a háborúkban, ostobán személyében megsértik a világ két legbefolyásosabb női politikusát, pedig a nők sokkal inkább bosszúállóak, mint a férfiak, biztos ami biztos alapon azért kioktatják az EU vezetőit is, aztán pedig nevetséges módon nem értik, hogy miért mérnek két mércével a döntéshozók az EU-nál. Szóval amíg ezekkel a véleményekkel nem engednek függetlennek lenni mindkét tábortól, mert csak két hívő csoportot tűrnek el, aki nem áll be valamelyikbe, azt eltapossák, addig itt szar lesz és el is fog menni az értelmiség java. Ők ugyanis szintén nem hagyják, hogy a két klisé valamelyikébe kényszerítség őket.

logikusan@ · http://logikusan.blogspot.hu 2012.03.15. 15:12:45

Az ilyennek hipóval kéne kimosni a száját. A poszt jó, de ez még jobb:
www.antalffy-tibor.hu/

Martian (törölt) 2012.03.15. 15:15:21

@Cang: Fletó SA legényeinek az a tömegoszlatás, hogy a tetthelytől másfél km-re fekvő mellékutcában is bevadultan verjük, lőjjük, aki csak elénk kerül, hadd szarjon be mindenki, aki nem szereti a "fődemokratát".

2012.03.15. 15:26:12

@dr. Trebitsch: ...de hova álljanak a belgák? Üdvözöllek a klubban. Úgy érzem egyre többen vagyunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.15. 15:30:06

"Március 15-nek nincs üzenete. Minden egyes évben azzal jön mindegyik politikus, aki beszédet mond a város valamelyik frekventált terén felállított színpadon, hogy március 15. valamiféle üzenettel szolgál. "

De van üzenete, te magad is leírtad. Pont az az üzenete, hogy tenni kell, és az oda nem való vezetőket kipicsázni, hogy jobb legyen.

Amúgy nekem is forog a gyomrom a 15.-ei pártrendezvényektől. Meg úgy általában az ilyenkor magukat tömjénező politikusoktól.
Nemzeti ünnep != politikai.

Max. a közt. elnök mondhatna beszédet ilyenkor, de SP inkább ne mondjon semmit.

dr. Trebitsch 2012.03.15. 15:37:58

@...elmúlik...: Én már nem sok vizet zavarok, mert öreg vagyok. A Kádár rendszerben már úgy döntöttem, hogy a gyerekeimnél másképp lesz. Úgy is van, ők már nem Magyarországon dolgoznak. Feladtam, itt az elkövetkező 20-25 évben itt nem lesz jobb. Úgy tűnik, a múlt század összes nagy politikai-stratégiai hibáját a politikusaink le fogják másolni.

Flandera János 2012.03.15. 15:52:57

@Reggie: Azért ,mert ami most van az fos , de még lehet szar is . Gondoljon gyermekeire !

2012.03.15. 15:53:18

@dr. Trebitsch: sajnos én sem a húszas éveimet taposom, sokszor talán ezért is vagyok szkeptikusabb. Az utolsó mondatoddal sajnos egyet kell értsek, de azt érzem, hiába is küzdenék ellene, mert van rá fogadókészség. És az a szomorú, hogy semmiből nem tanulunk.

Irwine 2012.03.15. 15:57:24

@stim: Stim for President! :)

De tényleg! Egy ilyen eléggé zavaros logikájú szöveghez ennyire jó és igaz hozzászólást már régen olvastam! Az Index címoldalán lenne a helye!

dr. Trebitsch 2012.03.15. 16:00:55

@...elmúlik...: Olyan országba kell a gyerekeket "tanácsolni", ahol józanabb és átgondoltabb a többség. A demokrácia nagy problémája ugyanis, hogy elmaradottabb, tanulatlanabb országokban a debilek vannak töbségben, és őket könnyű megvezetni. Azért is ódzkodik annyira az ilyen országokban az oktatási rendszer javításától a politikai elit, mert az a hatalmuk végét eredményezné. A rendszerváltás óta csak rosszat vártam, rosszra számítottam, és sajnos be is jött minden.

Reggie 2012.03.15. 16:02:00

@Flandera János: De nekem nem jon ossze logikailag, hogy minek kell forradalom. A demokraciat akarja megdonteni?

2012.03.15. 16:08:54

@dr. Trebitsch: Ezen vagyok:D
Megnyugtat a tudat, hogy nem is olyan messze, van ilyen ország!
Legalább nekik jobb legyen.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.03.15. 16:09:00

Azért szomorú a régmúlt, pl az ilyen forradalmak, mert akkor még nem volt IMF hitel. Ha lett volna akkor is IMF hitel, akkor a magyarok akkor is már kétpofára habzsolhatták volna, és boldogok lettek volna, ahogy most pl.

dr. Trebitsch 2012.03.15. 16:12:43

Egy idézet báró Julius Evolától: "Valójában a többséget, amely mentes bármiféle megszorítástól és minőségi kikötéstől, csak az alacsonyabb társadalmi rétegek alkothatják; és ahhoz, hogy valaki megkaparintsa e rétegeket, és szavazataik révén hatalomra kerüljön, mindig azt az egyetlen nyelvet kell beszélnie, amelyet ezek megértenek.Azt kell előtérbe helyeznie, ami leginkább érdekli őket, vagyis a legdurvább, leganyagibb és legilluzórikusabb érdekeket. Mindig ígérnie kell, és sohasem szabad követelményeket állítania. Ezért minden demokrácia elvileg az immoralitás iskolája: támadás az igazi politikai osztály méltósága és belső tartása ellen." A magyar politikai elit ezt jól megértette, és kihasználja, az "igazi politikai osztály" Magyarországon már nem létezik.

2012.03.15. 16:16:36

Én olyan forradalmat szeretnék ünnepelni, ahol végérvényesen győztünk, de nekünk olyan sajnos nem jutott. Március 15 és okt. 23. kicsit olyan, mint a magyar narancs, kicsit sárga, kicsit savanyú, de csak a mienk, vagyis most már kicsit a lengyeleké is. A Rákóczi-szabadságharcot vagy a Tanácsköztársaságot miért nem ünnepeljük?
Ezek az ünnepek politikai gyűlésekké degradálódtak, elég belepillantanunk a tévébe. Gyerekkorom óta (1990 előtt) nem voltam egyiken sem ünnepelni és nem is fogok soha.

El Visco Stello (törölt) 2012.03.15. 16:25:01

Hagyjátok már ezt a hülye "üzenet" dumát! Mindig az az üzenet, amit az éppen aktuális hatalom - a tömegek könnyebb kezelhetősége érdekében - be akar dumálni. Egyébként meg annyira egyszerű a dolog, hogy ha valami eléri a forráspontot, akkor fel fog forrni.
Csinálnak nektek szép nagy állami üzeneteket, ti ezen romantikáztok és közben nem is veszitek észre, hogy most is mennyire közel van az a bizonyos forráspont.

champagneM 2012.03.15. 16:26:19

Azt mondjátok meg, hol maradt Cohn Bendit? Beszélt vagy sem? Emlékeim szerint nem. Mi történt? Nem fizettek neki elég gázsit?:))

catsndogs 2012.03.15. 16:36:27

@Pitypalatty úrfi: És mi a helyzet azzal az illetővel, aki az egyik csúcsfityiszes város önkormányzati sundabundájában elkezdett kotorászni, oszt a fiát meg másnap valaki "véletlenül" majdnem belökte a metró elé. Jah, az is csak véletlen lehetett, mint a golyóscsávó...:) Szintén a csúcsfityiszes városban az egyik barátunk az önkorminál dolgozik. Polgimester meg kb.2 héttel ezelőtt behívatta, hogy állítsa mán le az asszonyt a tüntetésrejárásról, mert hát Pityukám annyira nem szeretnénk, ha meg kellene válnunk tőled...Mocskos banda!!!

debreceni.blog 2012.03.15. 16:40:26

„Az Unió semmivel sem különb, mint Ausztria volt”

Debreceni "ünneplés".

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1875_bekes_unnep_harcos_szonoklattal

Cang 2012.03.15. 16:43:37

@magnetize:
Mert ő egy idióta rendszer vétlen áldozata, azért. Az akkor aktuális Kedves Vezetőink parancsba adták hogy fejmagasságban kell a tömegbe lőni olyan gumilövedékkel, ami úgy odacsap, mint egy kalapácsütés. Ezen a szerencsétlen emberen keresztül mutatkozik meg egy gátlástalan és felelősségre vonhatatlan banda valódi agressziója.

Neki ez személyes tragédia, nekünk meg tanulság hogy ilyen eszközökhöz nyúl a politikai vezetés, ha veszélyben érzi a hatalmát.

Battenfeld 2012.03.15. 17:03:14

Petőfi 16-án bemegy a Pilvaxba. Meglátja az egyik haverja, odakiált neki:
-Szia Sanyi, kérsz egy felest?
Mire Petőfi:- Jaj, ne már, a tegnapi balhé is így kezdődött...

bigthereal 2012.03.15. 17:08:53

@Mária: zombi lengyelek?
te beteg vagy?

a blogodból kitilthatsz, de a mérhetetlen és szánalmas elfogultságodon ez sem segít...

z 2012.03.15. 17:37:55

Ezt már Tóta W. is megírta, haver. Ha nincsenek eredeti gondolataid, nem muszáj blogolni, tovább lehet őket mondani a kocsmában is.

D.Leery 2012.03.15. 17:40:31

szkr
Ha nem tolod ezt a tragar, kivagyok stilust, akar meg is osztottam volna a posztodat, mar csak a kommentek miatt is.
Sajnalom.

Mária 2012.03.15. 17:47:07

@bigthereal:

Igen, zombi lengyelek.

Idejöttek egy tál levesért, azt se tudják, minek, kinek...

Olyanok, mint a buszoztatott kisnyugdíjasok, akiket "kirándulni" visznek, meg is etetnek, cserébe csak a termékbemutatót kell végighallgatni.

Ebben az esetben nem a mágneses derékalj volt a termék és nem a lenyúlós ügynököt kellett végighallgatni :D

2012.03.15. 18:00:45

@dr. Trebitsch: Nos annak a maradványa tűnt el 1944-ben. De az utódok is megtanulták a leckét, nem mondhatjuk, hogy nem. Csak hiányzik belőlük az, ami azért sok európai politikusban még megvan. Ha nem is abban a formában, ha nem is annyira, amennyire kellene, de azért ott van.

Gyömbi 2012.03.15. 18:25:28

Liberté, Egalité, Chardonney......

guy2 2012.03.15. 18:36:42

Az 1848-as szabadságharcot elvesztettük, ha jól tévedek. Akkor ma azt ünnepeljük, hogy megpróbáltunk valamit, ami nem sikerült. Múltkor ugyanígy jártam egy csajjal, de annak nem tartok évfordulót.

irógép 2012.03.15. 19:08:24

@Mária: Te valami nagyon nagyon gáz vagy!
Ilyet írsz egy népről? És még te akarsz itt arcoskodni a demokráciáról? Annyira szánalmas amit írsz!
Pont olyan gáz vagy , mint a mai ellenzék nagy része, elvileg ti vagytok a demokraták, de , ha valaki nem dől be a szánalmas hisztériátoknak, akkor az már rögtön gáz, meg zombi. Aki nem úgy, gondolkozik, mint te az már zombi???? Rém korlátolt vagy, ha ilyet le tudsz írni.
Gondolom, mikor a németeknél tüntettek Orbán ellen, ők meg rém jó fejek voltak:) Bár azokból amiket mondtak azok a német tüntetők kiderült lövésük sincsen a magyar helyzetről csak nagyon bekamuztattak nekik valamit, hogy mit higgyenek, de attól még nem tartok egy népet zombinak.

Fragola 2012.03.15. 19:10:06

Éljen a monarchia, osztrák kormányt Budapestre!

Hertelendi 2012.03.15. 19:30:25

@NeeeI Armstrong: Hasonlít Vikire a 20 centis kaki?

bússzékely 2012.03.15. 19:42:00

@Lasombra: - bizonyára igazad van.
És abban is hogy egy ilyen ünnepet azzal főcimezünk '' Mi a picsa .....''
erre kaptam fel a fejem.
Különben ITT nekem dolgoznom kellett és kussolni és nem ünnepelni.
Részemről befejeztem az agyalást

Frizuravarjú 2012.03.15. 19:48:22

@NeeeI Armstrong: Mi a kurva anyádat röfögsz te tetves féreg? Meguntad az életedet, faszszopó?

2012.03.15. 19:54:10

@Frizuravarjú: a rombolásnak sok köze nincs a forradalomhoz. Legalábbis manapság teljesen felesleges.
Ha 1 millió menne ki a Kossuth térre és 1 hét múlva még mindig ott lennének, akkor szerintem a kormány csak lemondana, és/vagy engedne egy csomó követelésnek. Nem kéne felgyújtsák a fél várost hozzá.

lima31 2012.03.15. 20:00:25

"Halottak vezetnek itt riadt kis élőket"

Ennyi meg egy bambi.

Kerek négyszög 2012.03.15. 20:00:37

Orbánékat és a fasiszta követőit azért zavarja az EU, mert az ottani demokratikus normákkal nem tudja az elnyomó rendszerét kiteljesíteni. Ezt mindenki pontosan tudja a háttérben, az is ani a legnagyobb orbánseggnyaló. Csak hát ugye annyi eszük nekik is van , hogy ne mondják ki egyenesben a sötét terveiket. Így aztán a jól bevált gyűlöletkeltő, uszító, mocskolódó módszerükhöz nyúltak, Erre annyira kiszámíthatóan reagál a hipnotizált trollseregük, hogy az már példás. Ez van az egész EU hisztéria mögött, az elnyomó, kizsákmányoló hatalom kiteljesítésének igénye. Ennek egyetlen akadálya maradt, az únió demokratikus rendszere.

champagneM 2012.03.15. 20:09:58

@légycsapó: ó igen, a jó és a rossz, az angyali és a démoni, a fehér és a fekete, az okos és a buta...

2012.03.15. 20:24:56

Kit zavartak el '48-ban? Mit csináltak meg a fiatalok? Jól hangzik, de igazság nem sok van benne.

tarzus 2012.03.15. 20:28:28

@Mária:

Gondolom személyesen is elbeszélgettél néhányukkal, hogy ilyen biztos vagy a kijelentésedben.
Mert ha nem, akkor csupán köptél magadra egy
zsigeri turhát.

AzHofi 2012.03.15. 20:40:53

Én semmilyen gyászos hangulatot nem tapasztaltam. A bajcsí andrássy sarkon a nácik éppen kormányra készültek kerülni, a clark ádám téren polszki venger dva baratszki volt a fősodor, a várban folyt a sör meg a bor rogyásig, és az idő is csodálatos volt. Te hol láttál gyászolókat?

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.15. 20:42:55

Az orbáni banda bértüntetői Viktor Orbán kiabálással meneteltek a Nemzeti Ünnepünkön. Aljas, tetű, szarházi bóvlista banda, hát nem szégyenlitek magatokat, ez nektek ünnep?
Jövőre - ha szorul a hurok- tankokkal jönnek?
Hortobágyon kokárdás és nemzeti színű szalagos gyógyult madarakat engedtek el, normálisak ezek?
Álnemzeti szarházi csürhe, takarodjatok!!

Frizuravarjú 2012.03.15. 20:43:53

@AzHofi: Nácik? Ott volt az LMP gyűlés?

tarzus 2012.03.15. 20:46:53

@légycsapó:

:-))
Ez se rossz. De azért az ami népszabós fasisztázásokon többet lehet nevetni.

Mária 2012.03.15. 20:47:34

@tarzus:

Évekig éltem Lengyelországban, pontosan tudom, mekkora hihetetlen tartás van bennük, és hogy mennyire nem a természetük, hogy beleavatkozzanak más emberek dolgába.

Aki ma itt járt, az egy ostoba csürhe volt.

Ide jöttek tüntetni a saját kormányuk ellen.

Olyanokat nyilatkozgattak, hogy jobban szeretnék Lengyelország élén a magyarok miniszterelnökét látni, mint a sajátjukat.

Ilyen nyilatkozatokért, és ilyen viselkedésért nálunk Magyarországon bárkit simán lehazaárulóznának, és igaza is lenne, aki ilyen viselkedést látva hazaárulózni kezdene.

champagneM 2012.03.15. 20:57:56

@Mária: ez egy elegáns fajelmélet?:)

Kerek négyszög 2012.03.15. 21:01:30

A mai volt az első Internacionalista Márc. 15! Csak így tovább internacionalista (ál)nemzeti oldal!

Anti Anyag (törölt) 2012.03.15. 21:06:40

Feri viszont rendesen kiakadt.

Amúgy legfeljebb a ballib helyeken volt gyászos hangulat, amit én meg is értek:)

tarzus 2012.03.15. 21:08:47

@Mária:
Képzeld, én is éltem Lengyelországban.
És veled ellentétben azt is tudom a lengyelekről, hogy a barátaik irányában segítőkészek és minden áldozatra képesek.

Ez egy nemzeti érzelmű, jobboldali buli volt. Belőled a savanyú a szőlő érzés beszél.
Ha Michnik jött volna egy liberális csoporttal ide, fogadjunk,hogy nem hazaárulóztad volna le.

A szavaidat meg megint a zsiger hajtotta.
"Csürhe". Ótvaros, undok szöveg. Hol láttál csürhét?

hotredchili 2012.03.15. 21:10:02

@Reggie: repül a kockakő... bezúzza egy ló fejét- jó, nem vaktában repült, a mélymagyar a lóra célzott, el is találta, az megvan? a "tüntetők" közrefognak valakit, aki nem elég aktív és összeverik, az megvan? vagy már csak az agymosás van meg? az eltorzult képpel rohanó gazdi, aki tépi a rácsot és vonyítva uszít, az már nincs meg? aha. Most "biztosítják a tüntetés helyszínét " (Magyar Nemzet) a rendőrök- mert nem rohannak nekik vascsővel, nem dobnak rájuk kockakövet. Nem mindegy, ki tüntet és nem mindegy, hogyan. Ha úgy, mint anno a gazdiék, akkor az most csőcselék. Ha nem rontanak-zúznak: akkor panelprolik és nyuggerek, akik a szép időben kivánszorogtak egy kicsit.

tarzus 2012.03.15. 21:13:45

@Bajer Zsót, simlis, jellemtelen, sunyi tapló!:

:-)) Látom, ma mindenki humorizál. Persze lehet szivornyázni, holnap szabadnap.

Mit keseregsz? Demokrácia van és szabadság.
Mindenki úgy ünnepel, ahogy akar.
Téged valaki akadályozott ebben?

nósumifan 2012.03.15. 21:17:42

@Mária: GYEREKEK! ADJUK ODA NEKIK!!!
HÁNY ÜVEG VODKÁT KÉRÜNK ÉRTE?
MINDEGY, CSAK VIGYÉK!!!

Mária 2012.03.15. 21:18:00

@tarzus:

"Belőled a savanyú a szőlő érzés beszél."

Ha úgy érted, hogy szerettem volna veletek lenni, azt hiszem, tévedsz :)

Ha úgy érted, hogy szerettem volna a bértüntető lengyelekkel lenni, akkor is tévedsz.

Bármikor élvezhetem olyan lengyel emberek társaságát, akiknél szóba se jöhetne, hogy két szelet rántott húsért járjanak bértüntetni idegen országokba.

tarzus 2012.03.15. 21:29:19

@Mária:
Te is tudod, hogy nem úgy értem. (Kedvesen lányos terelésed betudom a késői órának:-)

Úgy értem, hogy ha pl. a millások megmozdulására érkeztek volna lengyelek, azokat nem nevezted
volna buta csürhének.

A "bértüntetés két szelet rántott húsért" modellböffenet meg méltatlan Hozzád, hisz magad is tisztában vagy vele, hogy nem bértüntetők voltak.

nósumifan 2012.03.15. 21:37:27

@NeeeI Armstrong: Ezzel a fiúval vigyázzatok, mert nagy vasutas!!!
:-)))

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.03.15. 21:38:51

Bocs, Szabadság, Egyenlőség, marhaság. Ahol szabadság van, ott nem egyenlőség, mert az emberek kvalitása nem egyforma, és ahol egyenlőség van, ott nem lesz szabadság, mert akkor meg kell nyirbálni a nagyon eltérő véleményeket és kvalitásokat.

Amúgy jól megírt poszt sok mindenben egyetértünk.

f_i_f (törölt) 2012.03.15. 21:41:44

@Mária: "idegen országokba" ... a miénk nekik minden, csak nem idegen

Mária 2012.03.15. 21:51:58

@tarzus:

"Úgy értem, hogy ha pl. a millások megmozdulására érkeztek volna lengyelek, azokat nem nevezted
volna buta csürhének."

Dehogynem.

Ha úgy viselkedtek volna, akkor azokat is annak neveztem volna.

champagneM 2012.03.15. 21:52:04

Mária inkább azt mondd meg - ha már állítólag annyira tájékozott vagy... - hogy a Cohn gyerek miért nem jött végül el? Nem tudtak mégsem meegyezni, kevés volt neki egy fellépéshez a két rántotthús?:) Őszintén érdekel a válasz, mert ebben az ügyben mindenki hallgat, mint a csuka.

champagneM 2012.03.15. 21:53:15

@Mária: amúgy szép demokratikus gondolataid vannak.:)

champagneM 2012.03.15. 21:57:43

@NeeeI Armstrong: ember, a hülyék a te kommentjeidet nyomtatják ki és küldik gyorspostával Brüsszelbe, "bizonyítandó", hogy tombol az antiszemitizmus!!! Fasza. Tuti te voltál az is, aki romaként arra panaszkodtál, hogy egy Baranya megyei titkos gettóból írod éppen a kommentedet - híres is lettél Brüsszelben, ha jól tudom...

Mária 2012.03.15. 21:58:02

@f_i_f:

Hát persze hogy nem.

Biztos én maradtam le arról, hogy visszaállítottuk a litván-lengyel / lengyel-magyar perszonáluniót.

tarzus 2012.03.15. 22:00:39

@Mária:

:-))
Talán valami ügyeletes vagy a csürhefigyelő diszpécserszolgálattól?

Pozitíven kell ezt felfogni.
Szép ünnep volt, ragyogó napsütéssel,
színes kavalkáddal, programokkal a Várban,
különféle menetekkel és naggyűlésekkel.
És sok-sok lengyel vendéggel.

Soha rosszabb március 15-ét!
Jó éjt mindenkinek:-)

champagneM 2012.03.15. 22:01:20

@NeeeI Armstrong: Ja bocs, azt hittem, hogy a szolidaritáshoz az EMS-sel ez is hozzátartozik.

Mária 2012.03.15. 22:01:49

@NeeeI Armstrong:

Szerintem a borjúbécsi nem disznóból van.

champagneM 2012.03.15. 22:03:00

@Mária: na jó, akkor hány borjúbécsin csúszott el, eztaszongyad.

Mária 2012.03.15. 22:07:41

@NeeeI Armstrong:

Vagy olvastam Krúdy Gyulát.

champagneM 2012.03.15. 22:08:59

Marinál megállt a tudomány.:(

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2012.03.15. 22:10:45

Ez is csak egy nap a sok közül, az is csak egy forradalom volt a sok közül. Nincs itt semmi látni való...

Március 15-nek az üzenete a lényeg. Azt sajátítja ki minden politikai oldal. A törpe buzdít az EU ellen, az ellenzék Orbán ellen. Mindenki lázad mindenki ellen. Szar itt minden. Megyek aludni.

Mária 2012.03.15. 22:11:29

@Szun vu kung:

Meg, basszus 10 perce röhögök, valaki ezt vágta a fejemhez privátban:

"szégyelje magát... rasszista, liberális náci tyúk"

:DDD

champagneM 2012.03.15. 22:19:31

@Mária: Hm, a nácik bizonyos tekintetben bizony kifejezetten liberálisak voltak... csak úgy mondom. Pl. a valláshoz, a tudományhoz, a nőkhöz, stb való viszony tekintetében. Ez nem véletlen. Alapvetően baloldali párt volt.

kyanzes (törölt) 2012.03.15. 22:21:51

"A fiatalok fogták magukat és elvették, ami az övék!"

Biztosan így történt.

champagneM 2012.03.15. 22:22:07

@NeeeI Armstrong: Mindent bevallok, de van most egy súlyosabb problémám. Mi afaszér nincs a jútbon egy normális videó a Gladiátorból???!!! Elkapjam a hangulatát.

kitiltott bögre 2012.03.15. 22:37:22

jó lesz ez.Már csak a Lencsés hiányzik. :)

champagneM 2012.03.15. 22:37:54

@NeeeI Armstrong: Te újrahasznosított pisin élő űrtetű, takarodsz vissza a holdkompodba???!!!:)

Mária 2012.03.15. 22:40:18

@Szun vu kung:

"Hm, a nácik bizonyos tekintetben bizony kifejezetten liberálisak voltak... csak úgy mondom. Pl. a valláshoz, a tudományhoz, a nőkhöz, stb való viszony tekintetében. Ez nem véletlen. Alapvetően baloldali párt volt."

Érdekelne, milyen konkrét példákkal támasztanád ezt alá.

Az NSDAP 25 pontját végigolvasva akár a jelenlegi jobboldali kormányzati célkitűzésekkel is számos közös pontot találsz.

champagneM 2012.03.15. 22:43:51

@Mária: Mari, olvassál Himmlert, vagy azt is nekem kell kikukáznom neked??!! (hihetetlen, kigúglizta az NSDAP-t:)) A jelenlegi jobboldali kormány nem egy tipikus jobboldali, nem tűnt fel?:)

champagneM 2012.03.15. 22:47:10

@Mária: Mily szép haladó gondolatok... "Minden eddiginél keményebben le kell számolnunk a kereszténységgel, a legnagyobb pestissel, amely valaha is ránk támadott és megfosztott bennünket a harchoz szükséges erőtől. (...) Most minden területen új mértékeket kell találnunk népünknek, a makrokozmosz és a mikrokozmosz mértékét, fejünk fölött a csillagokban, és a világban bennünk, amelyet a mikroszkóp lencséjén keresztül látunk. Egy nap meg kell változtatnunk a keresztény megalománia alapját képező nézetet, mely szerint az ember uralma alá hajtja a földet. Gőgjüket a megfelelő mértékre kell visszaszorítanunk. Az ember ugyanis egyáltalán nem különleges. Csupán apró morzsa a világegyetemben. Már egy hatalmas vihar ellen sem tud mit tenni. Még csak megjósolni sem tudja. Fogalma sincs arról, hogyan épül fel egy virág vagy egy légy szervezete - bármilyen csúf is, mégis csodálatos. A mai kereszténynek ismét alázattal kell körültekintenie ebben a világban. Akkor talán megtalálja a helyes mértéket, és helyes képet alkothat a fölöttünk lévő világról, érzékelheti a bolygók mozgását, melynek mi is részesei vagyunk." (Heinrich Himmler, SS-Reichsführer)

champagneM 2012.03.15. 22:49:17

@Mária: A náci elit kifejezetten törekedett a nők rehabilitálására... hehe:)
"A nők megvetése tipikusan keresztény magatartás, ezt a szellemi örökséget öntudatlanul még mi, nemzetiszocialisták is átvettük. Még ma is számos olyan tagtársat ismerek, aki úgy bizonyítaná férfiasságát, eszmei szilárdságát, hogy durván és közönségesen viselkedik a nőkkel.
Tudom, sorainkban sokan arra törekednek, hogy kizárják a nőket a rendezvényekről és az ünnepekről. De ugyanezek panaszkodnak, hogy a nők itt-ott a templomba szöknek, vagy éppen nem állnak ki százszázalékosan a nemzetszocializmus mellett. Hát csak ne panaszkodjanak, ha másodrendű emberekként kezelik a nőket, és nem engedik őket belső életünk közelébe. Ne csodálkozzon hát senki, ha még nem sikerült őket teljes mértékben megnyerni belső lelki életünknek. Holott nekünk tisztában kell lennünk azzal, hogy a mozgalom, a világnézet csak akkor lehet tartós, ha a nők a hordozói." (Heinrich Himmler, SS-Reichsführer)

stb stb stb

deruyter 2012.03.15. 22:53:59

Van ám itt színvonal... A cikk fő mondanivalójával teljesen egyetértek. Az egész politikai "elit" úgy szar ahogy van. Én azt nem értem, hogy miért gondolja valaki, hogy az jobb ha egy ún. keresztény-jobboldali tapossa bele a fejét a disznószarba miközben a zsebéből kiveszi az utolsó petákot is, mint ha ezt egy ún. szoci vagy ún. liberális teszi. Lehet, hogy valakinek nem nyilvánvaló, hogy a jelenlegi szereplőket már rég nem érdekli hogy valóban jót tegyenek az embereknek? Akkor bizony vak. Nem vagyok egy Jobbik fan, de az LMP meg a Jobbik azok akik még nem sározódtak be teljesen. Azon egyszerű oknál fogva, hogy még nem jutottak a kondérhoz.

Rostos 2012.03.15. 22:56:03

@légycsapó: Retardált vagy. Keress fel egy orvost.

Mária 2012.03.15. 22:56:36

@Szun vu kung:

Gúglizz rá Eva Hermann nevére.

Konzervatív jobboldali német médiaszemélyiség, a hitleri családpolitikát sírta vissza, az állásába került.

Mária 2012.03.15. 22:59:23

@Szun vu kung:

Egyik diktatúra sem tűri a vallást. Először csak a kisebb egyházakat számolják fel, végül a nagyokkal is leszámolnak.

A vallások ugyanis szolidaritásra, egymás támogatására nevelnek, míg a diktatúra akkor működik, ha a társadalom atomjaira hullott és minden tagja egoista.

flippant 2012.03.15. 23:00:06

@deruyter: Idővel ők is bekeverednek a korpa közé (lásd. MIÉP) és felfalják a disznók.
Amúgy a matematika valóban nem hazudik:

MSZMP = FIDESZ + MSZP
FIDESZ = MSZP

Egyik kutya, másik eb!

champagneM 2012.03.15. 23:03:37

@Mária: itt arról van szó, hogy a marxista történetírásnak az volt az éárdeke, hogy egy rasszista baloldali pártot jobboldaliként tüntessen fel. Noha vannak átfedések, de alapvetően azonban mégiscsak baloldalinak tekinthető, erről a mai történettudomány (már) nem vitatkozik.

champagneM 2012.03.15. 23:05:37

@Mária: tévedés, a náciknak volt vallásuk.:) Nem voltak istentelenek. csakhogy ők olyan vallást akartak, ami a természettel és a tudománnyal nagyobb összhangban van. Ők ezt őseik természetközeli hitében vélték felfedezni.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.15. 23:08:36

@Mária: Hát igen. A fityisz alapvetően egy bolsevik típusú párt. Gazdasági értelemben pedig baloldali (államosítások, magánvagyonok lenyúlása). De az egységsugarú magyar szavazó polgárnak ez kell. :(

champagneM 2012.03.15. 23:14:03

@Mária: szerintem neked csak a suliból örökölt fogalmaid vannak a történelemről, esetleg még a Discovery Chanel + van józan paraszti eszed, meg egy rakás panel, közhelyes okoskodások sokasága, amiket viszont prímán forgatsz, gratula.:) Biztos, hogy ez bizonyos helyeken bejön és meggyőzőnek érzed magad, de most pont nincs okod rá..:) Viszont mindenkinek bődületesen jó éjt! SPQR

nósumifan 2012.03.15. 23:19:45

@Szun vu kung: Isten megjelent nekünk... De most elment aludni. :-(
Ótvar nagy provokatőr hólyag vagy pajtás!

Mária 2012.03.15. 23:20:05

@Szun vu kung:

Amit most csinálsz, az nem érvelés, hanem az egyik érvelési hiba. Az a neve, hogy "argumentum ad personam".

Nem engem akarsz meggyőzni az igazadról, hanem a többieket próbálod meggyőzni arról, hogy neked van igazad, hiszen én - szerinted - hiteltelen vagyok.

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.15. 23:30:56

szerintem az ilyen unnepek jok, egy helyre gyulik a sok sopredek politikus, meg a retardalt szavazoik. kell egy machete, vagy dobtaras geppisztoly, es indulhat a rendszervaltas

Neeel Armstrong 2012.03.15. 23:31:06

Megint egy mocsok libsi hangulatkeltés az ünnep idejére időzítve.

Posztoló köcsög, mácius 15-ének van üzenete, ha nem értesültél róla, iratkozz be egy könyvtárba, vagy fuss neki még egyszer az elemi 7. osztályának.

Aminek nincs, az az anyád picsája. És akkor még finom voltam.

Aki ma rosszul érezte magát, vagy nem viselt kokárdát, az zsidó, komcsi, vagy hazátlan ellendrukker, de minimum suttyó tapló.

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.15. 23:35:37

@Neeel Armstrong: en anyadat viseltem, azon volt kokarda, es jol is ereztem magam. ez igy rendben, nem?

lao_ce 2012.03.15. 23:42:04

Hurrá! Neeel Armstrong néven bemutatkozott a jobboldal. :))) Minő kultúra, minő kellem és intelligencia. :)))

Neeel Armstrong 2012.03.15. 23:42:07

@pirosfeherzoldezamagyarfold:

Magyarországon használj magyar ékezetes billentyűzetet, mocskos zsiráf.

Ez itt nem Izrael.

És főleg nem lesz Palesztina, itt nem fogtok többet uralkodni.

És ha már megszólítottál és az anyámat a szádra vetted, én is üzenek neked valamit.

Ne velem foglalkozz, tetves kaftán, inkább anyádat szopd le a Kozma utcai ravatalon.

De ugye nincs harag, vicces metélt.

Neeel Armstrong 2012.03.15. 23:46:16

@lao_ce:

Azon túl vagyunk már, hogy kellemdús és illedelmes vitába bocsátkozzunk hazátlan libsikkel.

Például veled, tetves feljelentő.

De ha nem tetszik, hogy válaszolni mer nektek valaki, és nem tűri a mocskolódásotokat, pakolj és "menekülj" el innen, mint a Kertész kaftán.

Kimennék integetni, ha indul veled/veletek a vonat.

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.15. 23:58:45

@Neeel Armstrong: az a baj veletek hazatlan naci fergekkel, hogy eladtatok a hazat hitlernek, aki alsobbrendunek tartotta magyart. ezen a tenyen semmi se valtoztat. ezert hanyunk toletek, mi magyarok. anyad amugy jo volt, nem is ertem miert csak egy fel grillcsirkeert arulja magat

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:05:02

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Van itt esz, meg azt sem veszed eszre ha szivatnak es rajtad szorakoznak....:-) Ezek a hulye BALfekek, no comment : -)

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.16. 00:05:59

@NeeeI Armstrong: mondta, hogy a fianak viszi. ugye nem hult ki? mondtam neki, hogy a mikroba meg tudja melegiteni.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:08:47

@pirosfeherzoldezamagyarfold: nem, odaig senki sem alacsonyodik le a csaladban. En viszont nem viccelek, te kreten!

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:09:36

bocs Neeel azt hiszem elrontottam a jatekod :-)

Neeel Armstrong 2012.03.16. 00:12:21

Mindenkinek!

Ez a mocskos zsidó féreg, aki NeeeI Armstrongnak adja ki magát, nem én vagyok.

Március 5-én regisztrált, és a nevét megtévesztésből úgy írja, hogy a keresztnév végén nem kis l betű van, hanem nagy I.

Bizonyos betűkészletekben ez ugyanaz a jel.

Mggkülönböztetni úgy lehet, hogy klikk a névre. Én tavaly júnisuban regisztráltam, a metélt faszszopó idén márciusban.

Egyébként azt nem veszi észre a tetűhintás, hogy az aljas módszerével szemléletes példával bizonyítja a zsidók jellemtelenségét és alávalóságát.

Hutyibetyár 2012.03.16. 00:17:57

@tarzus: "...Ótvaros, undok szöveg. Hol láttál csürhét?"
Én láttam, Vona volt a vezérük. Az megélhetési újnyilasok Szilasit ajnározták és a kitörés napja nevű szánalmas eseménnyel vontak párhuzamot.
A szarnácik megint kitettek magukért...

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:23:06

ez lassan elmegy modoros blognak, foleg ami a kommancs nacik hozzaszolasat illeti

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:24:20

@NeeeI Armstrong: Neeel randizunk? Tetszik a jol fesult kopasz burad!

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:28:08

@NeeeI Armstrong: Viccelsz? Rolad mintaztak David kiralyt. Nagyon koamlom ahogy legyurod Goliatot, egeszen felizgulok tole.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:29:09

@NeeeI Armstrong: mire gondolsz? Nagy femgyuruket ultettek be a borod ala? NEM, nem zavar! Minden mas valook!

Neeel Armstrong 2012.03.16. 00:30:36

@pirosfeherzoldezamagyarfold:

Az a baj veletek, mocskos zsidó gazemberek, hogy hűtlenek lettetek a hazátokhoz, amely fedelet és megélhetést adott az ükapátoknak, aki egy szál kaftánban menekült ide a számtalan tetves porontyával a fekete 100-ak progromjai elől.

A hála ezért a második generáció részéről a Kohn Béla-féle vörös rémuralom volt.

A harmadik generációnak pedig a Rosenfeld Mátyás és Singer Ernő fémjelezte bolsevista terrort köszönhetjük és az ország szétrombolását.

Amig a Werhmacht el nem foglalta az országot, egyedül itt élt viszonylagos biztonságban Európa legnagyobb zsidó közössége. Horthy megmentette a budapesti zsidókat, ezt azóta is elfelejtitek megköszönni.

Arról sem mi, magyarok tehetünk, hogy a világon mindenütt utálnak és sehol nem látnak szívesen benneteket - ld. az 1938-as eviani konferencia sikertelenségét.

Mindezt magatoknak köszönhetitek, a mocskos pofátoknak, az összeférhetetlenségeteknek, a pénzsóvárságotoknak, a gyilkos hajlamaitoknak és terrorista módszereiteknek.

Jó lenne magatokba tekinteni, és megvizsgálni, vajon a miért hoztak ellenetek minden országban korlátozó intézkedéseket a középkor eleje óta.

Ez persze jellemet igényelne, nemzeti karaktert, becsületet és jóindulatot mások iránt. Na ez az, ami nem lelhető fel bennetek.

Marad a nácizás, a kútmérgezés, a lélekrombolás, a hazátok hetenkénti feljelentése Tel-Avivban, Brüsszelben és Washingtonban.

Ebből van elegünk, hazaáruló senkiháziak.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:33:58

Szoval kurva anyjat az invitelnek.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:38:42

@NeeeI Armstrong: ok, de ne csusszon meg a kezed. Nem akarlak itt, a bodottag kapujaban elvesziteni! Anyam szerint valami dunantuli katolikus labanc foldbirtokos felesege kell hogy legyek, de ugy gondolom hogy tul sok zsolozsmaba kerulne az a sok disznolkodas amit tervezek. Ezert modositottam elkepzeleseimet a frigyrol. Es nagyon remelem reformatus kuruc vagy! Egy iszraelitahoz csak akkor mennek ugyanis hozza, ha en se tudnek rola!

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:39:59

Ja es kómóly kapcsit keresek, remelem vilagos

Neeel Armstrong 2012.03.16. 00:40:23

Még egyszer, az igazi Neeel Armstrong, azaz én, 2011. június 15-e óta tag.

A metélt, elmebeteg, pszichopata zsidó, aki a nevemet próbálja bitorolni és így zavart kelteni, idén márciusban.

Csak egy klikk a névre, és meg lehet különböztetni a kettőt.

A szánalmas kis buzi estére már kifárad a meleg oldalakra tórténő rejszolásban, és ezzel próbálja szórakoztatni magát.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:43:37

@NeeeI Armstrong: hol lesz a nasz? Dohany utca ketto?:-(

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:45:03

@Neeel Armstrong: te pedig mit csinalsz, Gyurcsany kepet csokolgatod hatha visszacsokol 1x...?:-(

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:47:13

@NeeeI Armstrong: na jo, de eloszor meg kell allapodni a hazassagi szerzodesben, nem akarom hogy herekent kifossz. Anyamat ugyanis csak legutolso esetben adom el 5 forintert, remelem tudod!

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:51:42

@NeeeI Armstrong: en akkor is a masikat valasztom, mert te mindenen fennakadsz. A masik Neeel legalabb filantrop!

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:53:26

@NeeeI Armstrong: jobban mint a szamarasat, mert azoknak szeggel es kalapaccsal tuzik fel a farkat.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:54:28

@NeeeI Armstrong: shalom, shalom, küldj egy bomba puszit a nevemben. Pukkadjanak meg tole.

vircsaft gizi 2012.03.16. 00:55:25

@NeeeI Armstrong: gyaaaaa, ebbol ma megint maszti lesz:-( Oppa, meg Pesten vannak a lengyelek?:-)

Neeel Armstrong 2012.03.16. 00:56:50

@SchindIer Pistája:

Nem , kis köcsög, nem röhög, hanem szenved, mert alulmaradt.:)

Vesztett, és kénytelen volt egy ilyen leleplező aljassághoz folyamodni. Én örülök neki, mert a libsik és zsidók veleszületett jellemtelenségét és lelki mocsokságát bizonyítja.

Számtalan nicken kommentel a kis metélt buzi, de senki nem veszi emberszámba, aki magyar.

Ja, és ha már olyan kedvesen megszólítottál, anyád a hülye fasz, aki hajléktalanokat szop le egy kis meleg ételért a szemétégető mögött.:)

G Hardy 2012.03.16. 04:52:56

A kommentek bizonyitják legjobban, hogy ebben az országban nincs sajtoszabadság... :)))

champagneM 2012.03.16. 08:32:59

@nósumifan: ?? Amit leírtam, mind igaz, lehet utánanézni.

champagneM 2012.03.16. 08:36:23

@Mária: Abban a kommentben amire hivatkozol egyáltalán nem akartam érvelni, kifejezetten minősíteni akartam.:) Bizonyos mennyiségű tapasztalat után ugyanis óhatatlanul megérik a konzekvencia. Legfeljebb arra érv, hogy miért nem érdemes veled a vitát folytatni.

röhögő 2012.03.16. 09:08:51

@légycsapó: Szerintem egyértelmű. :-))
@Neeel Armstrong: Nem veszed észre hogy mindenki rajtad röhög, te hülye náci?
Na most akkor jöhet, a metélt farok emlegetése, az integetésé, anyuci leszopása a ravatalon. Ismerem a repertoárod. Tőled még a vad jobbikosok is undorodnak. Meg is érdemled, ahogy nevetségessé tesznek a blogokon.

stabiloboss 2012.03.16. 09:13:27

tetszett az írás.. nem tudom mikor volt utoljára ilyen véleményem egy blogról :-|
valamiért az az érzésem, hogy helyes értékrenddel született, riszpekt!

gnme 2012.03.16. 09:17:08

március 15 üzenete?

lehet tízig aludni

aztán pálinka-*arás-kézmosás-fogkrém-nokia-reggeli-sör-bor-kutya*arszedés az udvaron-kutyákkaljátszás-kutyaszőrápolás-sör-pálinka-ebéd-sör-bor-kuytázás-pálinka-vacsora-pezsgő-döglés-médiajátszóval filmnzés-bealvás

elmúlt

röhögő 2012.03.16. 09:21:37

@gnme: Azért ne feledd, valakiknek fontos egy kis zsidózás is közben, főképp a reggeli bor, sör után! :-))

champagneM 2012.03.16. 09:58:50

@röhögő: :)))))) Hihetetlen, hogy itt mindenki milyen stupid! Ékesen bizonyítod.

bigthereal 2012.03.16. 11:00:44

@Mária:
végtelenül elfogult, cinikus és buta vagy...

király vagyok 2012.03.16. 11:39:16

@Mária: küdhetné egy képet a pinádrol dicsak rák a meledbe.

tomwar 2012.03.16. 15:44:58

@NeeeI Armstrong: Azert ne keverd bele Zrinyit, ha kerhetnem.
Kitortek a vedhetetlen varbaol, hogy minel tobb ellenseget megolhessenek, mielott meghalnak.
Budarol pedig menekulni akartak.
A Citadella vedoi nem tortek ki. Olvass utana.
Orosz forrasbol.

angin san 2012.03.16. 16:16:05

Olvasgatvàn a kommenteket, itt mèg egy darabig nem lesz forradalom. Max polgàrhàborù, ahol az egyik agyalàgyult lövi a màsik agyalàgyultat. Szabadsàg? Egyenlösèg? Testvèrisèg? Az itt jelenlèvők legnagyobb részének fingja nincs ezekről a fogalmakról!

monanarchia · http://kretenvilag.blog.hu/ 2012.03.16. 17:43:41

@angin san:

"Szabadsàg? Egyenlösèg? Testvèrisèg? Az itt jelenlèvők legnagyobb részének fingja nincs ezekről a fogalmakról! "

+1

király vagyok 2012.03.16. 19:20:00

Majha roma lesz mindenik a parlamentbe akor lesz tesvériség adig meg szopjátok csak egymás vérit more

Hutyibetyár 2012.03.17. 02:47:36

@deruyter: "Nem vagyok egy Jobbik fan, de az LMP meg a Jobbik azok akik még nem sározódtak be teljesen. "
de a jobbik már igen, mert kiküldték Morvait vinnyogni az eu parlamentbe, meg Herr Flick, alias Novák elődöt eu zászlót égetni egy gagyi újnáci naggyűlésre...

Hutyibetyár 2012.05.07. 01:35:36

@NeeeI Armstrong: ahhahahahahahahahaaaaajhhaaa...
Hogy lett volna ugyanaz Zrinyi meg ez....oroszoknak mi üzentünk hadat, a töröknek nem.
Az oroszok mentek berlin felé, minket meg a németek a nyilasok aszisztálásával arra használtak, hogy lassítsuk az előrenyomulásukat, ami sikerült is kb. fél nappal, cserébe szarrá lőtték Budapestet mind a ketten. Nagy hőstett volt és még a végén, ahelyett hogy megadták volna magukat valami ésszerű kompromisszummal, inkább belrohantak a halálba. Mondjuk a nyilasokért és a nácikért nem volt kár, de a szerencsétlen magyar és német sorkatonákért igen.
Őket a vágóhídra hajtották a gátlástalan vezéreik. ma se lenne ez másként, van egy olyan érzésem, ahogy toczkoskait vagy novák herr flick elődöt elnézem...

király vagyok 2012.05.07. 11:39:17

@Hutyibetyár: asz ilyen gyáva szar csak a életit félti csak
ilyen szarosok miat szalattok innén hamarst a gecibe mer csira gyáva parasztok vagytok mink meg harcolunk öszetartunk

Hutyibetyár 2012.05.26. 01:05:33

@király vagyok: Te hány osztály végeztél, áruld már el légy oly kedves?

király vagyok 2012.05.26. 22:19:48

@Hutyibetyár: Ki a faszomat érdekli a osztály e?
Nekem pénzem van anyi még asz unokám megveszi a tijedet. Akkor má nem is lesz magyar a parlamentbe, maj dolgoztok a földemen csicskageci. Én most voltam amerikába te szaros és mindég megyek mindenhova. Te hova mensz csira paraszt?

Hutyibetyár 2012.06.03. 00:03:50

@király vagyok: És mit csináltál ott, mosogattál? Attól hogy pénzed van még lehetsz gyökér nyugodtan,sőt. Csak hogy tudd ostoba, olyan nincs hogy tijedet, de a "mensz" se nagyon dívik mostanság...

király vagyok 2012.06.05. 14:22:56

@Hutyibetyár: mosogatam mi te csira paraszt ilyenek pucellták a dorkómat mind te majom.
gyáva is vagyol csorró is vagyol hazád sincsen mit akarol csicska mehetel a levesbe szarturó

Hutyibetyár 2012.06.19. 01:00:07

@király vagyok: mosdatlan stílusodból ítélve akkor valami alvilági elem lehettél kint, de gondolom kevés voltál vagy túl sokat akartál és hazazavartak. Most meg játszod itt a nagy hazafit. Előbb helyesen írni tanulj meg utána beszélhetünk a többiről amúgy is..
Egyébként nem beszélek cigányul, úgyhogy kérlek fordítsd le mit jelent a pucellták a dorkómat szakkifejezés ha van egy perced...

király vagyok 2012.06.23. 16:26:05

@Hutyibetyár: szivki anyádbol a gecimet asz jelenti hog a cipőmet pucolták te peraszt bunko csicskaköcsög

VASP 2012.07.07. 11:32:21

király vagyok : Te tudod ugyanaz a fasszopó zsidó-román-cigány féle lehetsz , akik helyett valami jogi-cigány védő fasszopó geci felszólalt, s így Magyarországon ragadtál valamilyen emberjogi procedúra következtében tudatodon kívül ... azért lehet pénzed,mert az ilyen román-zsidó-cigány félék összelopták veled vagy nélküled vagy tőlük loptad .. de hogy a földeden ki dolgozzon : - főleg akkor mikor szerinted majd magyarok nem lesznek a parlamentbe - erre a válasz : az a mocskos-nyomorult "jobb-féle" esetleg újkeresztény román-zsidó-cigány akinek majd nem fizeted se a tb-jét, se a járulékokat utána és odaadod a nyomorult 2000Ft-ját melyből még 700Ft -ot visszakövetelsz valamilyen új besorolás alatt lévő zsidó-román-cigány munkáltatói jogra hivatkozva .. Továbbá az ilyen férgek egyszer se kerülnek intenzívre amilyen TE vagy csak közvetlen a patológiára =)

VASP 2012.07.07. 11:42:28

De fogadom a népszámlálási papíron azé volt pofád a magyar mellé "X"-elned Hmm? véletlen sem az egyebeket mi? -- ja, szerintem az ilyen férgek még regizve sincsenek .. olyan lehetsz,mint 1 kóbór-féreg papírok nélkül ... - nekem stílusodból egy fürdetlen rohadt-fogú , kis sötét és rendkívül bűzlően taszító férgecske képe ugrik be ... ilyenek élnek a majmok végbél nyílásain ;)

Olyan újféle ferencvárosi V*rga fíling lehetsz :D

király vagyok 2012.07.17. 15:27:54

@VASP: A fekete halál vigye asz családodat te geciszopo rákos geci te hajjá megfele!
süti beállítások módosítása