Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

A Költő Születésnapja

2010.12.09. 20:37 mujure

Kérem szépen, blogtörténelmet írunk (!!), szk-rel iszunk (nem ez a történelmi eset) és élőben, csak nektek, csak itt, csak most ezt leblogoljuk.

19:15: Feljöttem. (mujure)

19:30: Géza is beugrik egy körre.

20:33: Szkr szeretne egyet inni a Költő tiszteletére. Tószt (nevetve): "Igyunk egyet a Költőre, csinálj egy fröccsöt." Egészségedre!

20:40: Lemegyek átöltözni. (mujure)

20:46: Találtam szórakoztató irodalmat. Most nevetni fogunk. (szkr)

20:48: "A mondatkezdő betű mindent legyőz." (mujure)

20:52: Ma kaptam karácsonyra egy új telefont, elég zsírosmókus. Még csak egy üveg bor fogyott, szóval az elején vagyunk még. De szkr azért egy "nem akarom elrontani"-ból álló mondat után szépen leejtette a telefonom az ő szintén zsírúj netbookjára. (mujure)

20:56: Ja, amúgy felvettem egy farmert a pizsinaci helyett, hogy kinézzek már valahogy a nagy eseményre. Gondoltam ezt is közlöm, mert mi ennyire twitterek vagyunk. (mujure)

21:03: Mujure rápörgött a mobiljára. Ideges, hogy lassú a net. (szkr)

21:18: Breakfast in America szól a magnóból (szkr)

21:25: Faszipántos a telcsi, a Facebookra már írtam is vele.

21:41: És ha végre megérkezik az, aki jön, társasjátékozni is fogunk. (szkr)

21:44: "De ebben mégis van, baaaaaaaaaazzzzzmeeeeg!! Azt hittem, hogy ez már az új, aztán mondom mi a fasz, ez kitermelődik??" (mujure)

21:47: A Költő 5-6 éves korában már tudta a világ összes országának fővárosát (funfact#1)

22:12: Ouzot hozott. Beszarás. (szkr)

22:21: Pont nem kívánhatunk semmit, sajnos. Itt van velünk Hölgy is, aki minden olvasót üdvözöl. Majd rákap a dologra, reméljük. (mujure)

22:27: "A köldökpiercing az tökjó, mert jó vele játszani. Mármint nem az enyémmel...az tabu." (szkr)

22:29: Mondok magának egy érdekes adatot a Költőről: Gimnazista korában történelem órán valamit beszólt a tanárnak meg rosszalkodott, erre a tanár felszólította, hogy akkor tartsa meg ő az órát, ha jobban tudja. A Költő felállt, kiment és megtartotta az óra hátralévő részét. Kapott egy ötöst a végén. (funfact#2)

22:49: A trollokról beszélgetünk éppen. A gyökerek. (mujure)

22:52: Játszunk, játszunk és ouzot iszunk. (szkr)

23:00: A hölgyvendég mondja: "Itt mindenki szeret lenni."

23:01: Az első ouzo után akartam mesélni, hogy holnap 10:45-kor művészettörténet zh-t írok. Szóval kelhetek fel korán, hogy puskát írjak... Amúgy Kérdezz-felelek lesz, és én természetesen a zöld bábúval vagyok. (mujure)

23:25: Gyászoltam Ferenc Józsefet. Na melyik évszám? (mujure kitalálta)

23:34: vad-->vadász, hunt-->hunter, napt-->naptár, kaland-->? (a Hölgy kitalálta)

23:44: "Gyötrök. Gyötörsz. Hát de nem gyötrösz!" (szkr)

23:48: Amikor Indiában élt a családja, a Költő majdnem belefulladt egy medencébe. Egyetlen bátyja mentette meg az életét. (funfact#3)

23:52: "Addig töltök egy ouzot, mert nem állapot ez így." (mujure)

0:00: "Na mondjad már, hova utalják a pénzt a gengszterek?" - szerintetek Hölgy kitalálja? (szkr)

0:12: "We're runnin' to the edge of the world!!!" (Marilyn Manson)

0:14: Most meg rohadtul beoltottak, azt se tudom, mit mondjak... (mujure)

0:31: A Hölgy még véletlenül se mozduljon meg, inkább a kezébe adjuk a piát. Ne fáradjon, igaza van. (mujure)

0:43: "Egy chilei posztfasiszta diktátor!" Ti kitalálnátok, hogy Pinochet? (szkr)

0:58: A Költőnek van egy haverja, aki a pomákokat kutatta a Rodopéban. (funfact#4)

1:01: Széjjelvertem őket Kérdezz-felelekben!!!! (mujure)

1:14: "Én azt gondolom, hogy háát...mérsékelten vicces." Máté véleménye erről.

1:21: "Ez a bütyök-faktor!" (szkr)

1:37: És akkor most egy többmintegyfeles ouzo Bernátka egészségére, aki ma ünnepli 7777. napját. Cheers, bütyök! (szkr)

1:42: A Költőnek 121 darab angol nyelvű National Geographic figyel a polcán. A keresztapja fizette elő rá annakidején (funfact#5)

2:00: A Hölgy olyan izé, nem akar írni nektek semmit önszántából... (mujure)

2:15: Szkr nem tudja mikor alapították a Fradit!!! (mujure)

2:22: Orgraz grófot én is eltemettem. (szkr)

2:23: "Aki nem iszik, ne is igyék!" (szkr+mujure)

2:30: "Befejeztem Magyarország FALVAINAK (jelentőségteljes pillantás a Hölgyre) villamosítását." (szkr)

2:44: "Valaki mondja meg mért lesz gonosszá, valaki mondja meg, miért nem" (LGT)

3:00: Az utolsó feles ouzo. Jó lenne látni a betűket, basszameg. (szkr)


2 komment

Címkék: facebook kocsma feles bütyök

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr642505234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

junkiemano 2010.12.10. 14:07:17

Átjött.

Irigykedem.

szkr 2010.12.10. 14:50:30

@junkiemano: hát mulattunk egy jót, az biztos
süti beállítások módosítása