Hamu és Feltámadás

Online kocsma! Dohányzó helyiség (kérjük használja a kihelyezett hamutálakat), asztalt biztosítani csak rendelés fejében tudunk, a földre köpni tilos!

Friss topikok

Az ördög nem alszik, csak várat magára

2010.09.17. 10:36 Benjamin the Devil

Mélyen tisztelt és nem kissé elhanyagolt olvasóimnak és szerkesztőtársaimnak szeretném először is felhívni a figyelmét pár dologra, amik igenis bizonyítják, hogy az ördög nem alszik.

1. Látjátok igenis írok én a blogra még ha ritkán is....:)
2. Soha ne higgy a neptunnak, mert hozzám hasonló link ördögök fejlesztették....
3. és egyben legfontosabb: SOHA ne igyál bele olyan sörbe amit nem te bontottál fel.   Ebben az esetben ugyan ördögnek nem volt köze a dologhoz, de mégiscsak dühítő, ha az emberben tudatosul, hogy nem a megszokott hideg, üdítő, soproni csobog le kéjesen a torkában, hanem a haverja vizelete.... Minden olyan gyorsan történt, először nevetni is elfelejtettünk. Legszívesebben képet mutatnék az arcról amit mujure barátom vágott, és ahogyan beleegyezett, hogy én gyors úton a wcbe távozzak. Némi gyomor->nyelőcső->száj tisztítás után visszamegyek hozzájuk, és a leghihetetlenebb kép fogad amit el tudtok képzelni! -Itt meg kell jegyeznem, nekem vannak legigazabb barátaim- mujure és Andris (akitől a vizelet származott) szolidaritásból (vagy esetleg kíváncsiságból) kortyolgatják az üveg pisit. Elérzékenyültem volna, ha nem fut le szemem előtt a frissen szerzett rossz élmény fájó emlékképe, és nem kezdem újra a gyomor tisztogatást, immáron az erkélyről.
  A történet folyománya természetesen, hogy azóta is, felemlegetik nekem a legkülönbözőbb szövegkörnyezetben is. (pl.:Hé Benjamin, wcre megyek hozzak kóstolót?) De azért én szeretem őket.
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://foenix.blog.hu/api/trackback/id/tr512302699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása